^L♥ve$tory^
היי, אז אני כתבתי סיפור בפעם ראשונה, מה דעתכם? אני יודעת שזה בסך הכל די משעמם כי זו ההתחלה. רוב הסיכויים מחר אני אמשיך, תלוי אם אהבתם:)

~אהבה לחורף~ #1

^L♥ve$tory^ 01/11/2014 815 צפיות 4 תגובות
היי, אז אני כתבתי סיפור בפעם ראשונה, מה דעתכם? אני יודעת שזה בסך הכל די משעמם כי זו ההתחלה. רוב הסיכויים מחר אני אמשיך, תלוי אם אהבתם:)

הכל מתחיל בכך שאני, נערה ישראלית ממוצעת עוברת עם משפחתה לארצות הברית..
אז היי, אני מאיה שטיינברג.. אני בת 15 יש לי אחות קטנה בגיל שנתיים וכמובן אמא ואבא, אז משנה שעברה רצינו לעבור לארצות הברית.. אז תכננו, ראינו בתים, שכונות, ערים ..
אחרי הכל , זה קרה, עברנו לארצות הברית, ניו יורק והבית החדש?? התאהבתי בו,
זה שכונה אחת גדולה שכל הבתים שם זה וילות\קוטג'ים… כמעט לכל חדר יש מרפסת קטנה, וחדר אמבטיה ושירותים פרטיים. חדרי השינה גדולים, עכשיו לאבא יהיה משרד בבית. הגינה של הבית גדולה , ולפני שיתחיל החורף בעיצומו אני אעזור לאמא שלי לטפח שם. עם השפה לא תהיה לי בעיה, מגיל 13 הייתה לי מורה פרטית לאנגלית, עכשיו אני יודעת אנגלית שוטף.
יש לי איזה קטע שאני נורא אוהבת חורף , את האופנה , את הגשמים , את המשפט הנפוץ : "בחורף הזה אני אתכרבל בשמיכת פוך אשתה שוקו חם ואקרא ספר.." ועכשיו לעבור את החורף בארצות הברית, עם שלגים? זה הדבר הראשון שחשבתי עליו כשתכננו לעבור לארצות הברית, רק על החורף .. נורא שמחתי מזה
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
הבית מלא ארגזים בכל פינה, אני רק מחכה לבחור חדר שיהיה שלי, ולטפח אותו מחדש והכל…. אז בינתיים הלכתי בכל החדרים והסתכלתי מהחלונות לראות עם הנוף נחמד.. ועד שהגעתי לחדר שהנוף ממנו היה הבית שממול, כבר חשבתי שלא, זה נוף גרוע.. התיישבתי במרפסת של החדר.. אני הייתי עם הפלאפון ושמעתי קריאה :" פסס…היי, את יודעת אנגלית?"
הסתכלתי קדימה וראיתי אותו במרפסת ממול, בחור חתיך.. עניתי :"כ..כן "
הוא חייך ואמר :" אה אז אתם השכנים החדשים מאיפה? מישראל נכון?"
עניתי:" כן הגענו מישראל"
הוא אמר :" אני זאק, ואת?"
עניתי :" אני…? אני מאיה "
הוא שאל :" אז פה זה החדר שלך?"
עניתי :" מה ?? כן.. כן, כנראה"

~אופס, וואי אמרתי לו שזה החדר שליי~

הוא אמר :" אז את ממש ממולי"
אמרתי :"כן.."
שמעתי את אמא שלי שקוראת לי מלמטה
אמרתי לו :" טוב ביי נדבר קוראים לי"
הוא אמר :" ביי"
ירדתי במדרגות ואמרתי לה :" מה?!"
היא שאלה:" בחרת חדר.?"
עניתי לה :" כן "
היא אמרה:" טוב בינתיים קחי את הארגזים שלך לשם ותסדרי לטעמך "
אמרתי :" אוקיי"
לאט לאט העליתי בכל פעם ארגז אחר, וכל פעם הצצתי בחלון.
התחיל קצת גשם, רצתי מהר לסגור את הדלתות של המרפסת ואת התריסים..
שמתי את הארגזים בחדר ארון שבחדר שלי, בזמן שהעלו לי לחדר את המיטה ואת השידה , ודברים כבדים אחרים…
סידרתי את כל האיפור שלי על השידה עם המראה, וליד המסרקים הפנים המחליקים בקיצור כל המוצרי טיפוח כשסיימתי עם הארגזים, כל המזוודות עם הבגדים שלי העליתי אותן וסידרתי את הבגדים ואת הנעליים והאקססוריז בארונות. אחרי הכל יצא דווקא יפה החדר, חסר לי שיתקינו ווילונות והכל יצא מושלם..
ירדתי לסלון, עדיין סידרו שם ויצאתי לגינה, למרות הגשם..
ישבתי שם בתוך ערסל כזה ואיפה שיש גג שלא חודר לשם מים
והסתכלתי ופשוט תכננתי לעצמי בראש דברים בגינה …חזרתי פנימה והצעתי לעזור להורים שלי עם הכל והעיצוב של הרהיטים.. בזמן הסידור שאלתי את אמא שלי מה עם לימודים.. היא אמרה לי שעוד יומיים אני הולכת לתיכון שנמצא במרכז העיר…המשכנו לסדר עד שכבר נהיה די מאוחר, נכנסתי להתקלח, שמתי פיגמה , הכנתי תה חם והייתי בלפטופ אחרי זה קמתי פתחתי תריסים והלכתי למרפסת לבדוק אם הוא שם..חיובי, הוא דיבר בפלאפון , הוא ראה אותי וניתק ואמר :" היי, שוב. מה זה לא היית כל היום"
עניתי:"היי, אנחנו עדין מסדרים את הבית וכל זה"
הוא אמר:"אהה, נכון, את הולכת ללמוד? או שבבית?"
עניתי:"עוד יומיים, רשמו אותי לבית ספר שמרכז העיר"
הוא אמר:" אהה, גם אני לומד שם, בת כמה את?"
עניתי::" 15 .. אתה?"
הוא ענה :" גם.. 15 "
שמעתי דרך הלפטופ התראות בפייסבוק
אמרתי לו:" טוב זזתי, חופרים לי בפייסבוק ביי לילה טוב"
הוא אמר :" לילה טוב"
נכנסתי פנימה סגרתי תריסים וחלונות כיביתי את האורות והאור היחיד שנשאר זה מהלפטופ..
הסתכלתי בפייסבוק ואז כיביתי והלכתי לישון…


תגובות (4)

סה"כ נשמע מעניין.. השיחות בין זאק למאיה היו קצרות לטעמי, אבל כמובן שזה רק הפרק הראשון כך שזה רק ההתחלה.. והאמת היא שאני לא ממש הבנאדם בשביל לכתוב ביקורת על סיפור בהמשכים מכיוון שמימיי לא רשמתי סיפור בהמשכים / סיפור שהוא לא בחרוזים.. ככה ש.. יאפ… קיצר… מחכה להמשך.

01/11/2014 01:22

    אאה ויש קטע בסיפור שבו רשום: "המשכנו לסדק עד שכבר נהיה מאוחר" , אני מניחה שב"לסדק" התכוונת לכתוב "לסדר".. אז רק תתקני את זה שלא יהיו לך סתם טעויות בסיפור :)

    01/11/2014 01:24

    היום אני אעלה פרק חדש , אחרי חודש שלא הייתי פעילה .
    בנוגע למה שאמרת קודם – יהיה יותר אורך כמובן לשיחות ביניהם עשיתי בכוונה שיחות קצרות ביניהם כדי לא “להעמיס” על ההתחלה.
    ותיקנתי בסיפור את הטעות , “לסדק”
    תודה על הייעוץ :)

    21/12/2014 12:44

היום אני אעלה פרק חדש , אחרי חודש שלא הייתי פעילה .
בנוגע למה שאמרת קודם – יהיה יותר אורך כמובן לשיחות ביניהם עשיתי בכוונה שיחות קצרות ביניהם כדי לא "להעמיס" על ההתחלה.
ותיקנתי בסיפור את הטעות , "לסדק"
תודה על הייעוץ :)

21/12/2014 11:30
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך