היי בננות ובנים מצטערת השסיפור התקדם כ"כ מהר פשוט בהתחלה רציתי לסיים את הסיפור ואז החלטתי שלא ויהיה המשך....תגיבו אם אתם רוצים המשך....

אהבה בשחקים …פרק 3

11/07/2011 850 צפיות 4 תגובות
היי בננות ובנים מצטערת השסיפור התקדם כ"כ מהר פשוט בהתחלה רציתי לסיים את הסיפור ואז החלטתי שלא ויהיה המשך....תגיבו אם אתם רוצים המשך....

**************
ככה עברה לה שנה שלמה מהנה של יציאות , חיבוקים ונשיקות.
בחודש אוגוסט של החופש הגדול יש לי יומהולדת 18 למרות שאני עולה לי"א, כמו עומר.
אני ועומר החלטנו לנסוע למלון באילת , לחגוג את היומהולדת שלי.
שילמנו באינטרנט , עשינו מה שצריך סידרנו מזוודות ,, והתכוננו לטיסה לאילת.איזה חלום….עם עומר שלי.
הגענו למלון באילת אחרי הטיסה.
"וואו,זאת הייתה טיסה כיפית."אמרתי כי זאת הייתה הטיסה השנייה שלי.
"כן,תקשיבי אני צריך לנהל איתך שיחה אז שנעלה לחדר?".
"כן,נדמה לי שאני יודעת על מה אתה רוצה לדבר."
עלינו לחדר והתבאסתי, הייתי בטוחה שהוא רוצה להעלות אותי לחדר כי מחכה לי שם הפתעה, טאבל לא…
ישבנו והייתי פתאום בחוסר מצב-רוח.
"תקשיבי,אני חושב שאני רוצה ש….נו את יודעת למה אני מתכוון לא?"
חייכתי חיוך מובך והסמקתי.
אתה מתכוון למה שאני חושבת?!"
"אםםם…כן, את כועסת ?"
"לא מה פתאום,אני אפילו שמחה,אז היום?".
"כן" הוא ענה מרוצה.
ירדנו למופע סטאנד-אפ שהצוות בידור עשה , והאמת צחקנו המון.
הלכנו לאכול גלידה בטיילת ,ועומר לכלך לי את כל הפרצוף, זה היה יותר מצחיק מהמופע.
הלכנו לקנות כמה שמלות קיץ,ואז עלינו לחדר לראות טלוויזיה.
היה ארץ נהדרת ,טוב יום שישי בלילה ,מה יש לראות?!
עומר נישק אותי ,ועלה מעליי ,השתחררתי ונרגעתי, ידעתי שהכל יהיה בסדר.
עומר הבטיח לשמור עליי, הוא חיבק אותי ונישק אותי ,הוא העניק לי אהבה ,הרגשתי מיוחדת ,זאת הייתה פעם מיוחדת .
קמנו למחרת בבוקר ,בהרגשה טובה.
התלבשנו ,עומר לבש חולצת טי ומכנסיים קצרים , ואני לבשתי את אחת משמלות הקיץ שקניתי.
הלכנו לטיילת ,שוב לאכול גלידה…מה ?! זהה טעים ומקרר.
צחקנו ודיברנו ,הלכנו מחובקים בטיילת ,ועלינו לחדר.
*********כעבור כמה ימים************
הגיע הזמן לעזוב, הצטערתי לעזוב את המלון,קרתה לי בו חוויה מיוחדת …
"עומר?"שאלתי בקול חלוש
"מה ,מאמי?".
"אתה נשבע לא לעזוב אותי?".
"בטוח אהובתי!"הוא ענה לי וחיבק אותי כ"כ חזק , הרגשתי בטוחה לידו.
חצינו את הכביש בדרך לתחנת האוטובוס,ובום…….הגיע הבן אדם שהרס לי את החיים ,ובעיקר את החים ,והמוות של עומר.
המכונית הזאת,הנהג הזה ,שנסע במהירות לא נורמלית,שגזל מעומר את החיים שלו.
עומר ניסה להגן עליי ונפגע בעצמו,הזמינו משטרה ואמבולנס ,ואני חיבקתי אתו ודיברתי איתו כל הזמן.
עד הרגע ,….שה…רופאים קבעו את מותו, שם על כביש המוות.עמדתי ובהיתי במשך 10 דקול שלמות בחלל ,לא בכיתי ולא צעקתי ,הייתי בהלם..
עד שהציעו לי להכנס ביחד איתו לנסיעה האחרונה לחדר המתים…קרסתי על הרצפה וצרחתי לשמיים "עומר!!!!!"בכיתי וצרחתי "לא!!! אל תלך לי , הבטחת הרי שלא תעעזוב אותי ,למה?!".
המשך יבוא….


תגובות (4)

תמשייכיייייייייייייייייייייייי!

07/08/2011 10:47

קראנו את הסיפור הוא נחמד אבל חסר בו משהו לא יודעות אנחנו לא הכי אהבנו אבל זה סבבה סורי עם נעלבת זה לא בכוונה לפגוע!♥

20/08/2011 15:18

פלייייז תמשייייכייייייי

25/12/2011 11:33

פלייייז תמשייייכייייייי

25/12/2011 11:33
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך