אהבת ילדות פרק 5

06/09/2012 1525 צפיות תגובה אחת

"עכשיו זה רק אני ואת.."
"זיו?" אמרתי והייתי בהלם מה הוא עושה כאן הוא אפילו לא גר בשכונה והכי רחוק ממני.
"סוף סוף עכשיו אני איתך לבד בלי כל הידידים החמודים והחברות המתוקות שלך" אמר והתקרב אלי.
"מה אתה רוצה?"
"יש בנינו חשבון פתוח את יודעת..ובא לי שנסגור אותו עכשיו."
היה לו מבט של רעל בעיינים כ"כ פחדתי ממנו אבל הראתי לו שאני ממש לא מפחדת ממנו זיו התקרב אלי ונהיה יותר ויותר צמוד "את כ"כ מושכת עם השמלה הזאת" לחש לי באוזן וישר העפתי אותו ממני אבל הוא משך אותי מהיד "באמת נראה לך שאת יכולה לעשות לי משהו?כולך קטנטונת בחייאת בתאל אל תצחקי אותי." "כנראה שאתה מפחד להתמודד אם אנשים בגודל שלך ויודע שאחד אחד מהם יקרע אותך אז אתה מחכה לי ביום שישי בדרך לבית שאתה יודע שאני שומרת שבת..ממש חכם ובוגר" וכ"כ רציתי שמישהו יעבור שם שכבר הסבל הזה יגמר הדמעות עמדו בעיינים אבל לא הרשתי להם לצאת והשארתי את הכל בפנים. ראיתי את זיו רותח מכעס אחרי מה שאמרתי לו כולו היה עצבני "בטח כואב לדעת שהבנאדם שאת כ"כ אוהבת וחזרת בשבילו בחר במישהי אחרת בואי נשמע כמה כאב לך לדעת שאושרי ודנה ביחד..אם את בכלל יודעת?",שנאתי אותו כ"כ שנאתי אותו ברגע הזה יותר מתמיד לא הוא פשוט ידע איפה הנקודה הכי רגישה שלי הוא ידע בדיוק מה להגיד ומתי אבל לא הראתי לו אני נשברת "א.לא חזרתי בגלל אושרי למה חזרתי לא נראה לי שאתה מהאנשים שאני חייבת להם דין וחשבון,ב. כן אני יודעת שאושרי ודנה ביחד ואני מאחלת לו שיהיה רק טוב ומאושר ועם הוא מאושר עם דנה אני הראשונה ששמחה בשבילו"."פפששש ממש כל מי שהיה שומע אותך אומר אקסית לתפארת מדינת ישראל אבל כמה שתעבדי עלי אני יודע בפנים שאת כ"כ פגועה ממנו." "טוב יאללה זיו אין לי כוח למשחקים שלך שיהיה לך לילה טוב" אמרתי לו ובאתי להתקדם לבית הלכתי 2 צעדים וזיו ישר משך אותי אליו מהיד "אני אמרתי לך לילה טוב? אני אמרתי לך שאת יכולה ללכת הבית.."לא נראה לי ואת תישארי איתי עד מתי שאני יחליט" אמר זיו וליטף לי את הלחי.
"תעוףףףףף מממנה יא חתיכת בן זונה" ותוך שנייה ראיתי את זיו על הרצפה ואת נוי ואושרי ואגם באים. הייתי האדם הכי מאושר שראיתי אותם אבל לא יכולתי להסתכל על אושרי. נוי תפס את זיו "יש לך מזל שהיום יום שישי ואני שומר שבת וואלה בחיים שלי לא הייתי מזיז בגלל אחד כמוך זרת אבל התחלת עם אחותי וזה קו אדוםם מבחינתי אתה גבר על בנות מחר נראה בדיוק איזה גבר אתה ואל תדאג אני ידע איפה למצוא אותך." אמר לו נוי וירק לו על הפנים. אגם לקחה אותי איתה הייתי בהלם לא תקשרתי איתה נוי בא אלי והדבר היחיד שרציתי באותו רגע זה לחבק אותו "די יפה שלי אני ידאג שהוא יותר לא התקרב אלייך..אבל למה הלכת לבד היית באה לקרוא לי." "לא רציתי שתלך מוקדם בגללי וגם לא רציתי להטריח אף אחד מי ידע שהוא יחכה לי פה הוא פסיכופט נוי." "פעם אחרונה שאת הולכת לבד." אמר לי נוי והמשכנו כל הדרך לבית לא הבנתי מה אושרי קשור שהוא בא איתנו בדרך היה שקט את היד של נוי לא עזבתי מהפחד שפתאום עוד מישהו כמו זיו יצוץ לנו משום מקום.
אחרי הליכה של 10 דקות הגענו לבית "בתאל חכי רגע אני צריך לדבר איתך" אמר לי אושרי בינתיים הוא אמר לנוי ואגם שלום "לא הרבה זמן אושרי ותדאג שהיא תיכנס לבית ואין אף אחד פה בחוץ" אמר לו נוי חיבק אותי "אני מחכה לך למעלה תבואי" אגם חיבקה אותי והם נכנסו לבית.
לא יכולתי להסתכל עליו הסתכלתי על כל כיוון אחר חוץ מעל אושרי "תסתכלי עלי בתאלי.." הוא אמר הסתובבתי עליו וכל העיינים שלי אדומות והדמעוץ לאט לאט מתחילות לעלות ולרדת במורד הלחי "מה אתה רוצה שאלתי?" "אני יודע שלא הייתי בסדר שלא אמרתי לך שאני ודנה בקשר" "ביחד" אמרתי "אנחנו לא ביחד אנחנו בסוג של התחלה של קשר והכל התחיל עוד לפני שבאת היא פשוט כ"כ הזכירה לי אותך ואז שבוע אחרי את נוחתת לי פה בארץ" "אושרי באתי ודרשתי ממך משהו אמרתי לך תיפרד מדנה?! לא שזכור לי..כן עיצבן אותי שאתה מתנהג כמו מישהו שרוצה אותי ובעצם יש לך מישהי אחרת למה לא באת וסיפרת לי אז שישבנו באוטו,ושדיברנו בפייס שאתה ודנה בקשר אתה יודע שאני הבנאדם הראשון שירצה שיהיה לך טוב..אם הייתי באה אלייך עכשיו ואני לא יודעת שאתה ודנה ביחד ואומרת לך אושרי אני אוהבת אותך בוא נחזור מה היית עושה?! רק אז היית בא ומספר לי שאתה ודנה ביחד" אמרתי לו את זה שכולי בוכה האיפור מרוח "אל תבכי חיים שלי" והוא ניסה לנגב לי את הדמעות,העפתי לו את היד ממני "לילה טוב אושרי" נכנסתי לגינה וסגרתי את השער "חכי רגע" והסתובבתי אליו במבט של מה "את אוהבת אותי? שאל אושרי..פשוט צחקתי הסתובבתי צעקתי לו לילה טוב ועליתי למעלה.
נכנסתי לבית וסגרתי עליתי למעלה וראיתי שנוי ואגם עם פיג'מה מחכים לי בחדר חיבקתי אותם ובכיתי להם כ"כ התפרקתי אחרי מה שעברתי עם זיו אני לא רגילה לזה בחיים אצלי בשכונה אף גבר לא התייחס ככה לבחורה."לכי תחליפי לפיג'מה תורידי את האיפור ותבואי לחדר של נוי" אמרה לי אגם וזה מה שעשיתי להראש שלי היה טרוד במחשבות וזיכרון במה שקרה לי עם זיו. אחרי 10 דקות נכנסתי לחדר של נוי הוא ואגם התנשקו ונכנסתי באמצע "סליחה על ההפרעה אמרתי" והם הפסיקו את הנשיקה ועשו לי מקום לידם "נוי תודה חיים שלי אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדייך אמרתי לו" "אחותי הקטנה נראה לך שאני יתן למישהו להתחיל איתך ובטח לא לאחד כמו הבן זונה הזה אל תדאגי מחר הוא יקבל את שלו" המשכנו עוד לדבר ובאיזשהו שלב כבר נרדמנו שלושתינו במיטה של נוי.
בבוקר שרה באה להעיר אותנו שנקום לאכול "מזה פה מסיבת פיג'מות היא צחקקה" וראיתי את הידיים של אגם עלי מחבקות אותי והרגליים שלי על שלה ונוי מחבק אותה קמנו וצחקנו כל אחד הלך להתארגן נכנסתי להתקלח לבשתי ג'ינס קצר עם גופיה ורודה וכפכפים של הוויאנס בבז ורוד וזהב הלכתי לסלון וראיתי את רועי ואבי יושבים וקוראים עיתון "בוקר טוב" אמרתי ושניהם ענו לי בוקר טוב שתתי את התה שלי עם עוגה ששרה הכינה-יש לה ידי זהב! אגם ונוי באו גם אכלו ושתו העברנו ככזה איזה שעה אני ואגם ארחנו את השולחן לארוחת צהרים ואחרי רבע שעה ישבנו כולנו לאכול.לא היייתי מרוכזת באוכל כל פעם נזכרתי במה שקרה לי אתמול עם זיו ואושרי ודמעות התחילו לעלות על העיינים "בתאלי מה יש כפרה את לא אוכלת?" אמרה לי שרה "סתם אין לי חשק כ"כ" וקמתי מהשולחן יצאתי לבחוץ לגינה ישבתי על הנדנה כולי מרחפת אחרי 20 דקות ראיתי את רועי יוצא אלי כולו עצבני רצח "למה לא סיפרת לי היום בבוקר מה קרה לך ואני שומע את זה מנוי ואגם,ממתי את לא מספרת לי דברים כאלה?! יוצא שבת אני לא יודע מה אני עושה לו." "רועיקי נוי כבר אתמול נתן לו אגרוף לא צריך אתה יודע שאני שונאת שאתם רבים בגללי או מסתבכים." "לא משנה מה כל עוד אני חי אף אחד לא יפגע בך ולא ישים אותך ככה בדיכאון ובטח לא בשבת אני לא צריך להגיד לך מי את בשבילי." חיבקתי אותו חזק ישבנו דיברנו סיפרתי לו מה קרה אתמול עם אושרי והוא אמר שאני צריכה לתת לזה זמן..כולם יצאו לגינה הוצאנו שתייה ופיצוחים היה כיף מידי פעם חברים של נוי או רועי נכנסו להגיד שלום ואפילו ההורים של אגם. רועי ונוי הלכו למנחה וערבית ושחזרו יצא שבת עשינו הבדלה סידרנו את הבית עליתי לחדר לפתוח את הפלאפון דיברתי קצת עם הבנות הם אמרו שהם יבואו אלי ואחרי חצע שעה 40 דקות הם היו אצלי ישבנו כל אחת סיפרה על מה שעבר עליה,קיבלתי הודעה "רועי ונוי נמצאים בשכונה של זיו עם חברים שלהם."


תגובות (1)

פשוט מדהים!
אני כבר רוצה לדעת מה יקרה..

07/09/2012 09:45
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך