אהבה ללא גבולות פרק 2

05/03/2014 800 צפיות אין תגובות

פתאום אני רואה את מי שהכי לא חשבתי שאני יפגוש כאן, ראיתי את…
ראיתי את שון (שון הוא האקס שלי מהבית ספר הקודם).
אני: תגיד לי מה אתה עושה פה? גם לפה עכבת אחריי?! לא הבנת מה אמרתי לך בשיחה האחרונה אני לא רוצה לשמוע ממך יותר, נפגעתי מספיק.
שון: תירגעי ימצחיקה, לא ידעתי שאת עברת לפה בכלל, חוץ מזה אני לא פגעתי בך, את בחרת להיפגע והמצאת לעצמך איזה סיפור מפגר שאני עשיתי משו..
אני: אתה יודע מה שון?
שון: מה אתי?
אני: לך תזדיין אוקיי?
שון: הופה, חחחחח מישהי פה קיבלה ביטחון, אני אוהב אותך את לא רואה את זה? וזה ששנינו לומדים באותה כיתה זה פשוט צירוף מקרים..
אני: אני לא מאמינה לאף מילה שלך, פשוט תעזוב אותי בשקט נפגעתי מספיק…
אני לא מאמינה שאני נותנת לעצמי לעבור את זה עוד פעם, ושוב הדמעות זולגות ושוב הלב פועם חזק, מתי אני ישכח אותו מתי? כנראה שאף פעם…
רון: אחותי מה קרה, את בוכה?
אני: פשוט תחבק אותי רון, פשוט תשב ותחבק אותי, אל תשאל כלום.
רון: את בטוחה שאת לא רוצה לדבר על זה אתי? זה טוב לדבר ולשתף, ובמיוחד אח כזה מותק כמוני.
אני: טוב נו אולי אתה צודק, אני פשוט ישבתי בכיתה ופתאום הוא נכנס כאילו כלום לא קרה, כאילו שנה לא עברה..
רון: מי? רגע מישו פגע בך? בגלל זה את בוכה? מי זה הבנזונה שפגע בך אני עכשיו מפוצץ אותו.
אני: אף אחד לא פגע בי, פשוט ראיתי את שון אחרי כל כך הרבה זמן שלא דיברנו, ו…
רון: והכל צף מחדש נכון? כל הרגשות עלו ופשוט היה באלך לקפוץ עליו בנשיקה גדולה כזה ובחיבוק ולהגיד לו שאת לא שכחת ואף פעם לא תשכחי?
אני: כן, באמת שניסיתי להדחיק, לגרום ללב שלי לשכוח אבל פשוט לא יכולתי.. מה אני עושה רון?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך