סיפורי אהבה לנערים ונערות
תגיבו ותדרגו! אוהבת!

אהבה משכרת פרק 4

תגיבו ותדרגו! אוהבת!

"תודה" רוני אמר לי. "אין שום בעיה. אם אתה צריך משהו תגיד לי!" אמרתי. "אני צריך שתהיי עם שי בינתיים שאני מכין לה את הכל. את יכולה לצאת לשעתיים בערך עם שי בחוף הים. אני לא רוצה שתשתולל מדי ולא יהיה לה יותר כוח…" "אוקי סבבה!". "היי חברים על מה מדברים כאן?" ג'ון נדחף. "אנחנו עושים מסיבת הפתעה לשי כי יש לה יום הולדת היום.". "אוי נכון! אני יעזור לכם לסחוב דברים לבית שלה." אמר ג'ון. "אין בעיה" אני ורוני אמרנו יחד באותו הזמן ונתנו אחד לשני כיף. הלכתי לפינת החנות וישבתי על השרפרף עץ. "למה את עצובה?" בא ניל ושאל. "סתם היום שלי לא הכי שמח אבר חוץ ממה שעושים היום אחרי שמסיימים את הפרויקט" אמרתי. "מה עושים?" "מסיבת הפתעה לשי לכבוד היום הולדת שלה." לחשתי לו. "לא אכפת לכם שאני יבוא?" "בכלל לא אתה חבר שלנו!" "יש איזה כיף!" והוא הלך. ג'ון בא ואמר לי "יאללה תקומי לקוחה ראשונה!!" באתי אליה בריצה! "שלום!" אמרתי בהתלהבות! "היי! רציתי לקנות את החוברת הכחולה" "אין בעיה. מכיון שאת הלקוחה הראשונה שלנו את תקבלי את זה בחינם!" "וואו! באמת תודה!" היא לקחה את החוברת וצעקה לנו "תבורכו חמודים!" אני ושי התפקענו מצחוק! "מה קרה היום? דיכאונית ביום הולדת שלי?" "לא. פשוט משעמם לי… אגב לכבוד היום הולדת שלך אני מציעה שנלך לים ככה נשחה ונשתזף!" "יואוו איך באלי עכשיו!" "אני מתרגשת!!!" לאחר סיום היום סגרנו את "בית העץ הגדול" והבנים הלכו לבית של שי לסדר לה את המסיבה ואני ושי רכבנו באופניים לחוף הים. "יואוו חם פה בואי ניכנס למים" אמרה שי. נכנסנו למים והתחלנו להשפריץ אחת על השניה. ואז נכנסנו יותר עמוק וצללנו וראינו דגים. איך שעלינו חזרה שני בחורים באו ואמרו לנו "היי בובות! לי קוראים דניאל ולו קוראים אור. ואנחנו רוצים אתכן!" ועשה תנועה גסה בתוך המים. הם התקרבו אלינו ונגעו במקומות לא נעימים אצלנו ותפסו לנו בישבן "היי בובה לאן את הולכת?" אמר לי אור. "רחוק ממך". בואי שי. "אני באה" שחינו מהר לרדודים וברחנו מהם. "הא לך לחוף ים אחר?" שי שאלה אותי. "ברור אמאל'ה" רכבנו לחוף ים אחר ונשכבנו על החוף להשתזף. לאחר כמה דקות עברו שעתיים ונעסנו חזרה לביתה כדי להחזיר אותה. פתחנו את הדלת וראינו שלט "מזל טוב" ומחאו לה כפיים והיא הייתה מופתעת וזה עשה לה את היום! "יש לי משהו להגיד לך" אמר רוני לשי "מה?" "אני מחבב אותך כבר זמן מה ואני רוצה להיות חבר שלך…" "כן! כן! כן!" והיא נישקה אותו חזק. "הבאתי לך שני זרים פרחים וממתקים" "תודה תודה תודה!!!" שמנו מוסיקה ושיחקנו משחקים ועוד… לאחר שנגמרה המסיבה ג'ון בא אליי ואמר "יאללה לבית שלי?" "לבית שלך!" יצאנו מהבית והוא הרים אותי על היידים שלו כמו נסיך שהציל את הנסיכה שלו… והושיב אותי במכונית. הגענו לבית שלו והכרתי את ההורים שלו. רומי ועידן. אנשים נחמדים מאוד! הלכנו לחדרו והוא השכיב אותי במיטה שלו ובא ושכב אחריי. "אין לי כוח לשים פיג'מה.. נראה לי אני אישן ככה…" אמרתי לו. "אני אוהב אותך" הוא אמר לי וחייך אליי חיוך ממיס. "גם אני אוהבת אותך" אמרתי לו בחזרה. הוא שם לי את היד מתחת לאוזן ונישק אותי נשיקה צרפתית ארוכה וטובה. לאחר שסיימנו הוא כיבה את האור וישנו.


תגובות (4)

אתם לא פעילים אצלי. זה לא נעים כל כך. עברו 5 שעות מאז שהעליתי את הסיפור. אם אתם רוצים המשך תגיבו!!!! באמת תודה רק למי שהקשיב, הגיב ודירג.

22/12/2014 18:45

תקשיבי זאת עדיין ההתחלה
לא תמיד יש הרבה מדרגים
תמשייכי
תנסי להאריך אפילו יותר את הפרקיים
אני מאוד אהבתי
אל תפסיקי את הסיפור

22/12/2014 20:27

סיפור מושלם. ..כל פרק ופרק יותר מעניין ומהמם
יש לך כתיבה טובה…אהבתי. .תמשיכי<3
;-):-)

22/12/2014 21:39
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך