אהבת ילדות עונה שנייה פרק 18 :)

12/02/2014 2125 צפיות 4 תגובות

פרק 18
"רון עשה טובה עוף מפה" אמרתי ונעמדתי מולו"את לא רוצה להסביר לי מי זה?" "תגיד מה אני חייבת לך איזה דין וחשבון מה אתה אבא שלי אחי או חבר שלי שאני חייבת לו משהו,לא! אז תשתחרר ממני", "אניי.." מור בא להגיד משהו אבל ישר הסתמתי אותו "אתה לא אומר לו כלום" "את רוצה שיהיה בלאגן אני מבין" אמר רון "אל תדאג מותק לא יהיה שום בלאגן למה ברגע זה אני הולכת לבית שלי ביי" אמרתי וסימנתי למור לבוא לכיוון כולם לקרוא לעדן שחף סתיו וגל "אני זזה אתם רוצים לבוא או להישאר?" שאלתי אותם "נו בתאלי בואי נישאר עוד קצת בואי שבי איתנו פה איזה הורסים הם למה לא הכרת לנו אותם יא זבל" אמרה עדן "יפה שלי אני לא נשארת פה עוד דקה אבל תישארו אם בא לכם תהנו תכייפו בכיף" "תפסיקי להתנהג כמו ילדה קטנה" אמר רון ליד כולם והחלטתי לא לענות לו מרחוק כבר קלטתי את אושרי מתקרב אלינו "טוב קיצר מה החלטתם?" "אכפת לך שנישאר?" שאלה עדן "ממש לא כפרה,נוי הדר שני לינוי ואור לשים עין כן?" אמרתי להם אושרי כבר הספיק להגיע ולבחון אותי מה אני עושה פה "פשש איזה חברות יש לך ככה נוטשות אותך" "כוס אמק איתך טוב רון" כבר הביא לי עצבים "אמרתי לך אני לא חייבת לך כלום ובטח ובטח דין וחשבון עוד לא קלטת שאני לא מתיייחסת אלייך שאני מחשיבה אותך לאוויר מבחינתי,אל תפנה אלי יותר אין ביני לבינך קשר יש מבין?!יופי" אמרתי "מה עשית לה אה יא חתיכת זין אושירי ישר התפרץ עליו והתקדם אליו "אושרי די עזוב אותו אל תעשה כלום הוא לא שווה כלום" "סך הכל שאלתי מי זה הבחור שהיא ישבה איתו,ממתי היא מביאה מישהו חדש לשכונה בלי להגיד לאף אחד" אמר רון "פששש פתאום התחלת לדאוג לי ולה אה רון,בתאל ילדה גדולה היא יודעת מה היא עושה אנחנו לא ביחד זכותה להביא את מי שהיא רוצה ולעשות מה שבא לה",נשארתי ללא מילים כמו כולם לא ציפתי לתגובה כזאת מאושרי "אני חושב שכדאי לעשות כאן קצת סדר" קפץ מור "אנחנו חברים שלה מהבסיס ובאנו אליה סתם לביקור,כולנו פה עם בני ובנות זוג ובתאל היא כמו אחותי זה הכל" חייכתי אליו,הדר עמדה לידי "בא לך ללוות אותי לבית?" שאלתי אותה "אין לי בעיה יפתי אבל שלומי בא לישון אצלי אז אכפת לך עם הוא גם יבוא?" "מה פתאום חיים שלי תקראי לו",אמרתי שלום למי שצריך והתקדמתי עם הדר ושלומי לכיון היציאה מהפארק "מה רון רוצה ממך בתאלי?" שאלה אותי הדר "אין לי מושג הדרי הבנאדם השתגע פתאום משחק אותה דואג לי ועוד היום הוא בא ביציאה לשרה שהוא רוצה לשקם את היחסים עם כל בני הבית אז הוא רוצה לעבור לגור אצלנו קולטת אחותי אני והוא באותו בית" ""חחחח אז תבואי לגור אצלי למה בדוק יהיה מלחמת עולם שלישית" "חחח ברור" אמרתי לה "ואני עז?" קפץ פתאום שלומי ביציאה "נראה לך..בשבילך על ההורים שלה היא תוותר" אמרתי לו וחייכתי אליו "כפרההה איך התגעגעתי אלייך את לא מבינה" אמר פתאום ובא חיבק אותי כמובן שהחזרתי לו חיבוק זה שלומי הידיד הכי הכי שלי,תמיד היינו רביעייה אני הוא אושרי והדר "גם אני התגעגעתי גיס שליי" אמרתי וראיתי את הדר עומדת מחייכת מהצד,אחרי 5 דקות הגענו לבית שלי "רוצים להיכנס?" שאלתי אותם "לא כפרה כבר נפורש אני יבוא אלייך מחר סבבה?" אמרה הדר "בכיף יפה שלי" איחלתי להם לילה טוב ונכנסתי בשער של הגינה,רועי ישב שם עם חברים שלו "שבת שלום" אמרתי ונכנסתי לתוך הבית,בסלון רון ישב עם איזה מישהי "היי" אמרתי והיא חייכה אלי הלכתי למטבח לקחת לי לשתות "תמזגי לי גם כוס" שמעתי את נתי אומר מזגתי לו אבל לא דיברתי יותר מידי הנחתי את הכוס בכיור ובאתי לצאת לכיוון החדר אבל נתי עצר אותי "אפשר לדבר איתך שנייה?" "נתי בבקשה אין לי כוח להטפות" "מתי הטפתי לך?" "אז מה תגיד לי איך התלבשתי היום?בחייאת נתי" "אני רוצה להעיר אותך לפני שבאמת תצטערי על הכל עכשיו אתם כולם עוד פה ביחד בצבא,אבל שתשתחררו וכל יחד יתפוס את הפינה שלו את באמת תצטערי על זה" "להצטער נתי?! אני מצטערת תאמין לי אתה לא פיספסת את האהבה הכי גדולה בחיים שלך כדי להגן על המשפחה שלך ובסוף תוקעים לך סכין בגב,אתה לא ויתרת על כל החברים שלך,על כל האנשים האלה שיכולתי להיות איתם מה שבא לי והם תמיד יתמכו בי רק בגלל הרצון שלא יקרה להם כלום,אתה לא ויתרת על כל החום והאהבה שקיבלת מאזז שנולדת אבל אני אני כן ויתרתי על זה אתה יודע למה כי לא רציתי לסבך אותכם כל פעם בבלאגן אחר לא רוצה שתדקרו,תלכו מכות או חס וחלילה תיכנסו לכלא בגללי אז כן כמו שכולם אמרו ברחתי אבל זה נטו לטובתכם." אמרתי די הוצאתי את הכל שיחררתי אין לי כוח לזה יותר,נתי חיבק אותי אליו "את רואה למה עצרתי אותך כדי שתשחררי כדי שלא תהיי ככה שתחזרי להיות בתאל שלנו בתאל של פעם זאת שכובשת כל בנאדם שאף אחד לא מסרב לה שתתן את הלב שלה בשבילנו שתחבר בנינו ותפיץ את השמחת חיים שלה בין כולם,אני לא רוצה את בתאל שהפכה לבנאדם בלי רגשות שלא מעניין אותה מכולם,אני רוצה את בתאל גיסתי שאם בשעהה 3 בלילה אני יתקשר אליה כי אני צריכה ממנה משהו היא תהפוך את כל העולם כדי לעזור לי." אמר,ה' כמה חומר למחשב הוא הכניס לי.
"מאמי נלך היום לקניון?" שלחתי לגל הודעה בבוקר שהארגנתי לי הוצאנו שנינו גימלים עבר חודש מאז מאז השיחות עם כולם,אני וגל די התקרבנו ואפשר לומר שיש בנינו משהו,רון עבר לגור פה אבל אין בנינו שום דיבור וכולם מכבדים אוותי בקטע הזה,אושרי ממשיך לעשות חיל בצבא ויש לו מישהי חדשה ולא סתם סטוץ כאב לי לשמוע את זה אבל באמת שאיחלתי לו בהצלחה, "יש משהו ספציפי שאת רוצה מהקניון?" "סתם לטייל" אמרתי לו "טוב ב2 תהיי מוכנה אמר" "סבבה נשמתי" אמרתי לו וירדתי למטבח,כל היום הייתה לי הרגשה מוזר מין מעוקה כזאת בלב לא יודעת איך להסביר אותה אבל לא התייחסתי אליה כ"כ,התחלתי להתארגן לקניו שמתי ג'ינס בהיר קרעים אם חולצה לבנה בציור של אישה וכוכבים שהיא רופפת כזאת דקה אבל ארוכה אם נעלי בובה מנומרות ההתארגנות הרגילה לקחתי תיק השפרצתי בושם ויצאתי כי גל ציפצף למטה. "תביא מתנות" צעק רון שראה שאני יוצאת וצחקתי למד הילד "היי מאמי" אמרתי לו שנכנסתי לאוטו ונתתי לו נשיקה קטנה על השפתיים "יפה שלי מה קורה?" אמר והתחיל לנסוע באוטו התנגן השיר אהבת ילדות ישר נזכרתי באושרי,"נו איך העברת את הבוקר?" "סתם בצחוקים עם נוי ורון ואתה?" "שיגעו אותי בטלפון" אמר וצחקתי אחרי רבע שעה הגענו לקניון,שיגעתי אותו נכנסתי לאטרף של קניות במיוחד נעליים אחרי שעתיים בערך התיישבנו לאכול ,"כוח של צהל נפגע מירי מעזה" קיבלנו התראה באייפון,אושרי אוטומטית קפץ לי ללב ניסתי לא לחשוב על זה יותר מידי,אכלנו המבורגר אם ציפס וסתם התקשקשנו לנו ואחרי 40 דקוות בערך התקפלנו לבית,שמתי את כל הדברים בחדר וירדנו לשבת עם רון ושחר,"למה נוי דוד שלך מתקשר אלי?" אמר גל "לא יודעת אולי הוא צריך משהו תענה" אמרתי לו והוא ענה "אה אחי? ברוך ה' איך אתה,כן אנחנו בקניון קנתה חצי קניון,שומע" אחרי שנייה של הלם "טוב אין בעיה אני יגיד לה אני יביא אותה" אמר וניתק "מה קרה?" שאלתי "אושרי ביית חולים הוא נפגע בפיצוץ.. " ישר שלושתם הסתכלו עלי אני בכלל הייתי בהלם,ידעתי למה הייתה לי הרגשה לא טובה כל היום "את רוצה נקפיץ אותך לשם?" שאל רון "לא" אמרתי "יש לו חברה,נלך שנדע מה מצבו שכולם ילכו,מהרגע שגל אמר מה שקרה לאושרי הטלפון לא הפסיק לצלצל לא היה לי כוח מה רוצים ממני אני כבר לא חברה שלו,אחרי חצי שעה גל הלך לקחתי תהילים והתחלתי להתפלל בשבילו שיצא מהמצב שהוא נמצא בו נוי התקשר הוא היחיד שעניתי לו "אה נוי?" "את לא באה לבית חולים?" "נוי יש לו חברה זאת לא אני היא צריכה להיות שמה אני יבוא לבקר שאני ידע שהוא מתאושש והכל בסדר איתו" שמעתי את נוי נאנח "טוב אני יעדכן אותך" אמר וניתק,אפשר לשמוע שהוא מאוכזב אבל צריכים להבין יש לו מישהי אחרת וצריך לכבד אותה.אושרי נפגע יחסית קל ממה שהבנתי אבל היה מאושפז,ביקשתי מנוי שיבוא איתי לבקר אותו אבל שכמעט ולא יהיה שם אף אחד אז הלכנו אחרי שבוע לקראת הערב,הגענו לבית חולים נהייתה לי צמרמורת כל פעם רגע הדקירה עולה לי נוי פתח דלת של חדר וכל הבנים היו שם כולל חברה שלו התפאדחתי רצח נוי התקרב אליו ואמר לו שלום התיישבתי בין איתי ושלומי "סוף סוף באת הוא חיכה לך" אמר שלומי וחייכתי אליו "אני עדיין חושבת שזה לא הכי בסדר" "הכל בסדר בתאלי" "רוצה לשתות?" שאלה אותי חברה שלו רותם "לא מאמי תודה" עם אושרי לא החלפתי מילה לא העזתי איך כאב לי לראות אותו ככה,הוא סיפר לנוי שהוא מחר או מחרתיים כבר צריך להשתחרר לנוח עוד איזה חודש בערך בבית ואז הוא חוזר ליחידה שלו קיבלתי הודעה מגל "כנראה שחשבתי שאת משהו אחר אבל מסתבר שלא אין צורך לשקר לי אני יודע שאת אצל אושרי" הייתי המומה מההודעה "אני שנייה בחוץ" יצאתי והתקשרתי אליו "מה בתאל?" ענה "תגיד לי מה אתה דפוק מה זאת ההודעה הזאת?!" "עאלק אני לא רוצה ללכת לראות אותו" "אמרתי לך שאני ילך לראות אותו אבל יקח זמן מה אתה עושה לי על דברים כאלה סצנות וקנאה מה אתה מטומטם" "כן אני מטומטם" אמר וניתק חתיכת מפגר,שחזרתי ראיתי שכולם בחוץ "למה אתם לא בפנים?" "תיכנסי" אמר נוי ונכנסתי לחדר שלו הוא היה לבד עסוק באייפון "היי" אמרתי והתקרבתי אליו "למה באת רק עכשיו?" שאל וליטף לי את הלחי.


תגובות (4)

אושריי מפגרר מה קשורה הרותם הזאת עכיו לחייםםם

13/02/2014 04:29

עם כבר מה גל החרא הזה קשור עכשיו לחיים?! שימות מה הוא מדבר עליה ככה תמשיכיייייייייייייייייייי

13/02/2014 07:32

תמשייכיייי

16/02/2014 11:13

אמאאא קראתי את כל הפרקים היוםם הסיפור הזה פשוט מושלם תמשיכי בדחוףףף

17/02/2014 07:04
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך