אהבה ישנה ואחריה חדשה פרק 9

דורינה 14/07/2011 979 צפיות 3 תגובות

"נועה!!!"
"תומר…"עניתי בקרירות.זה לא שהיינו זוג והוא בגד בי. לא ממש לא זה פשוט העובדה שהוא ביקש מענבל לשקר לי ולא סיפר לי!זה מרתיח אותי!
"נועה תשיבי אני צריך לדבר איתך!"
"אין לי על מה לדבר איתך."
"אבל זה חשוב!! נו בבקשה נועה 5 דקות!!"התחנן.
"יש לך 2."עניתי.
"יופי.תקשיבי כל מה שקרה..זה לא…נו.."
"דקה וחצי."
"טוב בואי נתחיל מזה שהיא נישקה אותי ולא אני אותה אוקיי?"
"אויי נו באמת התירוץ הכי נדוש ששמעתי אי פעם!! מה נראה לך שאני לא רואה סרטים לא קוראת ספרים?! ודרך אגב נשארה לך דקה."
"נועה אני אוהב אותך!"הוא ענה נואש.
מ…מה?!!!!"אני שמעתי מה שאני חושבת ששמעתי?!!"
כן הוא אמר שהוא אוהב אותי!!
"נועה אני אוהב אותך באמת שכן ת חייבת להאמין לי!!!"
אז למה אני לא מרגישה פרפרים בבטן כמו שאני צריכה להרגיש??
"באמת?? אז למה אמרת לענבל שאתה אוהב את שירן? למה יצאת עם שירן? למה נישקת את שירן?"
התעצבנתי ורציתי ללכת אבל תומר תפס בידי ואמר לי:
"אמרתי לענבל שאני אוהב את שירן בגלל שבאמת חשבתי שאני אוהב אותה אבל אחרי שיצאתי איתה ונישקתי אותה-כבר לא ראה טעם להכחיש!!!-הבנתי שאת זאת שחשובה בשבילי ואותך אני אוהב!!"
הבטתי בו באהבה ובאותו רגע שכחתי לגמרי מסיימון וכן הרגשתי פרפרים בבטן וראיתי שתומר התקרב אליי התכוננתי לנשיקה הראשונה שלי.
שפתיו על שלי היו בדיוק כמו שחשבתי רכות ונעימות. באותו רגע חשבתי רק עליו ועלי.עלינו.בתור זוג!!!
כמעט התפוצצתי על המקום!
כשהוא התנתק ממני ועברנו לחיבוק ממושך ראיתי פתאום את סיימון מסתכל ומשהו במבטו היה קפוא.
נישקתי את תומר עוד פעם ואמרתי לו שניפגש מחר בבית הספר ושאני חייבת ללכת.
המשכתי ללכת ויצאתי מהפארק עם היד סימנתי לסיימון לבוא אחרי כדי שתומר לא הראה ואיך שיצאנו מעיניו פניתי לסיימון.
"היי סיימון! מה קורה?"שאלתי אותו בחיוך.
"הכל בסדר" אמר בנחמדות מאולצת לא הבנתי מה קרה אבל גם לא לחצתי.
הלכנו כמה רגעים בשקט כשסיימון פתאום פלט:
"אני אוהב אותך. אני יודע שאנחנו מכירים רק יומיים אבל כשאני רואה אותך אני מרגיש כאילו אני שלם ואני כשאני בלעדייך אני מרגיש כאילו אני לא יכול לחיות בלעדייך עוד יום אני לא יודע למה זה אף פעם לא קרה אבל את… את שונה!" נעצרתי המומה לא יכולתי לעקל את משהוא אמר לי פשוט נעמדתי באמצע המדרכה עם פה פעור. לא ידעתי מה לעשות אם עצמי.
'אין מצב! אין שום מצב בעולם! זה פשוט לא קורה!'חשבתי.
"סיימון…."התחלתי להגיד.
אבל לא הספקתי להגיד כלום כשפתאום הרגשתי את שפתיו על שלי.


תגובות (3)

אההההההההההההההה???????????? תמשיכייייייייייייייייייייייייי מיד

15/07/2011 02:20
lilach LC

בכללי אני מאוד אוהבת .. זה מקסים … קצת קיטשי אבל מי אמר שקיטשי זה רע ??
תמשיכי :)

15/07/2011 02:22

תודה הרק העשירי ממתין לאישור אני מקווה הוא יעלה עוד מעט!! :)

15/07/2011 09:53
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך