מחכה לתגובות ! אני בערך כל היום עובדת על הפרק הזה !!!!

' אהבה בהפתעה ' פרק 12

מחכה לתגובות ! אני בערך כל היום עובדת על הפרק הזה !!!!

לא נקלט לי..איך כבר שכבתי איתו? איך את הפעם הראשונה שלי עשיתי עם מישהו שאני שבועיים איתו עם הפסקה של 5 ימים? איך הייתי כזאת פזיזה? אני מצטערת על זה..? אני כל כך מבולבלת !
===========================================================
פרק 12:
= כעבור 4 חודשים =
עברו 4 חודשים מאז הפעם הראשונה שלי עם סהר. אבל מאז… נפרדנו. יום אחרי. ואין לי מושג למה. הוא פשוט נפרד ממני. הוא ניצל אותי. שכב איתי ואז זרק אותי.
טוב נו…למה ציפיתי? סטוציונר תמיד נשאר סטוציונר.

" תהל ! תהל ! " אמא העירה אותי.
" מ..מה? " מלמלתי עייפה.
" עוד שעה המשפחה של סהר באה לארוחת שישי, תתארגני ותתלבשי יפה " אמרה
" מה?! " צעקתי בבהלה, מתרוממת ומתיישבת על המיטה במהירות.
" אמרתי, שעוד שעה המשפחה של סהר באה לארוחת שישי אז תתארגני ותתלבשי יפה " אמרה שוב.
" מה את קשורה למשפחה של סהר?! " שאלתי מבוהלת.
זה מה שחסר לי, לראות עוד פעם. לא מספיק כל יום אני רואה אותו בבצפר ומתעלמת, עכשיו אני יצטרך לראות אותו בארוחת ערב. יופי, ממש כיף חיים.
אחרי שעה התארגנתי וזה מה שלבשתי:
http://www.polyvore.com/cgi/set?id=106710972

" אני בכלל לא מבינה מה את קשורה למשפחה של סהר " אמרתי, נכנסת לחדר של אמא ואבא
" ליאור נהייתה חברה טובה מאוד של לילך, אחות של סהר, ואני התיידדתי מאוד עם אמא שלו והחלטתי להזמין אותם לארוחה.." אמרה, כאילו, הלוו ! שכחת לרגע שאת מזמינה את המשפחה של האקס שלי ! זה שניצל אותי !! למרות שהיא לא יודעת על זה, אבל עדיין יואו !
," טוב " אמרתי ביובש והלכתי לחדר.

~ מנקודת מבט של סהר ~
"אני לא מבין בכלל למה אנחנו הולכים " מלמלתי בעצבנות באוטו
" ככה סהר, הם הזמינו אותנו אז אנחנו נלך " אמרה אמא בכעס
" טוב טוב, תרגעי " אמרתי
מצד אחד, ממש רציתי לראות את תהל ! אי אפשר לתאר כמה התגעגעתי אליה ! אבל מצד שני..אח שלה, זה הצד שני. אתם מבינים, יום אחרי ששכבנו, אח שלה, עידו, גילה את זה
עידו הוא אח מגן ושומר על אחותו מכל "הסכנות" שקיימות. נודע לו על הבגידה וכל זה, לא על האונס אבל כן על הבגידה, והוא אמר לי שאם אני לא נפרד ממנה הוא מספר לכל הבצפר שבגדתי בה. בקטע הזה, אני לא מבין איך הוא קורא לעצמו אח טוב.
אז בלית ברירה, הייתי צריך להיפרד ממנה. וזה היה כל כך רשע, ורע, עוד יום אחרי ששכבנו. עכשיו היא בטוחה שניצלתי אותה ! אבל אני לא ! אני בחיים לא הייתי עושה לה דבר כזה !!!!

" תהל ! רדי למטה " אמא שלה צעקה לה שהגענו. הלב שלי דפק כל כך חזק, בחיים לא התגעגעתי למישהי כמו שהתגעגעתי אליה. אבל בטח היא שכחה אותי, היא שונאת אותי בטח..איזה בטח? בטוח.

היא ירדה במדרגות, היא הייתה כל כך יפה..איזה גוף יש לה ! אני בחיים לא יקלוט איך אלוהים ייצר גוף כל כך יפה. פנים כאלה יפות ועדינות, והעיניים שלה? המבט שלה..אוח אני נשמע כמו כוסית ומדבר לעצמי, יופי לי ! אני רוצה אותה ! אני רוצה אותה ש – ל – י !

~ מנקודת מבט של תהל ~
ירדתי במדרגות, מבטי פגש את מבטו של סהר. הלב שלי דפק, ממש דפק. אף אחד מאיתנו לא הצליח לנתק את המבט, עד שהשפלתי את מבטי ונעמדתי ליד עידו.
אני לא יודעת למה, אבל כל הזמן עידו וסהר הסתכלו אחד על השני במבטים מזהירים\מאיימים כאלה, זה היה ממש מוזר…לא הצלחתי לפרש את המבטים האלה.
" תהלי התגעגעתי אלייך ! " אחותו הקטנה ביותר של סהר, שני, בת ה4 רצה אליי וחיבקה אותי חזק
" גם אני אלייך ! נסיכה קטנה " התכופפתי לגובה שלה וחיבקתי אותה חזק.
לילך, אחותו הקטנה אבל לא הכי קטנה, חברה של ליאור, הלכה איתה כבר לחדר ובקומה היינו רק ההורים שלי, ההורים של סהר, אלעד ( אח של סהר ), סהר, שני עידו ואני.
סהר כל הזמן הסתכל עליי, הלב שלי דפק במהירות שיא. לא ! תהל ! צאי מזה ! אם תחזרו, זה יהיה רק בשביל להיות ידידי. לא יותר מזה ! שמעת תהל? לא יותר מזה !!!!!!

