לילוש❤️
סיפור חדש, אני גם כותבת חדשה, אשמח אם תגידו לי איפה לתקן, ההתחלה תמיד משעממת, לאט לאט זה ישתפר מבטיחה, יש לי כבר כלכך הרבה רעיונות:) אוהבת המון♥

אהבה תרפא הכל גם אצלי גם אצלך..♥ פרק 1

לילוש❤️ 17/06/2015 637 צפיות 2 תגובות
סיפור חדש, אני גם כותבת חדשה, אשמח אם תגידו לי איפה לתקן, ההתחלה תמיד משעממת, לאט לאט זה ישתפר מבטיחה, יש לי כבר כלכך הרבה רעיונות:) אוהבת המון♥

בוקר של יום ראשון
מנקודת המבט של עדי:
קמתי בבוקר, עייפה מתמיד, הולכת ברגליים כושלות אל חדר האמבטיה מסרקת את שיערי הארוך וקושרת אותו בקוקו גבוה והדוק, התארגנתי לריצה הקבועה שלי, לבשתי טייץ שחור 3/4 של אדידס, טופ שחור, נייק פרי ורודות, טלפון אוזניות ויצאתי, אחרי שעה וחצי של ריצה ובין לבין אמירת שלום לאנשים רנדומליים ברחוב החלטתי להתקשר לפריאל, הפרה הזאת חייבת לקום!!!
"הלו" אמרתי תוך כדי פיהוק של עייפות, ישנתי רק 3 שעות.
"בוקר טוב גם לך, אפשר לדעת למה את מעירה אותי משנת היופי הכלכך חשובה שלי?" היא השיבה.
"בטח ימכוערת, עם איך שאת נראת את צריכה לישון כל החיים!" אמרתי והחנקתי צחוק עד שהרגשתי שאני מתפוצצת והתפרצתי בצחוק מתגלגל.
"על הבוקר הצחוק שלך, עדיף המוות" היא פלטה.
"את אוהבת אותי" צחקתי.
"יש לי ברירה?" השיבה.
"בקיצור לעינייננו, מחר היום הולדת של סתיו בלופט, את באה?" שאלתי
"ברור" היא השיבה, "אבל קודם בואי נלך לקנות בגדים אני חייבת לחדש את הארון" הוסיפה.
"עוד שעה אני אצלך תיהי מוכנה" השבתי ולא נתתי לה להוסיף מילה וניתקתי.
נכנסתי למקלחת ומילאתי אותה במים פושרים עם הרבה קצף כמו שאני אוהבת, נתתי לעצמי להרגע, ונזכרתי באלרואי, האקס שלי, יותר מידי מחשבות עלו לי בראש, למה הוא היה צריך להרוס את הכל ולשתות במסיבה ההיא?, למה הוא לא יכל להשאר בפוקוס רק בשבילי, 9 חודשים של אהבה ענקית, לפחות מהצד שלי הוא זרק לפח.. הרגשתי שאני חייבת להתנתק מכל זה כי זה עושה לי רע, שטפתי את עצמי עוד פעם אחת, יצאתי ממקלחת והדלקתי שירים על פול ווליום! בדיוק איך שאני אוהבת. התלבשתי, שורט גבוה עם גופיית בטן לבנה וכפכפי הוויאנס בצבע באז', מחליק ואיפור בקטנה, אני לא אוהבת להגזים והזמנתי מונית לבית של פריאל.
"בהמה תצאי אני פה" אמרתי
"דקה יורדת מאמייייי" השיבה.
מנקודת המבט של פריאל:
אחרי שהעדי הקופה העירה אותי לא הייתה לי ברירה אלא לקום, קמתי מהמיטה, שטפתי פנים ועשיתי את אירגוני הבוקר שלי כמו כל יום, לבשתי שורט לבן וסטרפלס בטן בצבע שחור, נעלתי כפכפים שחורים של הוויאנס עם יהלום, התאפרתי ופריאל התקשרה, אחרי שניתקתי לה ירדתי למטה ונסענו לקניון. בדרך לקניון סיפרתי לפריאל שאדיר מביא איתו חבר ליום הולדת של סתיו, שדרך אגב אין לי מושג מי הוא.
"הוא חתיך?" שאלה עדי.
"אין לי מושג, אם הייתי יודעת הייתי מסדרת לך כבר מזמן" עניתי לה וקרצתי תוך כדי.
"חחחחח די את יודעת שאני לא מוכנה לחבר עכשיו" היא ענתה וראיתי עצב בעיניים שלה.
"עדידה אולי את חושבת, שכדאי ל..השתחרר.. קצת מ…אלרואי?" שאלתי לא בטוחה בדבריי בכלל.
"השתחררתי, פריאל. הוא פשוט תמיד יהיה חלק ממני ומהלב שלי, והמקום הזה שהוא תופס לא נותן למישהו חדש להכנס אליו בזמן הקרוב.." היא ענתה והשפילה מבט, אני חושבת שאפילו ראיתי דמעות בעיניה, לא ידעתי מה להגיד ואיך לעודד אותה אז שתקתי.
שאר הנסיעה עברה לה בשקט,
אחרי 5 דקות הגענו אל הקניון
"תפסיקי, עכשיו אנחנו הולכות לגהץ את הכרטיס של אמא ואז המצב רוח שלך ישתפר!!!!" עניתי לה בחיוך ופלטתי צרחה שקטה מפי.
"אני מתה עלייך" היא השיבה.
נקודת המבט של לידור:
"את אני חוזר ואומר לךךךךךך בכל יום שעובר בך מתאהב מחדש.." שרתי וצרחתי בכל הבית שוואלה נראה לי שאפילו ה' שמע, הלכתי למטבח, דבר ראשון הרתחתי קומקום והכנתי לי את הקפה השחור האהוב שלייייייי על הבוקר עם הסיגריה, בוקר בלי זה זה לא בוקר בהבטחה! נזכרתי שהיום יש לי את הראיון עבודה הזה במוסך של אגד, צריך לעזור לאמא קצת בבית, כפרה עליה אני יודע שהיא אישה חזקה אבל צריך לעזור לה לפרנס..
התקשרתי לאדיר הזין בתחת הזה והוא לא ענה אז אמרתי אני ילך אליו ויעיר אותו, למה שרק אני יסבול כשאני קם בשעות כאלה מוקדמות? חזרתי לחדר התארגנתי צחצחתי שיניים וחייכתי חיוך ענקקקקקק איזה מושלם אני נשבע, מה רבו מעשייך ה', שמתי גינס קרעים משופשף חולצה לבנה של בוס, אקס, בושם סידרתי את השיער היפה שלי לצד, שמתי את הכיפה, נעליים של נייק בצבע שחור, סיגריות מצית כסף מפתחות ויצאתי.
אחרי איזה 10 דקות הליכה שאני מזיע כמו כלב ואומר לעצמי איזה בן זונה אני שלא לקחתי מונית הגעתי אליו, הבית כמו תמיד פתוח. עליתי לחדר שלו
"קום קום יא זין יש לך דקה אתה לא קם אתה מת" אמרתי.
"יא קוקסינל עוף מפה אני עייף" הוא ענה.
"נו נודר אני הורג אותך יש לי ראיון עבודה עוד שעה זין אני הולך עד לשם ברגל" אמרתי.
"קם קם יא זונה אני קםםםםם" צעק ונשמע צלצול טלפון ברקע.
"יש לך טלפון" אמרתי "האישה שלי♥" הוספתי.
"תענה תענה אני נכנס למקלחת" השיב
* " הלו" אמרתי.
"אדיר?" קול עדין נשמע ברקע.
"לא זה חבר שלו לידור, אדיר מתקלח" אמרתי
"אתה יכול להגיד לו שיבוא לקניון ולא אלי?" שאלה
"בכיף כפרה" אמרתי וניתקתי *

"שומע רגע?" שאלתי
"רק באוזן אחת" ענה וצחק
"האישה שלך אמרה שתבוא לקניון ולא אליה."
"אז שמע אחי, לפני הראיון הולכים לראות אותה למה 3 ימים בלעדיה אני כבר מת" הוא אמר
"טוב יא נשנש רק תתארגן בזריז" אמרתי
הוא התארגן, ירדנו למטה לאוטו, ונסענו לקניון.


תגובות (2)

ממש אהבתי♥ יש לי משהו להציע את לא צריכה לכתוב "ענקקקקקקקקק" לא מכפילים אותיות בסיפורים ואני מציעה שיהיה קצת יותר אקשן ושלא יהיה "הוא בא אני התאהבתי הוא הסתכל עלי ונישק אותי" כי זה לא ממש מעניין :) מקווה שלא נעלבת תמשיכי!

17/06/2015 12:13

נשמע ממש טוב! מחכה לראות לאן זה יתפתח!

17/06/2015 12:34
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך