הילד החדש – פרק 2 :

22/12/2014 664 צפיות תגובה אחת

חזרתי הביתה אחרי יום עמוס ביותר . אכלתי ארוחת צהריים עשירה , והלכתי להסתגר בחדר .
התקשרתי לג׳וי והיא מיד ענתה ,
״הלוו , ג׳וי מה קורה ?״.
״סבבה יש לי משהו מעניין לספר לך .״
״נו , ספרי אני עוד שנייה מתפוצצת מרוב המתח ״.
״אוקיי, את לא מבינה מה שמעתי מניק , רוי אוהב אותך ״.
״מהההה , אין מצב אנחנו החברים הכי טובים אין סיכוי שיהיה בנינו משהו ״.
״אוקיי , לכי תדעי אולי זה לא נכון ״.
״וואו ג׳וי חוץ מזה , אני לא יכולה אני כל היום חושבת על דניאל הוא כזה חמוד והיום הוא אפילו הלך איתי הבייתה ״.
״ורוי?״,
״אוי , נראלי שמרוב שהייתי מרוכזת בדניאל כמעט ולא הבחנתי ברוי , אני מרגישה כל כך רע אולי אני צריכה לדבר איתו ״.
״תעשי מה שעל הלב שלך רק תזהרי לא לפגוע ברוי . ותקשיבי היום רועי מי3 הזמין אותי לסרט!״
״הופלההההה , הלוואי ודניאל היה מזמין אותי לסרט ״.
״טוב, אני חייבת לזוז להתארגן ובהצלחה אם דניאל ״.
״תודה תהני בסרט ביוש ״.
אוף אני כל כך מקנאה בה ואני כל כך שמחה בשבילה . נשמעה דפיקה בדלת .. זאת בטח אמא אני אלך לפתוח לה , סיפרתי לאמא שלי על דניאל היא גיחכה ואמרה שיהיה לי בהצלחה איתו .
לפתע הטלפון שלי צלצל זה היה רוי הוא ביקש שנצא החוצה אמרתי בכיף .
יצאתי ורוי חיכה לי למטה , פעם ראשונה ששמתי לב שרוי נראה דווקא די טוב , הוא הביא חיבוק והלכנו לפארק שליד השכונה . ישבנו בערך שעה ודיברנו כמו שאנחנו תמיד מדברים ופתאום את מי ראינו את ג׳וי ורועי עוברים יד ביד וקרצנו להם , רוי ליווה אותי הביתה .
עמדנו מתחת לבניין שלי והתחבקנו כמה דקות ארוכות אחרי זה הוא הסתכל לי בעניים ובא לתת לי נשיקה הוזזתי את הראש למטה והמשכתי לחבק אותו ולחשתי לו :״אל תעלב אני לא רוצה חבר עכשו ״.
עליתי הביתה בתחושה ממש רעה שפגעתי בו , אולי הייתי צריכה לנשק אותו , לא , לא הייתי צריכה אני אוהבת את דניאל ורוי הוא החבר הכי טוב שלי אני לא רוצה להרוס את הקשר הזה .
השעה הייתה כבר מאוחרת הלכתי להתקלח , ראיתי פרק של המירוץ למיליון וישר נרדמתי .


תגובות (1)

היוש !!
הערות ? הערות :)
דבר ראשון שמתי לב שכתבת טוק טוק טוק (?)
במקום זה את יכולה לכתוב – נשמעה דפיקה בדלת .
ובלל שזה סיפור אז עדיף שתכתבי את המילים כמו שהן אמורות להיות :
משו – משהו .
את לא יכולה להכפיל אותיות – במקום לרשום הופלההה את יכולה להעביר את ההתפלאות על ידי הוספת סימן קריאה .
ואסור אבל אסור להוסיף הרבה נקודות אחרי מילה – מספיק שתכתבי אחרי המשפט 'הסתקרנתי ושאלתי אותה מה זה' זה ייתן את אותה תחושה .
וכל פעם מחדש אני רואה אצל כותבים אחרים שהם כותבים אם במקום עם , זה ממש חשוב להבדיל ביניהם כי זה מבלבל .
ועוד הערה קטנטונת -בקטע שהיא סיפרה לאמא שלה על דניאל תיצרי שיחה !!
את גם ממש ממהרת עם העלילה , רק כתבת שהם ייצאו החוצה ואחרי דקה הם כבר מתחת לבית מתחבקים .
תנסי להשתמש בהערות שלי , לסיפור הזה יש פוטנציאל .
הכל מאהבה ואני מצטערת אם אוליי פגעתי .
כבר מחכה לקרוא את הפרק הבאאא :)))

22/12/2014 16:22
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך