הפרק סוטה... אשמח לתגובות... מעלה אחרי יומיים או אחרי 5 צפיות

אהבה אסורה פרק 3

23/08/2015 2677 צפיות 2 תגובות
הפרק סוטה... אשמח לתגובות... מעלה אחרי יומיים או אחרי 5 צפיות

***פרק סוטה במיוחד****
התחלתי להרגיש קור והוא בנדיבותו הציע לי את המעיל שלו. כשהוא שם אותו עליי הוא התחיל לגעת בכתף שלי וירד לגב והתחיל לנשום לרווחה כאילו זה היה ממש לחץ בשבילו לעשות את זה.
הרגשתי הכי בנוח, והנחתי את היד שלי בגב שלו והלכנו. הלכנו בלי להוציא מילה!
כשראינו את עודד נפרד ממיקה ישר הוריד טום את היד שלו וביקש ממני את המעיל בחזרה. נתתי לו אותו והוא התרחק. לפני שהספקתי להבין מה קרה הוא הסתובב ואמר:
בואי. אני הטראמפ שלך.
-מה? אבל אבישג מסיעה..
-לא… אני ביקשתי ממנה לנוח… אני אסיע אותך.
 עודד לא בא איתנו. הוא נסע באוטו של מיקה ומי יודע מה הם עשו ביחד כי לפי מה ששמעתי ההורים שלה בחו"ל.
כשניגשנו לאוטו שנינו היינו מרוחקים.
הלכתי למושב האחורי איפה שישבתי בהתחלה.
-אממ… את רוצה לשבת מקדימה? לידי?
-אממ… אני אשמח!
הלכתי מרוצה למקום הקדמי, לידו!!
הוא התחיל לסוע.
ברמזור כשהוא עצר, הוא שאל אותי:
את יודעת עודד דיבר עלייך המון אבל לא תיארתי שתיהיי כל כך יפה…
הסמיק טום.
-תודה. גם אתה נאה משחשבתי…
אני זוכרת שאמא שלי אמרה שאם את מחמיאה לגבר ואומרת לו שהוא נאה הוא ישר בכיס שלך.
התקרבנו לבית וכשהוא עצר הוא ישר אמר:
את יודעת אני.. את יודעת מה אני אפילו לא יכולה להגיד את זה. רק לעשות את…
ולפני שסיים את המשפט הוא נישק אותי!
הנשיקה הייתה כל כך אמיתית. טהורה אך גם אסורה מכל מיני בחינות.
למשל זה שלא מלאו לי עדיין 18.. ואם זה יתפתח למשהו רציני וכולם ידעו אז הוא יכול להישלח לכלא על פדופיליה!
אבל באותו רגע המוח שלי היה מרוכז בנשיקה. הוא היה כל כך מרוכז בו שלא שם לב שעודד ראה את הכל!!
ההורים שלי היו בצפון לשבוע אז ישר אני וטום נכנסנו אליי הביתה והתחלנו להתנשק.
התשוקה, זה שהכל אסור הניעה אותנו יותר להיות ביחד.
נכנסנו לחדר השינה שלי והתנשקנו. הוא הפיל אותי למיטה איתו והתנשקנו.
הוא לאט לאט הוריד את החולצה שלי ואני את שלו. הוא ליקק את הצוואר שלי ואת החזה שלי וירד למכנס ופתח את הכפתורים והוריד אותו.
הורדתי לו את המכנס עם התחתונים.
הרגשתי כל הזמן את הזין שלו מלטף לי את הפות. הוא חבק אותי ונישק את הגב שלי והתחיל להוריד את החזייה שלי. הוא העיף אותה לחלון שהיה פתוח. הוא הרים אותי וירד מהמיטה הולא לקח אותי לשיש במטבח והוריד לי את התחתונים. שנינו היינו עירומים וכל כך נחשקים. הוא החדיר את הזין שלו אליי וגנחתי "אהה אהה כן טום שלי זיין אותי כן"
הוא התחיל לדפוק אותי והוא גנח :רונה כן אהה אווו כןן"
הזין שלו היה עדיין בנרתיק הרטוב שלי והוא לקח אותי למכונת כביסה בזמן שעשינו סקס בדרך.
או כן כן כןןןן!!
הוא סובב אותי הרים את התחת שלי וזיין אותי חזק וצרחתי: כן חזק חזק יותר כן דפוק אותי עם הזין הענק שלך כןןן!!!!!
התחלתי לגמור אבל התאפקתי כי לא רציתי לסיים את הזיון עם אהבת חיי
הוא התחיל לגמור ואני ישר הסתובבתי שמתי את הרגליים שלי עליו והוא זיין אותי בכוס שלי חזק ממש חזק
אוו רונה את כזאת כוסית שבא לי לזין אותך מיליון פעמים בתוך הנרתיק הרטוב ומזויין שלך
בבוקר שאחרי התעוררתי ו…


תגובות (2)

יואו תמשיכי!

23/08/2015 03:45

יש פרק חדש

23/08/2015 13:44
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך