Shir.berenshtain
בבקשה תגיבו!

אהבת נעורים-פרק 3

Shir.berenshtain 22/07/2014 664 צפיות 2 תגובות
בבקשה תגיבו!

…ופתעום אנחנו שומעים…

פרק 3-

אנחנו שומעים קול שיעול מזוייף,״אממ…אממ..״ פתעום משום מקום, מגיעה המורה להיסטוריה, ״איפה הייתם היום בבוקר בזמן שיעור היסטוריה?!״ היא צעקה, ״אמרתי לך שזה לא רעיון טוב״לחשתי לרותם,הוא מוריד אותי מבירכיו וקם,״אממ המורה, אני מצטער, אבל..״ ״בליי אבל!! על היום הראשון ללימודים שנייכם מבריזים לשיעור?!! אין להעלות על הדעת!! ואין זה אפשרי!! שזה לא יהפוך לעיניין שבשיגרה!!! וישאר מיקרי! בגלל שזה היום הראשון ללימודים אוותר לכם, אבל אם תבריזו עוד פעם אחת! תקבלו השעייה!״ היא צעקה.
השפלנו מבתנו והיא הלכה, ״שתלך להיזדיי..״ רותם שם יד על פי כדי לעצור אותי ואמר:״שתלך לאן שבא לה, איפה היינו??״ והמשיך לנשק אותי.

-צילצול לשיעור-
נישקתי אותו בלחי והלכתי לכיתה.
המורה להיסטוריה המשיכה ללמד, פתעום נישמע במערכת הקריזה:״ג׳ני ברנשטיין,הגיעי לחדר המנהל״ קמתי והלכתי לחדר המנהל, והיתיישבתי.
״אמממ…סילחו לי אבל מה עשיתי?״ שאלתי.
המנהל התחיל להסביר:״ג׳ני, מכיוון שאת מיצטיינת בצורה יוצאת דופן במתמטיקה, את תילמדי מתמטיקה עם כיתה י׳, אם כמוון תסכימי.״
״אוקי, מתאים לי..״ עניתי. המנהל הגיש לי מערכת שעות ודף עם מיקום הכיתה, קמתי ויצאתי לכיוון הכיתה, דפקתי בדלת וניכנסתי. ״אז את התלמידה המחוננת משיכבת ט׳?״ שאלה המורה. מהכיתה נשמעו התלחששויות:״איזה כוסית״ ״הייתי עושה אותה״ ״איזה חזה!״ עניתי למורה בחיוך כן. היא אמרה, ״תשבי ליד רותם,רותם תרים את הי..״ עצרתי אותה ואמרתי ״אני כבר יודעת מי זה״ היתיישבתי לידו והוא חייך עליי ונישק את שפתיי קלות. ״אהה לא להיתמזמז כאן!״ שמענו מהילדים בשולחן לייד, נישקתי את רותם שוב והוצאתי לשון לאותם הילדים.

כעבור חודשיים…


תגובות (2)

תמשיכיי

22/07/2014 22:07

המשךךךךךךך

22/07/2014 22:22
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך