Hubabuba57
יעלה פרק בשעה הקרובה מקווה שתהנו ממנו!

אהבה לא צפויה-סיפור חדש!!! -תוכן-

Hubabuba57 24/07/2016 735 צפיות תגובה אחת
יעלה פרק בשעה הקרובה מקווה שתהנו ממנו!

**אני עדיין ממשיכה עם להציל את עמית,אבל ישלי המון המון רעיונות שאני פשוט רוצה לממש אז אני אכתוב כנראה שני סיפורים באותו הזמן!! מקווה שזה לא יבלבל אותכם!!**

-דמויות-
שחף ומשפחתה עברה לגור בנתניה לשנה האחרונה שלה בתיכון.
לשחף יש שיער שטני גם גוונים של בלונד ועיניים כחולות, היא בגובה ממוצע ומפותחת בגופה.
ישלה קשרים מפותחים עם אמא שלה שקשוחה מאוד וקשרים מסובכים עם אביה שקצת מוזר.
אח שלה מת מרצח וזה מאוד משפיעה על המשפחה עדיין. שחף תיפוס ילדה עם המון ביטחון שלא אכפת לה מאחרים חושבים עליה ואומרת את מה שהיא רוצה לומר.

-אביה-
אביה באותו גיל ונחשב לילד מאוד בעייתי. הוא גבוה עם שיער שחור ועיניים שחורות.
הוא תמיד הולך עם ביני אפור מיושן שאומר הרבה יותר ממה שחושבים.
אמא שלו עזבה אותו בילדתו ואביו בכלא.
הוא גר בבית עם כמה בנים מטעם הכלא (כי הוא מתחת לגיל 18) כולם ילדים בעיתיים.
הוא היה בכלא כמה וכמה פעמים ונחשב למאוד מפחיד.
לאביה יש אופי דומיננטי ושוחף,הוא שוכב עם בת שונה כל הזמן ונחשב ל"זיין" של הבית ספר.
אבל לאביה יש גם אופי רגיש ומתחשב שאף אחד לא מכיר עד ששחף נכנסת לתמונה.

אביה ושחף שכנים והולכים לאותו בית ספר. שחף מהתחלה רואה את האביה האמיתי שמוסתר מבפנים שאף אחד לא רואה ועם הזמן מוציאה אותו מאביה.
הם מגלים אחד לשני את הסודות ואת הפחדים שהם בחיים לא חשבו שיגלו לאף אחד.
הם שונאים ואוהבים באותו הזמן ומשחקים משחקים אבל בסוף היום תמיד חוזרים אחד לשני..

–מה שאני חושבת שמיוחד ושונה בסיפור הזה מכל הסיפורים שכתבתי הוא ששתי הדמויות הם עם אופי חזק ודומיננטי, הם נלחמים אחד בשני אבל מוציאים אחד מהשני דברים שהם פחדו להראות.
מקווה מאוד מאוד שתוהבו!!
נ.ב- הסיפור הזה היה כתוב רק מהתצפית של שחף


תגובות (1)

נשמע מעניין…

24/07/2016 18:27
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך