storylove6688
אני מקווה מאוד תאהבו!

אהבה צעירה-הקדמה

storylove6688 06/10/2015 552 צפיות 3 תגובות
אני מקווה מאוד תאהבו!

דמויות-
אליס- היי אני אליס אני בת 17 כיתה י'א, השנה החלטתי לעבור לגור בפנימיה, אני רוצה להיות עצמאית ולא להיות תלויה בהורים שלי שבכל מקרה לא שמים לב שאני קיימת ואם אני קצת עצובה ישר מביאים לי כסף.
יש לי אח גדול שקוראים לו אורי והוא היחיד שאני יכולה לדבר איתו על משהו, אבל לפני חצי שנה הוא התגייס לצבא אז בקושי אני רואה אותו.
יש לי שיער בלונדיני ארוך וחלק, גוף יפה וחלק, יש לי עיניים כחולות שאפשר לטבוע בהם.
אני אוהבת לנגן בגיטרה ולשיר אבל יש פחד במה אז רק אח שלי שמע אותי שרה.

אנאל- היי אני אנאל אני בת 17 כיתה י'א, אני לומדת בפנימיה בתל אביב, אני ילדה דיי שקטה וביישנית, לחברה הכי טובה שלי קוראים משי שהיא לעומתי עם יותר ביטחון אבל היא תלמידה טובה וכך גם אני.
יש לי שיער חום עד אמצע הגב, אני ממוצעת בגובה ויש לי עיניים חומות בהירות.

משי- היי אני משי בת 17 כיתה י'א, אני לומדת בפנימיה בתל אביב.
לחברה הכי טובה שלי קוראים אנאל, אני חולה עלייה היא תמיד יודעת להגיד את המילה הנכונה שצריך. יש לי שיער חום גלי ואני ממוצעת בגובה, יש לי עיניים חומות ועגיל באף.

לירן- היי אני לירן אני בן 17 כיתה י'א , אני לומד בפנימייה בתל אביב.
יש לי שיער שטני וגוף שרירי ושזוף, רוב מי שרואה אותי חושב שאני ערס אבל אני ממש לא, אני מכבד בנות אני לא מעשן ושותה רק לפעמים כשאני יוצא.
יש לי אחות חורגת שקוראים לה שירן ואני לא בדיוק חולה עלייה כי משפילה ילדים אחרים ולא חושבת על אף אחד חוץ מעל עצמה, לחבר הכי טוב שלי קוראים רז והוא אחלה גבר.

רז- היי אני רז אני בן 17 כיתה י'א, אני לומד בפנימיה בתל אביב.
יש לי שיער חום וגוף שרירי,לחבר הכי טוב שלי קוראים לירן ואני חולה עליו, אני אוהב מישהי מהפנימייה וקוראים לה אנאל, היא שקטה ומהממת היא פשוט מושכת אותי בלי לשים לב.

שירן- קוראים לי שירן אני בת 17 מכיתה י'א, אני לומדת בפנימייה בתל אביב.
יש לי שיער בלונדיני ארוך ועיניים כחולות, יש לי גוף מושלם ועגיל בטבור.
כולם בפנימייה חולים עליי, טוב נו אני לא רואה סיבה לא לאהוב כי אני מושלמת.


תגובות (3)

נשמע מעניין, אשמח לקרוא!

06/10/2015 22:02

    העלתי את הפרק הראשוו

    06/10/2015 22:39

נשמע מעניין.

07/10/2015 08:10
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך