מה דעתכן?? להמשיך???

"אהבה פתאום היא מתפרצת" – הקדמה

09/04/2015 728 צפיות תגובה אחת
מה דעתכן?? להמשיך???

דמויות:
אליאן אבוקסיס- בת 17 כיתה י"א. גרה בתל אביב. שיער חום חלק עם קצוות בלונדינים, רזה מלא במקטמות הנכונים. אליאן ילדה מלאה בביטחון עצמי, היא בין המקובלות בשכבה שלה. יש לה אח גדול בן 18 כיתה י"ב, עומרי אחיה שומר עלייה גם כשי היא לא יודעת.
קעקוע בעור עם המילה "hope" היא חושבת שאפילו שהכול חשוך יש נקודה קטנה של אור. חברה הכי טובה שירן אלמליח. אמא שלה מעצבת אופנה ואבא שלה מנהל חברה מצליחה.

עומרי אבוקסיס- בן 18 כיתה י"ב. שיער מארינס עם פוני לצד בצבע חום נוטע לשחור. גוף מושלם, קוביות ושרירים. חולה על כושר!
קעקוע עם השם של אחותו ואמא שלו מתחת ללב.
סטוציונר בדם, מעשן ושותה. מכבד בנות שמכבדות את עצמן. שומר על אחותו, הכי טוב שאפשר אבל עדיין נותן לה ספייס.
חבר הכי טוב אביאל אטיאס.

שירן אלמליח- בת 17 וחצי כיתה י"א, גרה בתל אביב.
שיער גלי בלונדיני, ורזה. שירן ילדה ביישנית שמשקיעה בלומודים.
חברה הכי טובה אליאן אבוקסיס.
קעקוע של נוצה מתחת לקף היד, בעיני שירן הנוצה מסממלת חופש.

אביאל אטיאס- בן 18 כיתה י"ב. גר בתל אביב.
שיער מארינס עם פוני לצד בצבע חום בביר נוטע לשטני. ערס שכול הבנות אוהבות. חתיך הורס, שרירים וקוביות. סטוציונר, מכבד בנות שמכבדות את עצמן. שומא על אחותו וטמא שלו כמן על החיים שלו מאז, שאבא שלו בגד באמא שלו ובאח עם חצי מהכסף של המשפחה.


תגובות (1)

יש לי אישית בעיה עם השם אליאן (סורי הייתי חייבת להגיד את זה) אבל הרעיון נחמד (: תתחילי

09/04/2015 17:54
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך