Hubabuba57
אני רוצה להוסיף שאני קוראת בזמן האחרון המון ספרים בעברית בכדי לנסות לשפר את הרמה שלי של כתיבה. אני מאוד נסיתי בסיפור הזה להרחיב כל פרט ולקחת את זה איטי, אני מקווה ששמתם לב! מה חשבתם???

אהבה לא צפויה- פרק she looks so perfect 1

Hubabuba57 24/07/2016 785 צפיות 5 תגובות
אני רוצה להוסיף שאני קוראת בזמן האחרון המון ספרים בעברית בכדי לנסות לשפר את הרמה שלי של כתיבה. אני מאוד נסיתי בסיפור הזה להרחיב כל פרט ולקחת את זה איטי, אני מקווה ששמתם לב! מה חשבתם???

קיץ תמיד הפך אותי ללוזרית. זה למה שהייתי שמחה שזה כמעט נגמר.
כל שנה מאז גיל ההתבגרות, ממחצית יוני להתחלת ספטמבר, הייתי בטוחה שאכיר את הדמות האמיתית של "הנסיך המושלם".
תקראו לי חיה בסרטים,תקראו לי אפילו מטומטמת, אבל לא משנה מה שהייתי,ידעתי את התוצאה הסופית- אני לוזרית.
עד כה, אף פעם לא מצאתי מישהו שהיה מספיק טוב לעמוד בדמות של "הנסיך המושלם".
אין שום הפתעה שם. עד שגיליתי,כל חופש אחר חופש שבנים הם יותר כמו קוץ בתחת.
אבל פה, עובדת על ההשתזפות בבריכה המרכזית של נתניה רק כמה שובעות לפני התחלת השנה שלי כיודבטניקית בבית ספר חדש, מצאתי לעצמי נסיך סקסי ממש.
הוא הגיע עם קבוצה ענקית של בנים,זורק כדור משם לשם. ולא האמנתי שיש יצור שנראה ככה בעולם. אני לא יודעת, אם אלוהים הוא קיים אבל אני יודעת שאם כן הוא הביא לי לפה את הילד הכי יפה ביקום. הוא היה גבוה, הכתפיים שלו היו רחבות והיו לו את העיניים השחורות האילו עם ריסים שחורות שיהיה להם את הכוח להרוס כל בריאות של אישה.
אז בקטע לא "לוזרי" הוא היה בדיוק התיפוס שלי. כולל כל אישה הקיימת באיזור.
המילקשייק תות שלי שהתחיל להיות יותר ויותר דליל עם כל שנייה של מבט אפילו לא יכל להתחרות לצומת לב שלי. לא ידעתי את שמו, לא ידעתי אם ישלו חברה,לא ידעתי אם הוא רצה אחת, אבל מה שכן ידעתי שאני בצרות.
עם זאת,זה היה מתי שכל ההשתמטות והספרינטים הפסיקו,ששמתי לב שהוא מציץ לכיווני והבנתי..שאני בבעיות גדולות.
הבמט היה לאין שיעור ארוך יותר מכל מבט שאתה חולף עם זר,אבל מה שהיה מעובר עם המבט הקצר הזה עבר דרכי,נותן באיזשהו צורה לזר הזה לראות דרכי.
אני עברתי את זה כמה פעמים בחיים, אבל לא כלום יותר ממבט חודרני לזר חולף את מעברך.
זה הרגיש לי מיוחד ואני לא רציתי לתת לרגע הזה לחלוף עלי.
החיים הם קצרים ואני תמיד הייתי בן אדם שרוצה לעשות את הכל מכל רגע.
ואז, הוא בא לעוד מעצר, כאילו שהמבט שלי עצר אותו במקום.
הפעם זה לא היה רק הצצה מצידו, זה היה לבהות טוב יותר מחמש שניות,איפה שהעיניים שלו עשו את המבט המטופש הזה שאני בטח עושה לו.
החיוך שלו רק התחיל להראות את עצמו כשלפתע איזשהו משהו נכנס לצד פרצופו.
זה היה אחד מן הרגעים האילו כמו בסרטים:
בן מסתכל על ילדה ושוכח את העולם סביבו עד שנכנס בו כדור מטומטם.
"תפסיק לבהות אביה!"
הבן שזרק את הכדור לראשו אמר.
"היא יותר מדי כוסית, אפילו בישבילך. גם בגלל שהיא מחזיקה ספר,היא בטח יכולה לקרוא, שזה אומר שהיא חכמה מספיק בכדי לדעת איך להימנע מבנים כמוך."
אני החזרתי את משקפי למקומם והחזרתי את צומת ליבי לספר שאני קראתי,לא דואגת יותר על לרדוף אחריו בכדי לחקור אם יש משהו בינינו מרק מבט ארוך.
אני ראיתי את ההדדתיות בעיניו ועוד.
זה רק היה עניין של זמן שהוא ישחק את זה רגוע עד שהוא יבוא אלי.
למזלי,היה לי את כל היום לגלות.


תגובות (5)

כן וזה היה ממש טוב שזה איטי גם זה סיפור מעולה אשמח שתמיכשכי

24/07/2016 10:45

    מה אני אעשה בלעדייך?!

    24/07/2016 11:07

הרעיון של הסיפור מאוד מעניין וסוחף, ואכן שמים לב את מאוד משתפרת בכתיבה שלך. אני מקווה שתמשיכי ולא תישכחי את הסיפור הקודם שגם נסחפתי אליו לא פחות מאשר זה!

24/07/2016 15:43

את מתארת אתזה מהממם !!! סיפור מושלם מחכה להמשך;)

24/07/2016 18:31

תודה רבה לכולם!! ממש משמחות אותי!

24/07/2016 22:22
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך