Loveeee
היי יפות שלי !!!! תודה ! ממש תודה ! לכל הבנות שקוראות ומגיבות בסיפור !!! אנחנו באמת שמעריכות את זה !!!!! הפרק יצא קצת קצר ): אני מצטערת.. אז מחר פרק פיצוי ארוך במיוחד ! אוהבות מלא !

אהבה ממבט ראשון❤️- פרק 15 מוקדש לכל הקוראות המדהימות שלי !

Loveeee 12/07/2014 1138 צפיות 8 תגובות
היי יפות שלי !!!! תודה ! ממש תודה ! לכל הבנות שקוראות ומגיבות בסיפור !!! אנחנו באמת שמעריכות את זה !!!!! הפרק יצא קצת קצר ): אני מצטערת.. אז מחר פרק פיצוי ארוך במיוחד ! אוהבות מלא !

פרק 15
״חיימשלי,״ שמעתי קול חלוש קורא לי.
״יפה שלי״ הקול התבהר יותר. קולו של חן.
״מה ?״ מלמלתי פוקחת את עיניי באיטיות.
״כבר ערב ישנת הרבה. את רעבה ? רוצה לאכול משהו ?״ הוא שאל. הנדתי את ראשי ללא והחזקתי את ראשי בין ידי. חשתי סחרחרות קלה.
״חיימי, הכל בסדר ?״ הוא שאל מביט בי בדאגה.
״כן, רק כואב לי הראש״ מלמלתי חלשות. הוא קם מהכיסא ורץ לעבר המטבח.
הוא חזר תוך כמה דקות עם כוס מים וכדור.
״תקחי כדור ותנוחי קצת״ הוא מלמל ונתן לי את הכוס. לגמתי מהכוס מרחיקה את הכדור מימני.
״מה ? את אלרגית לאחד מהמרכיבים של הכדור ? הוא מקולקל ? ללכת לקנות לך אחר ?״ חן הציף אותי בשאלות כאשר בקולו קול מודאג.
״לא פשוט אני לא לוקחת כדורים. רק במצבים קריטים״ מלמלתי במבט מתנצל.
״אוקיי, רק שזה יהיה יותר גרוע תשתי טוב חיימי ?״ שאל במבט דואג. הנהנתי לכן והנחתי את ראשי בחזהו
״חן ! כואב לי״ לחשתי בתיסכול.
״אהובתי, אני מצטער שכואב לך. תישתי את הכדור.״ אמר בלחש עדין.
הינהנתי. הוא הלך להביא לי מים.
הוא כ״כ דואג לי.
הוא הושיט את ידו שהחזיקה בכוס מים קרים. לקחתי את הכדור שהונח על השידה.
הכנסתי את הכדור לפי, בלעתי. ולגמתי מהמים.
״חנוש, אני קצת אנוח טוב?״ שאלתי אותו.
טוב יפה שלי, אני כאן. אל תדאגי.״ אמר ונשק לקודקוד ראשי.
נתתי לו נשיקה יבשה על השפתיים.
ונרדמתי לאט.
-מנק׳ המבט של אראל-
״בבית,״ צעקתי חלשות.
״ה׳ ישמור, איפה היית כל הזמן הזה ?״ אמי רצה אליי מחבקת אותי ובודקת אותי. שהכל בסדר.
״אני בסדר. ישנתי אצל סתיו״ מלמלתי.
״בלי להודיע לאמא ? את יודעת שיש היום חטיפות ? זו פעם האחרונה שאת יוצאת בלי אישור !״ היא צרחה אליי בדאגה, ובעיניה הופיעו דמעות.
״אני בסדר,״ חיבקתי אותה מנסה להירגע אותה. ״אני בחדר עם את צריכה אותי״ התנתקתי מהחיבוק ועליתי בריצה קלה לחדר.
פתחתי את הלפטופ שלי, ושמתי על רגלי. נכנסתי לחשבון הפייסבוק שלי. עברתי על הסטטוסים והתמונות, וסימנתי לייק. עד שנעצרתי על סטטוס של נווה.
Nave cachlon
היא לא שלי יותר…
אוקיי, זה מוזר.


תגובות (8)

לוחוחוחוחו פרק 16 יצא ארוך רצחחחחחח תמשיכייייייי

12/07/2014 12:16

לא לא לא לא לא זה חא מקובל עליי אני רוצה את נווה ואראל ביחד!!!-בוכה- זה לא פייר!!! וסתן יפים שלייי מאוהבת בכם קשות הם מושלמים היחד ואם הליאור הבן זונה רק התקרב אלייה אני יפחלץ אותו!!!
פרק מושלם אהבה שליי תמשיכייייי

12/07/2014 12:27

שום מחר היום פרקקקקקקקקקקק
מסכן נווה חיימשלייייייי!!!!!!!
פרק מושלםםםםםםםםםםםםםםם אבל קצרררררר
תמשיכייייייייייייי

12/07/2014 13:21

תמשיכוווו

12/07/2014 14:44

זה מושלם סתיו וחן כל כך חמודים

12/07/2014 15:06

מושלםםםםםםםםם תמשיכיייי

12/07/2014 16:48

פרק מהמם!! רק פליזושש תעשי רווחים בין הנקודות מבט כי זה מבלבל אותי רצח חח
תמשיכו מוכשרות

12/07/2014 17:23
s~s

זה מושלםםםםםםםם
תמשיכי!!

13/07/2014 12:13
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך