סיפורונת
המשך יבוא!!

אהבה ממבט אחרון- פרק 4

סיפורונת 23/10/2011 903 צפיות אין תגובות
המשך יבוא!!

כשנכנסתי הבייתה כמו שיכורה שלא יכולה ללכת על הרגליים ההורים שלי חשבו שבאמת שתיתי איפושהוא.
ניסתי להסביר להם שלא, אבל הסתרתי את העובדה שפגשתי את אדוארד שמתלוננן שלא מצליח לו עם בנות, לא מצליח עם בנות! הוא מצליח אפילו יותר טוב ממייק! (החבר שלי לשעבר) שהיה מספר אחד ב"להצליח עם בנות" מייק! הגיע האוייב החדש! אדוארד שמהמם פי אלף ממך!.
התיישבתי על המיטה שלי ואמא שלי פרצה לחדר שלי בבהלה "הכל בסדר איתך?!" היא נראתה גם קצת מוזר, היא תמיד נראת ככה כשהיא רבה עם אבא.
"כן אמא, פשוט הלכתי לראות את החטיבה! צריך להסביר את זה שוב?!" רציתי להראות רצינית ואמא שלי נאנחה "אז למה באת במצב כזה?! אבא שלך ואני היינו מבוהלים עד מוות!" קראה.
קמתי בכעס "א-ני ב-סדר!!!!" יצאתי במהירות מהחדר שלי כשהרגליים שלי מובילות אותי למקרר, טוב כנראה באלי שוקו.
מזגתי לעצמי שוקו מוכן ועירבבתי עם קצת חלב, ואז מזווית ראיה ראיתי את אבא שלי "עכשיו אתה?!" צעקתי ועליתי לחדר שלי, אמא כבר לא הייתה שם, תודה לאל.
———–
אני לא יכולה להירדם. לא.יכולה.להירדם!!!.
הבטתי בשעון, רבע לאחד עשרה בלילה. נזכרתי איך אדוארד ליווה אותי עד הרחוב שלי.
הלכנו לאט כשאדוארד משפיל את מבטו "אז… אההה…" גימגם ואני ציחקקתי "כן.. הגענו. זה הרחוב שבו אני גרה" אמרתי והוא חייך חיוך קטן "איך קוראים לך שוב?" שאל.
עכשיו אני הבטתי בו, מהרגע הזה לא יכולתי לעמוד על הרגליים, שרעדו מרוב פחד, מה אם אני אגיד משהו טיפשי? או שהוא יתקרב אליי עכשיו בשביל שנתנשק?! "ג'וליאנה" אמרתי והוא חייך חיוך קטן "ג'ולי" אויי- מיי גד!! אנחנו אפילו עוד לא חברים והוא כבר המציא לי כינוי! הוא כזה חמוד!.
"אז אהה" את דפוקה ג'וליאנה. פשוט דפוקה. אז אהה?! מה זה אמור להיות?!.
"חכי בואי נחליף מספרי טלפון" אמר והוציא את הנייד שלו, טוב לא בדיוק נייד, אייפון 4 עם כיסוי בצבע תכלת.
הוצאתי את האייפון שלי, אייפון דור 3 והתחלתי לכתוב אדוארד והוא אמר לי את מספר הטלפון שלו ואני אמרתי לו את שלי.
ואז, התקרבנו אחד לשני וממש לפני שכמעט התנשקנו, הוא חייך ומיהר להתרחק קצת "טוב.. אני חייבת ללכת" ואז הוא פשוט רץ משם.
———
לאן הוא מיהר? יש לו מישהי? טוב לא נראה לי.
נראה לי שאני לא נרדמת כי משהו בתוך תוכי מרגיש שאדוארד ישלח לי הודעת אסאמאס עוד מעט (הלוואי)
התראת הודעה.
אויי מיי גד!!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך