Loveeee
אהובות שלי, הגבתם רק 8 תגובות וקצת התאכזבנו.. אממ.. אז זה פרק 27. עוד 3 פרקים נגמר הסיפור, שזה אומר עוד 3 ימים. הפרק מאוד קיטשי, אנחנו יודעות. חחחח אז מקוות שתהנו מהפרק. (:

אהבה ממבט ראשון❤️- פרק 27

Loveeee 23/07/2014 1162 צפיות 9 תגובות
אהובות שלי, הגבתם רק 8 תגובות וקצת התאכזבנו.. אממ.. אז זה פרק 27. עוד 3 פרקים נגמר הסיפור, שזה אומר עוד 3 ימים. הפרק מאוד קיטשי, אנחנו יודעות. חחחח אז מקוות שתהנו מהפרק. (:

פרק 27
מנק׳ המבט של חן-

אני ותותה נהנו מאוד! אני אוהבת אותה כ״כ.
לפתע קיבלתי שיחת טלפון, על המסך היה רשום ״אבא״ קפאתי. זה מה שחסר לי עכשיו.
״הלו?״ שאלתי בקרירות.
״חנוש! ילדי האהוב התגעגעתי אליך!״ אמר לי.
״ואני פאקינג לא התגעגעתי אליך בשיט!״ אמרתי לו, ותותי לא הבינה מה קורה.
״אתה יודע התדרדרתי לסמים. ואז לאלכוהול, עברתי הרבה דברים קשים. אבל זהו, עכשיו הם נגמרו.״ אמר לי בשמחה.
״תגיד לי יבן זונה! פאקינג לא ראיתי אותך 8 שנים! נטשת אותי, כשהיית בן 10 איך אני אמור לסלוח לך? סליחה בחיים לא תתקבל ! אל תתקשר, ותנתק ממני קשר!״ אמרתי לו חד משמעית.
אבא שלי היה מתעסק בסמים ואלכוהול. והוא נטש אותנו כשהייתי בן 10 היה לנו הרבה כסף, עד שהוא ביזבז הכל. ולקח לאמא שלי את כל הכסף. אני לא מוכן לסלוח לו בחיים !!!
לאחר מה שאמרתי, ניתקתי את השיחה. אני לא מוכן לשום קשר איתו.
״חני ?״ סתיו שאלה בבלבול.
״לא זה… סתם״ מלמלתי וחייכתי חיוך מזויף.
״אל תמכור לי את החיוך הזה בשיט !״ היא אמרה במבט מאוכזב. נאנחתי, מוריד את החיוך ומגרד בעורפי.
״אני אספר לך הכל שנגיע, אוקיי ?״ שאלתי, לא מצפה לתשובה. הגענו למלון, פותח את הדלתות הזכוכית של הכניסה ומוביל אותה לחדר. נכנסנו לחדר, סוגר אחרי את הדלת וקופץ על המיטה מתחבא מתחת לפוף.
״הכל בסדר ?״ היא שאלה בקול דואג. כפרה על הילדה הזאת דואגת לי.
״כן, אני פשוט עייף״ מלמלתי מתהפך עם גבי לצד אחר. הרגשתי משהו רך על לחיי, הנחתי את ידי על פניי, וראיתי מים. בכיתי. עבר זה עבר. אני משאיר אותו שם ולא חוזר לעבר. כיסיתי את ראשי עם השמיכה, מרגיש יד נעימה מלטפת באיטיות את גבי.
״תבכה חני, זה משחרר״ שמעתי את המלמול הדואג של סתיו.
״חיימי, אני מבטיח לספר לך הכל מחר בבוקר״ מלמלתי בקול מתנצל.
״תיקח את הזמן שלך, אני תמיד פה״ הרגשתי נשיקה קלה על לחיי. הנהנתי קלות, עוצם את עיניי מנסה להירדם. מה שלא כלכך הצליח לי.
בבוקר התעוררתי, וראיתי שתותי מביטה בי, במבט מודאג.
כפרה שלי הילדה הזאת! כמה שהיא דואגת לי כמו משוגעת.
״חיים שלי, חני,אנחנו תכף יורדים לחדר אוכל, ואתה תאכל ! שמעת ? ״ היא אמרה לי.
״אהבת חיי. אני לא רעב, אבל אני אוכל רק בשבילך.״ אמרתי לה. חיוך התפרש על פניה.
הלכתי לצחצח שיניים, והיא חיבקה את ביטני החשופה.
ירקתי את המשחה ושטפתי את פי.
הסתובבתי אליה, ונישקתי אותה נשיקה גדולה, שהתעמקה. הכנסתי את לשוני לפיה הקטנטן. וחקרתי אותו ביסודיות. היא הכניסה את לשונה הפיצית לפה שלי, וליטפה בעדינות כל אזור. אהבת חיי העדינה.
״אני אוהב אותך את יודעת את זה?״ שאלתי אחרי שסיימנו להתנשק ושתינו מתנשפים.
היא ציחקקה צחוק קטנטן, וליטפה את הלחי שלי, המגע שלה כל הזמן מעביר בי צמרמורת.
״קטני״ מילמלתי,וליטפתי את שיערה הרך. ״אני אוהב אותך״
״גם אני אוהבת אותך״ היא צחקקה והצמידה את אפי אל אפיה.
״יאללה בואי לאכול״ מלמלתי והיא הנהנה ועשינו תחרות קטנה לעבר חדר האוכל. הגעתי אליה מרים אותה ממותניה ורץ אתה לכיוון השולחן.
״חן !״ היא צחקקה.
״חיימשלי את !״ מלמלתי והורדתי אותה על הכיסא. ״כל עוד את איתי אני לא אתן לך ליפול״ נישקתי אותה. היא שלי. רק שלי. ואף אחד לא יעז לפגוע בה,


תגובות (9)

ווואיי אני מאוהבתת בחןן וסתיווו תמשיכיי מושלם! !

23/07/2014 15:29

יאאא פרק. מושלםםם פשוט מןשלםםםםם אמאא כמה אני אוהבת את סתיו וחנוששששש
תמשיכייי

23/07/2014 15:41

כל פעם שאני קוראת את הסיפור הזה בא לי חבר

23/07/2014 15:43

חולה על חן וסתיו הם כאלה חמודים. תמשיכי ♥

23/07/2014 16:04

איזה יפים הם נודרת אין כמוהם תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי מושלםםםםםםםםםם

23/07/2014 16:55

תמשיכייייייי

23/07/2014 17:08

פשוט לבכות מכמה שהם מושלמים וכמה שהם נדירים וכמה שאני אוהבת אותם אני פשוט מכורה לסיפור הזה ואליהם ובעיקר לחן חח לא יודעת למה יש לי חולשה אליו

23/07/2014 18:12

מושלםםםם תמשיכייייי

23/07/2014 20:07

נוטיייייסורוש שלא הגבתי האתר לא עבד לי בשיט >< לא נורא טאו יצא לנו פרק מושילמייייי (אין שאנחנו אומרות) לבלוש שזה נגמר :/…
חוחים, תמשיכייייייייי

24/07/2014 13:31
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך