בקי
נאחל לך רוזי המתוקה בילוי נעים ומהנה ואולי במקרה תוכלי גם לחזור עם בן זוג שאיתו תנהלי רומן יפה אשר ישכיח בהדרגה את הגבר הנשוי מראשך אולי ♥♥

אהבה בהסתר פרק י"ח

בקי 22/10/2011 609 צפיות 2 תגובות
נאחל לך רוזי המתוקה בילוי נעים ומהנה ואולי במקרה תוכלי גם לחזור עם בן זוג שאיתו תנהלי רומן יפה אשר ישכיח בהדרגה את הגבר הנשוי מראשך אולי ♥♥

פרק י"ח

חלפו בנעימים 3 הימים והגיע שעתו של טקס האירוסין של חברתה דונה. רוזי פשוט שמחה שהיא מוזמנת לחוות חוויות יפות בין צעירות וצעירים כדי לצאת מכל המצב הקשה שהיא נתונה כבר ימים רבים.

השעה היתה 16.00 ורוזי כבר הגיעה הביתה שלא כהרגלה כל כך מוקדם, אך ראשית קרה משהו עם סבלנותה והנתינה הבלתי נדלית למחלקה הכירורגית,, היא פשוט רוצה להיות יותר בחוץ, יותר לנשום את האויר הצח ואפילו אם ניתן גם לצפות בשמש היפהפייה המשרה תחושה של חמימות ואהבה, כן אהבה.

רוזי נכנסה להתקלח וכן חפפה את ראשה והיא אף התפלאה לשמוע כי נעימות יפות מושמעות על ידה.

היא סיימה להתקלח ויצאה החוצה לחדר השינה שלה ובעדינות ניגבה את גופה החטוב להפליא ולאט לאט הברישה את שיערה הארוך והגולש על כתפיה הצרות רוזי החליטה להכין לעצמה כוס קפה, כן חלק מההנאה שחווה כאן בדירתה הקטנטנה בינה לבין עצמה, תוך כדי לגימת הקפה המשיכה לטפל בשיערה והחליטה להתלבש כדי לצפות באם הבגדים החדשים שלה יהלמו אותה.

מה שניצפה מהמראה הגדולה של רוזי, הייתה אשה יפהפייה , חטובה בגוף מהמם נשי להפליא והחולצה והחצאית החדשים "הלמו אותה כאילו נתפרו במיוחד עבורה."

ברגעים נינוחים שכאלה לא היה מצב שלא תעלה על זכרונה את אותו קובי ששבר את לבה והיא בפירוש ביקשה ממנו להתרחק ממנה מאחר ולא תהיה זו שתנתק אותו מבתו הקטנטנה ורעייתו, היא לא חונכה בחינוך כזה ועל כך היא בירכה את הוריה , אמנם הכאב עצום ומכאיב ללבה העדין אך זו החלטתה וממנה אין חזרה.

לפתע נזכרה כי קנתה גם את התכשיטים היום ומיד שלפה מתיקה את הקופסא היפהפייה והצמיד ניגלה לעיניה כשהוא כה עדין וכה מהמם. רוזי ענדה את הצמיד היפהפה שהלם את כף ידה להפליא וכן את הטבעת שקיבלה כאילו מתנה אך זה לא מעניין, עכשיו החשוב הוא לצפות ביופי העדין למראה הסט המקסים שעיטר את ידה היפהפייה כמו שידה של אחות רחמנייה וכל כך צעירה יכולה להיות.

היא החליטה להזמין מונית דרך הטלפון ואיך שרוזי ניגשת לטלפון נשמע צלצול.

המשך יבוא


תגובות (2)

מעניין מי המצלצל שמצלצל לרוזי ? תמשיכי :)

23/10/2011 08:27

היי מירי
לצערי המצלצל לא מי שאת ואני היינו רוצות אך לא להתייאש ח ח ח ♥♥ שבוע טוך לך חמודה♥ מבקי

23/10/2011 08:50
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך