אם אהבתם את הסיפור אשמח אם תספרו לי ואם לא אהבתי תגידו לי מה לשנות\לשפר

תודה :) מקווה שאהבתם

אהבה עוברת דירה ♥פרק 2♥

24/07/2013 1017 צפיות 5 תגובות
אם אהבתם את הסיפור אשמח אם תספרו לי ואם לא אהבתי תגידו לי מה לשנות\לשפר

תודה :) מקווה שאהבתם

הרמתי את הטלפון חייגתי 100 ניסיתי שאבי לא ישים לב אבל פתאום…
_________________________

פתאום שמעתי את אבי אומר "אם את תספרי על זה למישהו אני ילמד אותך לקח שהמכות הם קטנות יחסית לזה!!!!" ישר ניתקתי את הטלפון והתחלתי לבכות כאב לי ולא ידעתי מה לעשות,הייתי חסרת אונים, אם יתפסו אותו הוא יהיה בכלא אבל אחרי שהוא ישתחרר הוא יוכל לחזיר לי. אב לא אם אני לא יגלה אני פשוט ימשיך לסבול..
שלחתי הודעה למייקל והוא ענה לי ככה"כדאי לך לדווח עליו למשטרה כי אולי אחרי העונש הוא ילמד לקח ולא יחזיר לך אבל בנתיים תחכי עוד קצת כי אולי הוא יספיק מעצמו.."
אני חושבת שהוא צודק… אני באמת יעשה את זה, בהתחלה לא הצלחתי להירדם אבל עייני התחילו להיעצם מעצמן.

~נרדמתי וקמתי לבוקר חדש~
היה יום שבת אז אנחנו לא לומדים היום כמובן שההורים שלי נסעו עם אליס לטיול ( אותה הם אוהבים) והשאירו אותי בבית ובנוסף גם אמרו לי לצאת עם הכלב (פלאפי) אבל לא נורא יש לי הרבה זמן לבלות עם מייקל עכשיו :).
התקשרתי אליו והוא שמח לבוא לטיול, בדרך דברנו על אבא שלי, החלטנו שבפעם הבאה שהוא מרביץ לי אני יצלם את וישלח למשטרה אני גם יבקש שישמרו עליו טוב מפני שאיים עליי.
ההורים שלי היו אמורים לחזור אז חזרנו הביתה,כל אחד לבית שלו,אחותי ואמי הלכו לישון צהריים זה אומר שעכשיו הוא ירביץ לי את האמת? שמחתי סוף סוף משהו אחד ירד מהחיים החרא שלי, ראיתי אותו מתקרב הכנתי את הטלפון והצלחתי לצלם בלי שהוא ראה, שלחתי את הסרטון למייקל, הוא אמר שזה ממש טוב אז שלחתי למשטרה.
אני לא מאמינה שעשיתי את זה ! תוך כדי ששלחתי דברתי עם מייקל בטלפון, "יש זה הגיע, הם שלחו לי תשובה" "באמת איזה יופי, מה הם כתבו?" "הם כתבו שבפעם הבאה שהוא מרביץ לי להתקשר אליהם והם יבואו מהר ושאני לא צריכה לדאוג מזה שהוא איים עליי כי הם ישמרו עליו טוב" "איזה יופי! את באמת ילדה מדהימה! תסבלי ככה הרבה פחות, בקשר לחרם…'תני לזמן לעשות את שלו'…" "מייקל,תודה, באמת, אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדייך ♥ " "אין בעד מה אני תמיד שמח לעזור " "טוב לילה טוב אני ממש עייפה" "ביי, לילה טוב יפה! " הוא אמר.

~יום למחרת~
הגיע הערב, ממש רציתי שהמשטרה כבר תגיע.
יש הנה אבא בא! חשבתי לעצמי…כתבתי הודעה בטלפון ואיך שהוא התחיל להרביץ לי שלחתי אותה.
תןך כמה דקות המשטרה הגיע ומיד לקחה את אבא שלי, "את עוד תשלמי על זה!" הוא צעק, ממש פחדתי, התקשרתי למייקל ואמרתי לו שזהו זה אבל שאני ממש מפחדת , הוא הרגיע אותי, הוא כזה מלאך ♥
מכל הרעש אמא שלי התעוררה, סיפרתי לה מה קרה, היא הייתה בשוק, אני לא ממש יודעת אם מזה שהוא הרביץ לי או משזה שלקחו אותו, פחדתי לשאול.
בקושי שהלכנו לישון אך בסוף הצלחנו להירדם.

למחרת בבוקר, אמי התקשרה למשטרה ושאלה מה אם אבא שלי, אמרו לה שהוא נכנס למעצר של חצי שנה ואז יחליטו מה לעשות. הלכתי לבית הספר וספרתי למייקל. שמתי לב שהילדים קצת פחות מציקים ומקללים, מייקל צדק! " איזה כיף שתפסו אותו סוף סוף! " מייקל אמר, לאחר מכן הוסיף ואמר " איימי, אני חושב שכדאי שנספר להורים שלנו ביחד, שנוכל להיפגש יותר, אבא שלך כבר לא שם אין לך מה לדאוג…" " טוב אתה צודק, היום בערב תבוא אלינו בארוחה נספר לה " השבתי לו.
היה צלצול ללכת הביתה מבית הספר " ביי מאמי אל תשכח לבוא " אמרתי " ביי יפה שלי אני לא ישכח! " הוא ענה .
כשהגעתי הביתה ספרתי לאמי שהיום יבוא אליי ילד מבית הספר, היא שמחה כי כבר המון זמן לא באו אליי חברים ,היא ידעה על החרם…

~הגיע ארוחת הערב~
אני ומייקל ספרנו לה שאנחנו חברים, היא הייתה כל כך מאושרת " סוף סוף יש לך חבר, יש לך עם מי להיות, לא תהיי לבד, איזה יופי"! גמרנו לאכול ואי ומייקל יצאנו לטיול לילי. התיישבו על ספסל והתחלנו לדבר, ישבנו מחובקים, לאחר איזה חצי שעה הרגשתי שהוא מתקרב אליי התקרבתי בחזרה וזה קרה!

התנשקנוווו! ♥♥♥


תגובות (5)

ממש אהבתי אני אשמח עם תמשיכי עוד היום

24/07/2013 10:27

אהבתי ממש ולפי דעתי את לא ממש צריכה לשנות !
זה מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםם

24/07/2013 10:39

תמשיכיייי!!!
אהה ו… את לא צריכה לשנות…חחח אני כבר קראתי אתזה וכל מי שהקראת לו כבר אמר שזה יפה…
חחחחחח

24/07/2013 11:20

אהבתי

24/07/2013 14:14

אני ימשיך היום סליחה על האיחור …
תודה על התגובות :)

27/07/2013 00:48
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך