אהבה מסובכת:)-פרק 1

רותם123 07/09/2017 1078 צפיות 2 תגובות

מנקודת מבט רותם:
קמתי מהשעון המעצבן הזה הלכתי לחדר של תומר ונישקתי את מצחו והוא פתח את עיניו היפות וחייך אליי את החיוך היפה שלו.
-בוקר טוב נסיך-אמרתי לו וליטפתי את פניו,הוא ישב על המיטה וחיבק אותי חיבקתי אותו בחזרה הילד הזה כל כך חשוב לי אין גבולות לאהבה שלי אליו.
-בוקר טוב רו-הוא אמר בקול המתוק שלו וחייכתי אליו.
-קום תצחצח שיניים,תשטוף פנים,תתלבש ותרד למטה אני אכין לך פנקיקיים?-שאלתי אותו והוא קפץ עליי בחיבוק.
-כן כן הרבה פנקיקיים-הוא אמר וצחק צחקתי יחד איתו.
-אני אוהבת אותך-אמרתי לו והוא נישק אותי נשיקה קטנה על השפתיים .
-גם אני אוהב אותך אין גבול לכמה שאני אוהב אותך את כל העולם שלי-אמר לי וחייך חיוך מאושר.
-רוצה נצחצח ביחד שיניים?-שאלתי אותו הוא צחק והנהן קמנו מהמיטה שלו לכיוון המקלחת בחדר שלו,לפעמיים אני ישנה איתו כשיש לו סיוטים בלילה אז יש לי בחדר שלו דברים שלי ויש לי גם בגדים אז הוצאתי חולצת מקיף v כחולה וג'ינס עם נעלי אדידס שחורות והוצאתי את התיק שלי שמתי את היומן שלי,עט,אוזניות,מטען,כסף ואת הטלפון שלי נכנסתי למקלחת של תומר ראיתי שהוא מתקלח אז צחצחתי שיניים,שטפתי פנים,התקלחתי,התבשמתי והתלבשתי עשיתי צמה סינית וירדתי למטה להכין פנקייקים הכנתי קצפת,חתכתי תותים הכנתי סלט בשבילי כי אני לא אוהבת לאכול מתוקים בבוקר.
-רוו-תומר קרא לי מלמעלה.
-מה קרה תומר?-שאלתי אותו והוא ירד למטה בוכה התקרבתי אליו ראיתי שהוא נחתך,טיפלתי בו ושמתי לו פלסטר, והוא חייך ישבנו לאכול פתאום דפקו בדלת תומר רץ בקושי לכיוון הדלת ופתח אותו הוא ראה את עומרי,מה הוא עושה פה?ותומר חיבק אותו ועומרי נישק את ראשו והסתכל עליי.
-היי קטנה שלי-אמר לי ונישק גם לי את הראש וחייכתי אליו.
-היי,מה אתה עושה פה ?-שאלתי באי הבנה.
-רציתי להיות איתכם ולהסיע אותכם-אמר והנהנתי בהבנה.
-רוצה פנקייקים?-שאלתי אותו.
-את הכנת?-שאל והנהנתי.
-אז ברור שאני רוצה אבל עם הרבה קצפת-הוא אמר לי והנהנתי,כמו שהבנתם עומרי חולה על קצפת הם טרפו את הפנקייקים וצחקתי עליהם,עומרי נראה כמו ילד קטן עם הקצפת מרוחה על הפנים.

מנקודת מבט עומרי:
בבוקר קמתי צחצחתי שיניים,שטפתי פנים,התקלחתי ושמתי חולצת v שחורה וג'ינס ונעלי אדידס לבנות לקחתי את התיק אדידס שלי ושמתי בו טלפון, מטען,אוזניות,מחברת ועט ירדתי למטה והלכתי לכיוון המגרש מכוניות שייש לי בבית לקחתי את המכונית שלי המרצדס ונסעתי לכיוון הבית של הקטנה שלי.
הגעתי לשם החנתי את האוטו ויצאתי מהאוטו את התיק השארתי באוטו הגעתי לבית שלה דפקתי בדלת ותומר פתח לי הוא קפץ עליי בחיבוק חיבקתי אותו ונישקתי את ראשו אין חולה על הילדים האלה הם הכל בשבילי אני לא יכול בלעדיהם .
ראיתי את רותם במטבח והשולחן ערוך והיא לא הסתכלה עליי .
-היי קטנה שלי-אמרתי לה ונישקתי גם לה את הראש והיא חייכה אליי.
-היי,מה אתה עושה פה ?-שאלה,לא מבינה מה אני עושה אצלם.
-רציתי להיות איתכם ולהסיע אותכם-אמרתי והיא הנהנה בהבנה.
-רוצה פנקייקים?-שאלה אותי.
-את הכנת?-שאלתי אותה והיא הנהנה.
-אז ברור שאני רוצה אבל עם הרבה קצפת-אמרתי לה אין אני חולה על קצפת אני אוכל אפילו קצפת עם קצפת חח לא אבל ברצינות אני מת על זה.
-זה כל-כך טעים-אמרתי לה היא חייכה אליי את החייוך המושלם שלה אין אני חולה על שניהם הם הכל בשבילי,וליטפה את פניי וחייכתי אלייה היא כל-כך יפה.
-אז תבוא כל יום-אמרה לי וצחקה בשביל לראות את החיוך היפה שלה אני מוכן לעשות הכל.
-תזהרי אני באמת אבוא-אמרתי בציניות וצחקתי.
-תבוא כל יום,מצדי תישן פה גם-היא אמרה ואני יודע שהיא מדברת בהכי רצינות בעולם אין אני מת עלייה אני יודע שאני יכול לישון אצלם אבל אני לא רוצה להטריח אותה יותר מדי סיימנו לאכול שטפתי כלים למרות שהיא לא נתנה לי לעשות אבל היא ויתרה לי בסוף אין עלייה בכל העולם הזה,היא הכינה כריכים למקיף לתומר היא הכינה עם חביתה,לי עם שקשוקה ולעצמה היא הכינה טוסט,סיימתי לשטוף כלים שמתי את הכריך שלי בתיק ורותם שמה לעצמה ולתומר את הכריך,תותים חתוכים ובקבוק מים.
כמה שהיא דואגת לו זה לא יאמן.
-רו-תומר קרא לה כשהוא הסתבך עם הנעליים היא הלכה לכיוונו וקשרה לו את השרוכים.
-לקחת בקבוק מים?-שאלתי אותה כי אם היא לא שותה בקבוק שלם אז היא מתייבשת ומתעלפת,היא הנהנה.
היא בדקה שלקחנו הכל ואז נעלה את הבית ויצאנו לכיוון האוטו.
הגענו לגן של תומר הוא חיבק אותי חיבקתי אותו בחזרה וליטפתי את שיערו הוא ירד עם רותם היא לוותה אותו ובאה לאוטו אחרי רבע שעה ונסענו למקיף שלנו ירדנו מהאוטו חיבקתי אותה וליטפתי את שיערה ונישקתי את ראשה כשהראש שלה על החזה שלי כמה שאני אוהב את הילדה הזאת אין לתאר כל אחד הלך לכיתה שלו.


תגובות (2)

אם לא תגיבו אני לא אדע אם להמשיך ומהשתיקה אני מבינה שלא אהבתם..

09/09/2017 22:43

    אני שוקלת למחוק את הסיפור מאכזב שאף אחת לא אהבה…

    19/09/2017 21:48
סיפורים נוספים שיעניינו אותך