" ליאור ולילך רדו לאכול ! " אמא שלי צעקה להם.
" אנחנו באות !! " שמעתי את ליאור צועקת חזרה.
" טוב, המבוגרים פה והילדים בחלק ההוא " אמא הסבירה את סדר הישיבה.
" שנייה אני בשירותים " מלמלתי והלכתי לשירותים לסדר את השיער ולראות שהכל נראה בסדר.
כשחזרתי, לרוע מזלי, או שזה הגורל, המקום היחידי שהיה פנוי היה בדיוק ליד סהר.
אלוהים, הוא עושה לי את זה בכוונה?!

אכלנו כולם ודיברנו וצחקנו, אבל אני וסהר לא הוצאנו שום מילה. שום כלום.
שנינו הסתכלנו אחד על השני בסתר, מקווים שהשני לא ישים לב.
המשכנו לאכול ולדבר כשלפתע הרגשתי את היד המוכרת, היד שאני הכי אוהבת בעולם, על הירך שלי.
הוא ליטף ונגע לי בירך, צמרר אותי כמו..אי אפשר לתאר אפילו איך הרגשתי !
הבטתי בו, בעיניו היפות, שאני טובעת במבט הזה שלו כל פעם מחדש. הבטנו אחד לשני בעיניים, לא יודעים איך להגיב מה לעשות. היד שלו נשארה על הירך שלי, מלטפת בעדינות רבה.

" אני ילך לשטוף כלים " אמרתי לאמא. מה שהפתיע אותה במיוחד. בדיוק בגלל הסיבה שאני אפעם לא שוטפת כלים, וכשאני אמורה לשטוף כלים, אני מתחמקת ולא שוטפת.
"או..אוקי.." מלמלה מבולבלת.
יאללה, לא אכפת לי.
התחלתי לשטוף כלים כשפתאום הרגשתי את זרועותיו השריריות נכרכות סביב מותניי, הוא נצמד אליי מאחור. " אני מתגעגע אלייך…" לחש באוזני, בקול הצרוד הזה שאני מכורה אליו.
" אז חבל שעזבת.." אמרתי בשקט, מסתירה את הכאב שהוחבא בתוכי.
המשכתי לשטוף את הכלים כשפתאום הוא סובב אותי אליו ונצמד אליי יותר, נשענתי על השייש.
" אני לא יכול יותר ככה..אני מתגעגע אלייך.." אמר בשקט, מעביר את ידיו על צווארי, מרפרף עם שפתיו על השפתיים שלי. משגע לי את כל החושים, מטמטם לי את החיים.
ידיו ירדו אל מותניי, בזמן שפיו היה בצוואר שלי, מנשק באופן כל כך ממכר.
" אני עולה למעלה " מלמלתי, מתנתקת בבת אחת ממגעו ועולה במדרגות.
בסוף המדרגות, איפה שהמשפחה לא יכלו לראות אותנו, הוא תפס בידי ומשך אותי אליו.
" מה אתה עוש…" התחלתי להגיד אבל שפתיו קטעו אותי, הם נצמדו אל שפתיי בתשוקה מטורפת. בלהט שאי אפשר לתאר בכלל. זאת הייתה נשיקה סוערת ולוהטת, נשיקה מהסוג שהיה חסר לי כל כך, אבל כל כך הרבה זמן.
הוא תפס בגב התחתון שלי, בעוד היד השנייה אוחז במותן שלי. התנשקנו במלוא הלהט, תוך כדי הוא פתח את דלת החדר שלי בפראות, תוך כדי הנשיקה בפראית הזאת.
" אבל אנחנו צריכים להיות ידידים.." מלמלתי בין הנשיקות.
" אנחנו ידידים, שאוהבים אחד את השני " אמר, טורק את הדלת ונועל אותה. מצמיד אותי לדלת חדרי ותופס בישבני, נושך את השפה התחתונה שלי בלהט…


תגובות (7)

פרק מושלםםםםם!!!!! ברוררר שאת ממשיכההה!!

11/12/2013 09:49

תמשיכייי

11/12/2013 10:06

תמשיכייי

11/12/2013 10:31

תמשיכיייייי!!!!!!!!!!!!!!!

11/12/2013 11:38

הסיפורים שלך ממש יפים !!!!
תמשיכי (:

12/12/2013 09:43

בבבבקשה תמשיכי !!! וואיי וואיי

13/12/2013 00:26

תמשייכייי אווולי ? בבקשה . תודה :) ♥

13/12/2013 06:49
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך