Angeli odet
זה סיפור קצת ערוך אבל הוא יפה מאוד לדעתי.
זות המצאה שלי ולא סיפור אמיתי .
זות גם מיתולוגיה יוונית וגם סיפור אהבה
תהנו

אהבה מתחת לרוע

Angeli odet 19/08/2013 881 צפיות 4 תגובות
זה סיפור קצת ערוך אבל הוא יפה מאוד לדעתי.
זות המצאה שלי ולא סיפור אמיתי .
זות גם מיתולוגיה יוונית וגם סיפור אהבה
תהנו

הסיפור מתחיל בחתונתם של הדס ואריס אל הגהנום ואלת התוהו , ולאחר חתונתם האלה אריס הייתה בהריון , זמן מה אחריכן , נולדו תאומות , התאומות היו דומות מאוד וקצת שונות
הן נראו אותו דבר רק צבע שערן היה ההבדל היחיד ביניהן האחת אם שער בלונדיני והשנייה אם סער שחור , הדס והריס אהבו את שתי בנותיהן מאוד מאוד , והחליטו לקראו לבלונדינית אלינור , ולשחורת השער קראו הלענה .
מאחר והיו אלות , בלידתן ניתנו להם כוחות על תיבעים : לאלינור הייתה היכולת לרפה כול פצעה , כלא היה . ואילו הלענה קיבלה את היכולת ליצור סופות מהחלשות ביותר ואד ליצירת סופות טורנדו אתניות .
כאשר התבגרו השתיים והפכו לנערות , אלינור הייתה לנערה מקסימה מתחשבת אוהבת חיות בניגוד להוריה . ואילו הלענה הייתה בדיוק ההפך הי הייתה רעה , אנוכית , שקרנית ורמאית בדיוק קמו אביה, ולמרות טוב ליבה של אלינור אריס עדיין אהבה אותה , אבל הדס לא כל כך אהב את אלינור , לאומת זוט הוא אהב יותר את הלענה .
להלענה היה נוח מאוד להיות רעה ולנצל את טוב ליבה של אחותה , אך אלינור הבינה שזה לא המקום בשבילה והי ברחה למקום ניסתר , אי קטן שאיש לא יודעה על קיומו , ובעלי לב רע לא יוחלו לעבור את המחסום שהיה מכיף את האי . הדס לא חיפש אחר אלינור אבל אריס חיפשה אותה בחול מקום ולא מצאה .
וכך אלינור חיה לה באי הנסתר שלה , אבל הי לא הייתה לבדה , חיות האי הפכו לה לחברות אמת ובעצם נהיו למשפחתה החדשה ,
יום אחד נסיך יפה תואר בשם צ'רלס באה והצליח למצו דרכו לאי המיוחד של אלינור , הנסיך היה אם חוש הרפתקנות גדול מאוד ובחול הזדמנות שהייתה לו הוא חיפש אחר מקומות חדשים . בהתחלה אלינור פחדה מהנסיך והסתתרה מיפנוו ביערות כי הי מעולם לא ראתה בן אנוש .
יום אחד אלינור ראתה שהנסיך צ'רלס נחתך אמוק בכף ידו בשל הטיפוס על ההרים באי , היא פתאום לא יחלה לשלות בגופה והלחה להתקרב אלבב והשתמשה בכוחות הריפוי שלה וריפאה את הפצע ,אך לאחר מיכן הי לא ברחה מיישום שהי הרגישה שפעימות ליבה הולכות וגוברות והי לא יחלה לזוז או לדבר .
צ'רלס שעל אותה אם הי בסדר , מאיפה הי באה ונישה לגלות את זהותה , גם הנסיך הרגיש תחושת חמימות נעימה בל ופרפרים בבתן . ואז אלינור מצאה בתוכה את האומץ לדבר והי אמרה לא שהי גרה כאן , ואז הי הציגה לו את משפחת החיות שלה וצ'רלס הציג את עצמו ואת צבת המחקר שלו אשר אוזר לו לגלות עולמות חדשים
הנסיך צ'רלס הציעה לאלינור לבוא אייתו לממלכה שלו , אלינור אמרה לו שהי צריחה לחשוב על זה ולמוחוורת בבוקר היא אמרה : כן , ביתני שכול משפחתה תבוא אייתה . והנסיך היסקים .
ובהפלגה הם המשיכו להתאהב יותר ויותר אחד בשני . ולבסוף הם הגיעו לממלכתו של צ'רלס . מאחר שאלינור יצאה מהאי אם המחסום , הדס גילה את מיקומה אבל הבין שאים הוא יכך את אלינור בכוח הביתה הי תברך שוב אל האי , ולכן רצה לנסות להפריד בינה לבין הנסיך , והוא נישה לחשוב על תוכנת.
וכאת לצ'רלס היה יום הולדת 18 , ואת יום הולדתו חגגו בנשף מלכותי גדול ומפואר , בו הוא צריך לבחור לו כלה והנסיך הזמין את אלינור בתור אורחת הכבוד של הנשף , וכאשר ידע הדס על אודות הנשף , אלה לו רעיון איך להפריד בינייהם .
הוא החליט לתת כישוף להלענה כך שצ'רלס יתאהב בה מיד , אלינור תיראה את הנסיך שלה רוקד אם מישהי אחרת , הי תיפגע ותחזור הביתה .
אבל לאריס היו תכוניות אחרות , היא הגיעה אל ממלכתו של צ'רלס ומצאה את ביתה אלינור , יושבת על גשר המפרץ ומסתכלת אל הים .
אריס באה לאלינור והתיישבה לידה , אלינור סיפרה לה על כל החוויות שעברו עליה , אריס הייתה אמורה לכאוס , אבל הי התרשמה מהכול , מטרים ספורים מאחוריהן התחבא הנסיך צ'רלס שרצה גם לדבר קצת אם אלינור ושמע את כול הסיפור והבין מי הי אלינור באמת , בזחות שאריס הי אלה חזקה הי הרגישה בנוכחותו של הנסיך וצעקה צא מיישם מיד !!! …
אלינור אמרה לאימא שהם חברים טובים ואריס נרגעה . הנסיך אמר : למרות שאת הבת של אריס אני עדיין רוצה להישאר חבר שלך . אריס חזרה הביתה והשאירה אותם לבד .
התוכנית של הדס כבר החלה והלענה סמה מחטב על הקרית בחדרו של הנסיך , ונעלמה . ולאחר קמה דקות באה הנסיך לחדרו כדי להתכונן לנשף ולפתע רעה את המחטב , כרעה אתו ופנב נהיו חיוורים ודמעות זלגו מעינב .
לאחר זמן מה גם אלינור התחילה להתכונן לקראת הנשף , אימה אזרה לה . ובמקביל הדס הכניס את המצרכים האחרונים לכישוף שלו , עשן קישה את הגיהינום , ולפתע הופיעה אבקה שחורה מעל לסיר הכישוף , הדס הסביר להלענה בדיוק מה אחיה לעסות .
והנשף הגיעה אבל אלינור , אלינור עדין לא הייתה מוכנה , ואילו הלענה קבר הייתה בדרכה לטירה שבאמצע הממלכה . הנסיך היה מצוברח , אם פני חיוור והיה ניראה כיעלו הדבר הכי טוב שהיה לו בחיים נילקח מימנו והוא החל קורא שוב את המחטב : צ'רלס היקר , אני ייאלץ לעזוב אותך , מיישום שאני אלה של רועה ומגיעה לי מישהו טוב ממכה אל תחפש אחרי כי לא תימצא אותי , להתראות : אלינור .
ואז הנסיך לכך את המחטב , קימת , קרע , וזרק לרצפה ושוב נראו דמעות קטנות זולגות מעינב ולפתע רעה את הלענה , היא הוציאה את האבקה שנתן לה אביה והעיפה משב רוח קטן קדי שהאבקה תבוא לאוזניים ולעיניים של הנסיך וזה מה שהפעיל עלב את הקסם , והנסיך התאהב בהלענה מיד , והם התחילו לרקוד ביחד
ובינתיים הגיעה אלינור , ואיחרה כי נסגרו השערים והיא הלכה אל החלון בניסיון ליקרו לצ'רלס אבל בלא הצלחה , הוא לא שמה דבר , כי הוא היה בהשפעת הקסם של הדס וכאשר היא ראתה את צ'רלס רוקד אם אחותה , הייתה הי שבורת לב , הי רצע והתרחקה מהערמון , והיא שרקה את השריקה המיוחדת שאומרת לחיות שלה להתאסף לידה , לפתה שמע הנסיך את השריקה ששחררה את אוזנב והוא ראה את אלינור מתרחקת מהערמון וזה הדבר ששחרר את עינב והחל לרדוף אחריה אבל הי מהירה מאוד , ולפתה , נפלה מעילפון וכשבא צ'רלס להרים אותה לטירה , הדס אמד באמצע דרכו והדס התחיל להילחם והנסיך גם
הקרב נימשך ולפתה הופיעה אריס והתחילה להילחם בבעלה הדס , ולבסוף הי הצליחה למשוך אותו ואת הלענה לממלכת התוהו שלה , טרטרוס זו הייתה תוכנתה כי כול אוד אריס לא יוצת מטרטרוס אז גם הלענה והדס לא יוחלו לצאת מימנה ולכן תיחננה להישאר שם לנצח …
צ'רלס הרים את אלינור והוא התנצל , אלינור אמרה לא אין לכה על מה להתנצל ואז צ'רלס הניח את אלינור , קראה ברך ועמר התנשאי לי אלינור ? וכמובן שאלינור אמרה : כן


תגובות (4)

יש מלא שגיאות כתיב
למרות שזה מהמםם!!!

19/08/2013 09:29

תודה
ואני אוד אעבוד על שגיאות הכתיב

19/08/2013 10:57

סיפור יפה ^_^ תזכרי לעבוד על שגיאות הכתיב :)

19/08/2013 11:23

תודה j.yael

19/08/2013 11:42
22 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך