הזמן לכתוב לכתוב כשיש זמן
למי נועה מדווחת? אם מישהו יענהההה תזכו במרתוןןןןן!!!

אהבה בחווה פרק 12 הערה- עדכנתי כי כתבתי ליטל במקום נטלי

למי נועה מדווחת? אם מישהו יענהההה תזכו במרתוןןןןן!!!

בס"ד
~נועה~
קמתי בבוקר וראיתי את נטלי.
"הייוש! גווד מורנינג סיס מה ניש?" המטרתי עליה גל של שאלות, היא הסתכלה כאילו מה? חחח אוהבת תתגובה הזו. "איך היה הדייט אתמול עם לידור" צחקקתי מנסה להעביר נושא מהמצב המביך, תוך די שאני קמה לכיוון הכיור. "איזה דייט ואיזה…" היא זרקה לעברי את נעלי הבית שלי, שכחה שאני בהריון? "הלווו יש לי עובר בבטן" צרחתי כמו משוגעת, ודניאל נכנס. "בדיוק מה שהייתי צריכה עכשיו!" מלמלתי לעצמי. "איפה לידור?" ישר התקיף, כמו תמיד… "לא ראיתי.." הוא העיף אלי מבט. "לא שאלתי אותך יא דבה" לומר את האמת דיי נפגעתי ממנו כאילו מה? הוא לא מבין שאני בהריון. "דניאל קצת כבוד" נטלי פתחה. "ולא, לא ראיתי את לידור" הלכתי במהירות לכיוון השירותים\מקלחת הזה, ולא רק כדי להתארגן רציתי לדווח אוקיי אני יודעת היא מבקשת דיווחים רק פעם בשבוע מידי פעם אפילו פעם בחודש, אבל רציתי להגיד לה שכשהוא יהיה אצלה שלא תשכח לקנות לו מסננים לפה…
~דניאל~
נועה הלכה ונשארנו אני ומיטל ליטל נטלי או איך שיקראו לה…
"מה הסיפור שלה…" אמרתי לעצמי אחרי שנועה הלכה. "היא דיי פגיעה…" היא התחילה לומר. "נפגעה קשות" אמרתי בחיוך קוטע אותה והולך. "הייי…" היא צעקה אחרי. "אין זמן צריך למצוא את לידור, ומשם לעבודה" אמרתי בנחמדות. איזה פגיעה נועה יאללה מי שישמע מה אמרתי, ואז נזכרתי באיך שסיפרתי לה עליי הכל. פתחתי ת'לב שלי כמו נקבה, ומי יודע אולי בתור נקמה היא תפיץ את מה שסיפרתי. "שיייט לאאאא" צרחתי. "מה אתה צועק יא מניאק כל הכפר שומע, כולה לא מצאת אותי שעה" הוא אמר מתגרה, למה באמת אני צועק היא לא תעשה דבר כזה.
נכון?!
~לידור~
"במה אתה בוהה?" שאלתי את דניאל שהיה ניראה קצת 'מרחף'. "עזוב כלום" הוא הסיט את הפרצוף לצד השני. "לא מכיר אותך מהיום, איך זה שלא שמת לב שיש לי את המשקה האהוב עליך ביד?!" עיניו נפערו לרווחה, והוא חטף לי את הכוס מהיד. "מה עם תודה? ברכה? משו?!" אמרתי כאילו היה ילד קטן. "תודה אחשלו, לא שתיתי מהבוקר" חייכתי והבטתי לעבר הכוס שלי, הוא לבינתיים לקח אקסטרה שלוק מה שניקרא. "אתה שותה מהכוס שלי טמבל!" הוא בשניה השפריץ את כל האקסטרה שלוק עליי. "יא בן זו…" באתי להגיד "אני רואה אתם צריכים פה ביבי סיטר" נועה ונטלי נגשו אלינו, ברגע הכי מתאים. שאני מכוסה בקפה שיצא מ… בואו אנלא אגיד אנחנו כמו אחים והכל אבל עד לפה. "אנחנו מעדיפים ביבי ברודר" דניאל תקע. "טיפש זה סיטר לא סיסטר זה אותו הדבר לבנים ולבנות, הבנת?!" נועה ונטלי הסבירו. "וואלה לא." כרגיל דניאל התחכם והביט בנועה, וואלה מה ישלו\להם. נטלי הסתכלה עליי במבט עצוב כבר כמעט יומיים שאנחנו לא מדברים בגלל האלרגיה. אבל זה מזיז לי? כן, לא, כן, לא…. רצות לי מחשבות בראש….
לפתע ראיתי את דניאל קם לאחר שנועה הואילה בטובה לתת לו כאפה "מישהי היתה צריכה להעמיד אותו במקום" היא אמרה ביציבות, מנסה שלא להסתובב אליו.
"אחחח דניאל נקווה שהכאפה תואיל" חייכתי לעצמי.


תגובות (4)

יווו עשיתי פה נקודות מבט של כולם [מהדמויות הראשיות] חוץ מליטל חחח

17/01/2017 01:14

נטלי**** סורי

17/01/2017 16:09

מושלםםםם תמשיכי

24/01/2017 03:40
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך