אהבה עם הצרות 2- פרק 1

koka11 01/10/2011 1672 צפיות 4 תגובות

"אני כבר לא יכולה יותר, הבגידות, הסכסוכים… כמה פעמים עוד תבגוד בי???? האהבה שלי אלייך לא מספיקה בשביל לסלוח כל פעם מחדש על הבגידות האלו!" אמרתי והתחלתי לבגוד…
הוא בגד בי שוב איך אני יכולה לסמוך עליו ייותר???? הייתי צריכה להגיד פעם חמישית גלידה…
"אני…. אני מצטער, קורל אני כל כך מצטער על זה, בבקשה, אני לא רוצה שזה ייגמר, היא שמה לי משהו בכוס… שתיתי קולה, רק קולה, ואחרי זה אני כבר לא זוכר כלום… אני נשבע לך אני לא הייתי בוגד בך שוב…"
"אנחנו כבר 7 שנים יחד!!! יש לנו ילדה ביחד… ואנחנו נשואים! איך אני יכולה לסמוך עלייך, הסכמתי להתחתן איתך בתנאי שתהיה איתי עד הסוף, ושהאהבה שלנו תחזיק מעמד… אבל זה לא עוזר.." אמרתי והתחלתי לבכות…
אריאל נכנסה לחדר בוכה "אמא, מה קרה? למה את בוכה?" אריאל חיבקה אותי…
"כלום אריאל, אמא ואבא מדברים, לכי בבקשה לדודה טל, תשחקי איתה עד שאני אגיע…" נתתי לה נשיקה בראשה "בסדר?" שאלתי והיא חייכה, חיבקה אותי ויצאה בריצה והבובה נגררת אחריה.
"אני סלחתי לך על מה שהיה אז באילת, על הקטע שהיה עם מתן, שהיינו עם שיר ורום, וזה לא הייתה נשיקה אחת רק…. אני הבלגתי על זה! ואמרתי לך שאני מצטער… קורל את לא צריכה עכשיו לפרק הכל בגלל טעות שלא קרתה בגללי…" אמר והתחיל לבכות… לא יכולתי לעמוד במראה הזה… פשוט כאב לי לראות אותו בוכה ככה….
"אתה עוד אוהב אותי? אתה אוהב אותי כמו אז… שהיינו עוד בתיכון ואריאל רק נולדה?" שאלתי והסתכלתי אל תוך עיניו לראות אם הוא משקר…
"אני אוהב אותך הרבה יותר! אני מצטער, קורל אבל את צריכה להאמין לי זה היה מניגוד לרצוני, אני סך הכל שתיתי קולה וקרה מה שקרה, אני לא עשיתי את זה בכוונה…"
"גם אני אוהבת אותך! אבל… הפעם זה צ'אנס אחרון!" אמרתי לו והוא קפץ עלי והפיל אותי על המיטה ולא הפסיק לנשק אותי…
"משוגע אחד!! הבת שלך חדר לידך! זה לא הגיוני מה שאנחנו עושים…. בוא ניקח אותה ונלך לטייל…" אמרתי והוא שלל את זה… "יש לי תוכניות הרבה יותר גדולות בשבילך…" אמר וחייך חיוך זדוני.
"ממממ רוצה לשתף אותי באיזה תוכניות אלו?" אמרתי לו והוא השתיק אותי…
הוא חייך לי חצי חיוך, מהסוג שאני הכי אוהבת אצלו עלה מעלי ולא הפסיק לנשק אותי…. נעל את הדלת ו..
"מאמי, זה לא נראה לי מתאים עכשיו…" אמרתי אבל הוא לא הפסיק, בכל מקרה נהנינו….
"עכשיו, נגיד לאריאל שבערב אנחנו לוקחים אותה להפתעה…. בסדר… ושעכשיו תלך לישון!" אמר וצחקתי..
"אתה לא נורמאלי! לפחות לי אתה תגלה את ההפתעה הזאת?" שאלתי אותו עם חיוך עלק…
"לא!" אמר וקפץ מעלי… "תתלבשי יפה בערב, אני חייב ללכת רגע.." נישק אותי ורץ…
"איזה בעל דפוק יש לי!" אמרתי לעצמי, והבאתי את אריאל והושבתי אותה לידייי, והיא התחילה לבכות…
"קורל אני נשבעת שלא עשיתי לה הפעם כלום!" טל יצאה להגנתה, ואני צחקתי…
"קטנה הכל בסדר, אל תדאגי… תודה ששמרת לי עליה!" אמרתי ונישקתי את ראשה… "ואת קטנטונת, יכולה לספר לי מה קרה לך עכשיו? למה את בוכה?" אמרתי לה..
"אמא, למה את בכית? אני לא רוצה שתבכי!" אמרה וירדה לה עוד דמעה…
"כלום אהובה, כעסתי על אבא, אבל עכשיו הכל בסדר, והוא הלך להביא לנו מתנה, ואנחנו צריכות ללכת לישון עכשיו, בשביל שנהיה רעננות בערב, נכון?" אמרתי והיא הנהנה.
"אמא, אני יכולה לישון איתך היום? אני לא רוצה לישון בחדר לבד.." אמרה והתכסתה מתחת לשמיכה.
"לילה טוב קטנה!" אמרתי וליטפתי את ראשה עד שנרדמה וקירבתי אותה אלי וגם אני נרדמתי… מעניין איזה הפתעה הוא עושה לנו….
ואז היה צלצול…
"הלו…?"עניתי חצי ישנה…
"תפגשי אותי בתשע וחצי מתחת לבית, אבל תהיו מוכנות למטה! אני חייב לזוז! אל תשכחו להתלבש יפה, ולכי לישון עכשיו…" אמר וצחקתי… "אני אוהב אותך קורל ותודה שאת איתי!" אמר וחייכתי..
"גם אני אוהבת אותך" וניתקתי.
עצמתי את העיניים וישר היה עוד טלפון.. "מה עכשיו קרציה?" שאלתי, אבל זה לא היה הוא..
"קורל?" שמעתי קול… "זאת שיר."
"מאמייייייי!" אמרתי לה..
"אין את לא מבינה!!!!!!! קורלי אני בהריון! אני הולכת להיות אמא!" אמרה ובכתה לי בטלפון
"כמה אני שמחה בשבילך אהובה, ומתי נראה אותך ואת נייר אהה? אני מתגעגעת אליכם! מאז החתונה שנסעתם לירח דבש לא ראיתי אותכם… התגעגעתי אליך אהובה!" אמרתי לה וחייכתי ששמעתי את הקול שלה..
רום ושיר נפרדו לפני 5 שנים, הוא בגד בה עם מישהי במשך חודש וחצי בקביעות, ואז היא גילתה את זה… ואחרי חודשיים היא הכירה את ניר… והם התחתנו… וזהו…[חחח]
"השבוע אני נשבעת לך!" אמרה ואחרי כמה דקות ניתקנו את השיחה… שמתי את הטלפון על שקט… וזהו עכשיו לישון….. קמתי ב8 והתארגנתי ואז הערתי את אריאל…
"בואי קטנה תתעוררי, תראי מה בחרתי לך ללבוש…" אמרתי והיא התעוררה ישר…
הבאתי לה מכנס ג'ינס ארוך וחולצה לבנה ונעלי בובה ורודות…. "אמא אני כמוך.." אמרה וחיבקה אותי….
"נכון נכון, ומה גבירתי רוצה היום לעשות בשערה?" אמרתי והיא הסבירה לי מה היא רוצה…
ב9 וחצי לקחנו את התיק ודני כבר חיכה לנו למטה עם האוטו…. אריאל ישר קפצה אליו "אני ישנתי עם אמא עכשיו ואתה לא!" היא אמרה לו והוציאה לו לשון..
"אייייי לא נכון ולא נכון, אני ישן איתה כל הזמן!" אמר והוציא לה בחזרה…
"כןכןכןכןכןכןכןכןכןכןכןכן אמא תגידי לו!!" אמרה ושילבה את ידיה.
"תפסיקו כבר להיות ילדים קטנים…. מאמי היא ישנה איתי בצהריים, ואתה איתי בלילה, ואת קטנה כנסי לאוטו, נראה לי שאבא רוצה לעשות לנו הפתעה…." אמרתי והצבעתי על דניאל "עכשיו ילד, ספר לי כבר מה ההפתעה???!" אמרתי לו והוא לא הסכים…
"את תראי.." אמר וקשר את אריאל ונסענו…
נסענו ונסענו עד שעצרנו מול בית קטן וחמוד, פרטי עם גינה….
"מאמי מה זה????!" שאלתי הייתי בשוק!
"ברוכה הבאה לביתך החדש!" אמר וקפצתי עליו לחיבוק….
"זה מושלם אני אוהבת את זה!"אמרתי כל כך מאושרת… הגיע הזמן שיהיה לנו בית משלנו…
"ולקטנה שלי…יש עוד הפתעה מאוד מיוחדת…" אמר והכניס אותה לבפנים… הוא הראה לה חדר, כולו צבוע בשמנת, עם מיטה קטנטנה ומצעים ורודים, וילון ורוד ותמונות של שלושתינו, ארון והכל… ובאמצע החדר הייתה קופסא עם חורים, ונשמע משם קולות אריאל ישר רצה לקופסא והביאה אותה..
"אבא אני יכולה לפתוח אותה?" שאלה ודני הנהן אליה…
היא פתחה את הקופסא בזהירות וראתה שם גור קטנטן של פיקינז בצבע לבן עם נקודה חומה על האוזן… "אבא אני אוהבת את זה, אני אוהבת את החדר… תודה! " אמרה וקפצה אליו לחיבוק, והכלבלב אצלה ביד…
"נו אז מה אומרת נסיכה?" דני אמר והסתכל עלי…
"אני…. אני…
זה פשוט מושלם!!! מאמי אין לי מילים להגיד על זה חוץ משאני אוהבת אותך מאוד..!" אריאל נשארה בחדרה ודני עשה לי סיור בכל הבית… הכל היה מושלם, הייתי פשוט בשוק זה היה ביית החלומות שלנו…
החדר שלנו היה פשוט מהמממם, לא היו לי מילים נוספות "מאמי, יש לי עוד הפתעה בשבילך…" אמר והוביל אותי אל הארון….
"ווווואווו בייבי שלי זה מושלם!!!! כמה אני אוהבת אותך…" הארון היה ענקי, פתחתי אותו והוא היה כמו חדר נוסף, והכל מלא בבגדים תכשיטים ונעליים…
קפצתי עליו והתחלתי לנשק אותו…
אני כל כך שמחה שיש לי אותו, כל כך שמחה שלמרות הכל יש לנו אחד את השני…


תגובות (4)

מדהיייייייייייים תמשיכייייייייייייייייייייי

02/10/2011 05:12

מדהים :) איזה חמודה אריאל :) תמשכיי

02/10/2011 07:14

תמשיכי

02/10/2011 07:16

קוקה 11 תמשיכי דחוף ביותר ממש דחוף
ב ק י

02/10/2011 12:02
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך