בקי
נחזיק אצבעות לאתר את התאום של ג'וני ♥♥♥

אהבה בהסתר פרק נ"ג

בקי 02/11/2011 588 צפיות אין תגובות
נחזיק אצבעות לאתר את התאום של ג'וני ♥♥♥

רוז'י צלצלה בדלת ההורים והנה אמה מופיעה ולא מאמינה למראה עיניה. "בואי מתוקה שלי רוז'י איזו הפתעה על הבקר וואו כל כך התגעגעתי אלייך" גם אני מאמי ממש התגעגעתי אלייך ואל אבא האם הוא עדיין בבית?

"לא חמודה הוא יצא לפני כמחצית השעה בדרך לאולם אשר יתן לו כמה תפריטים אותם תבחרו כרצונכם, בנוסף לכך אבא יסגור על 100 אורחים וגם זה ניתן לשינוי והחתונה בכנסייה נועדה להיום בעוד 3 שבועות בדיוק. אלא אם אתם מעדיפים תאריך אחר אזי צריך להודיע להם מיד"

"רוז'י למה אנו עומדות בפתח בואי נא חמודה שלי בואי נכנס הביתה. האם ובתה נכנסו לדירה המאד מאד מטופחת של הוריה וכמובן אמה מיד דאגה להכין לה שתייה כפי שהיא אוהבת ופרוסת עוגה שנאפתה זה עתה..

"מאמי אמרה רוז'י: את יודעת לז'וני יש אח תאום שגר בגרמנייה. והקשר ביניהם נותק לפני כ-10 שנים ואולי יותר וזאת בעקבות תאונת דרכים קטלנית שארעה להוריהם"

"וואו , מה את אומרת אני כל כך מצטערת לשמוע" "מאמי אני רוצה לאתר את האח שלו ולדאוג להזמינו לטכס הכלולות שלנו וששני האחים ישלימו כך אהובי יחוש טוב יותר אני בטוחה. "אוקיי רוז'י בואי נפעל .

"רוז'י שאלה אותה אמה מה שמו של אחיו של זו'הן ? שמו אלפרד זירר. אוקיי אמה טלפנה למודיעין ושאלה כיצד תוכל לאתר אדם מסויים שלדעתה חי בגרמניה. המרכזית מסרה לגב' מרסו את הקידומת של גרמנייה וייעצה לה לצלצל למרכזיה בקלן ושם הסיכויים לאתר גבוהים ביותר. האם המשיכה וצלצלה למרכזיה בקלן ולאחר שמרכזית מאד אדיבה ומקצועית ענתה לה, הסבירה לה הגב' מרסו את מי היא מבקשת לאתר. לאחר שמסרה את פרטי האיש ביקשה ממני המרכזית להשאיר את מס' הטלפון שלה ותוך כמחצית השעה עד שעה תחזור אליה עם כל מיידע לגבי אותו מבוקש.

גב' מרסו נשמה לרווחה וחייכה לעבר בתה: "רוז'י נאתר עוד מעט את התאום של החתן שלי שאני כה אוהבת.

הטלפון צלצל ושתיהן קפצו כנחושות נחשף אך זה היה הפרופסור מרסו. "היי אבא'לה שמחה איתו רוז'י היי מתוקה שלי את בבית שלנו" "כן באתי לבקר כי התגעגעתי אליכם" "זה הדדי" תקשיבי רוז'י יש בידי דוגמת הזמנה מטעם האולם, יש לנו תאריך בעוד 3 שבועות בכנסיה ואנחנו צריכים לשבת לסגור את הקצוות.

"אבא'לה השיבה לו בתו מתי אתה חוזר הביתה בסביבות השעה 15.00 " "מצוין אני אטלפון לז'וני שיבוא גם הוא לכאן ואז נשתדל להגיד תשובות ברורות". "יופי אני שמח שאפגוש את שניכם היום, מיסרי ד"ש לאהובתי ולהתראות..

רוז'י ואמה המשיכו לשוחח בנעימות כיאה לאם ובת , רוז'י סיפרה לאמה על שמלת הכלולות שקנה לה ז'והן והחליפה המרשימה שהוא קנה לעצמו, את יודעת מאמי, זה בסלון היוקרתי ביותר במרכז פריז, רוז'י אני את שמלת הכלולות שלי קניתי באותו מקום, זה עסק משפחתי שעובר מדור לדור וטעמם של בעלי החנות הן הגברת והן בעלה אחד מהמשובחים.

המשך יבוא

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך