rimanticGirl
חלק שני של הסיפור וכנראה גם אחרון .

אהובי מהצבא – חלק ב' ואחרון

rimanticGirl 27/06/2013 1131 צפיות 2 תגובות
חלק שני של הסיפור וכנראה גם אחרון .

כשסיימנו את עבודתנו הקשה אך מהנה , הוא קם מהמיטה , הוציא את קופסת הסיגריות שלו מאחד הכיסים של המכנס ושלף לעצמו סיגריה ולפני שהדליק אותה , ניסיתי לעצור אותו "לא אלכס , אל תהרוס את מה שהיה עכשיו עם הריח המסריח של הסיגריות , בבקשה .." הוא הוציא את הסיגריה מהפה וענה לי בקול מתחנן "אני חייב , אני מצטער דני …אני לא יכול בלי , זה מרגיע אותי עכשיו" גלגלתי עיניים ולא ניסיתי אפילו להבין אותו , אני שונאת סיגריות ואת הריח שלהן והוא הורס לי עכשיו את הרגע הנורא מקסים שעברנו . הוא הדליק את הסיגריה ושאף ממנה במלוא כוחו , קמתי מהמיטה , עטפתי את כל גופי בשמיכה והתקדמתי אליו בעצבנות והוצאתי לו את הסיגריה מהפה , "לאלאלא דניאלה לא !!" התחיל לצעוק אך שפתי נחו על שלו והשתיקו אותו , השמיכה שעטפה את גופי , עטפה גם את גופו תוך שניות , וכך שנינו עמדנו עירומים לגמריי בתוך השמיכה , מתנשקים אחד עם השני ליד חלון חדרו. לאחר שזרקתי את הסיגריה דרך החלון , הורדתי את השמיכה ממנו וניתקתי את שפתי ממנו , והתחלתי לרוץ למיטה ולצחוק תוך כדי , קפצתי על המיטה ובדרך לקחתי את החפיסת סיגריות שזרק על המיטה קודם לכן וזרקתי מחוץ לחדר , והוא קפץ על המיטה אחרי וצחק איתי ונכנס מתחת לשמיכה, והמשכנו לתנות אהבים עוד כמה שעות .
מתישהו בצהריים כשפתחתי את עיניי , הדבר הראשון ששמתי לב אליו היה החום הנוראי שהרגשתי בכל גופי למרות ששמעתי שיורד גשם , והכל למה , בגלל שהייתי מחובקת בידיו וכל גופו של אלכס שלי העירום והמזגן היה על חימום כל הלילה והבוקר, ועכשיו גם, בצהריים .
הרגשתי שגרוני יבש ויש לי צורך מידי במים , התחלתי להתרומם לאט ובשקט כדי לא להעיר את אהובי , איכשהו הצלחתי לקום מבלי להלעיר אותו – נורא מוזר כי הייתי בטוחה שבצבא הם למדו איך להיות רגישים לכל דבר קטן בזמן שנתם , אולי הוא באמת עייף … קמתי וכולי ערומה ,ניסיתי למצוא את התחתונים שלי ואת החזייה בכל החדר , אך היה נראה כאילו בלעה אותם האדמה ואז שמעתי נחירת צחוק שבאה מכיוונו של אלכס, וכשהסתכלתי עליו ראיתי שמתבונן על גופי , כיסיתי את חזהי עם יד אחת ויד ושנייה את האזור למטה וצרחתי עליו "אלכס אל תסתכל עליי !! נווו מה אתה צוחק !!" הוא צחק לעצמו עוד קצת ואז קם עם השמיכה ואמר תוך כדי "גם ככה ראיתי את הכל כבר, מה את מסתירה את זה אני לא מבין" הוריד את השמיכה מגופו ושם אותה עליי "כי אני מתביישת אין מה לעשות , ותודה" התרוממתי על קצות רגליי ונישקתי לשפתיו על שנתן לי את השמיכה והוא בעצמו כולו ערום , עכשיו היה תורי להביט "נו ומה אתך ? מה את מסתכלת?" אך בזמן שאמר זאת לא כיסה דבר ולא התרגש מכך בכלל , להפך , חיפש את תחתוניי ואת החזייה שלי , "כי אתה לא מתבייש בכלל מה אני יעשה" , והורדתי את עיניי כמו ילדה קטנה מהאזור והלכתי למטבח ומילאתי לעצמי כוס מים , שתיתי ורציתי עוד , "אלכס אתה רוצה לשתות" צעקתי כשאני מוזגת עוד מים , והוא לא ענה , וכשבאתי להסתובב לצעוק עוד פעם , תפס אותי במותניי ומשך אותי אליו שאהיה צמודה לגופו והתחיל לנשק אותי , בדרך כשמשך אותי ,נפלו לי קצת מים מהכוס על הרצפה ועליי , תוך כדי ששפתיו על שלי ועיניי עצומות וכל גופי צמוד אליו , ניסיתי למצוא את השיש מאחורי גבי ולהניח את הכוס שלא תיפול לי ומצאתי והנחתי בבום ואז היא נפלה וכל המים על השיש אבל זה לא היה מעניין, הצמדתי את ידיי לפניו וניתקתי את עצמי ממנו בעדינות , "אלכס מה קרה לך אלוהים אדירים אתה לא מפסיק לנשק אותי כל הזמן מאז שחזרת" והוצאתי צחקוק קטן ובאמצע שוב פעם נצמד אליי ונישק אותי המון , לאחר שנמאס לו כנראה ולא נשאר לי יותר אוויר בראיותיי שיחרר אותי , לקח את הכוס שהייתה על השיש ומילא לעצמו מים חדשים , שתה , ונפל לו קצת על צווארו וחזהו כי שתה מהר מדי ומזג לעצמו עוד אחת והתחיל לשתות , ולי כבר לא הייתה סבלנות אז ניסיתי לצאת ממחסום גופו, ואז ראיתי שבידו השנייה נמצאים הבגדים התחתוניים שלי ! הושטתי את ידיי ורציתי לקחת ממנו אך הוא לא נתן לי , הניח את הכוס על השיש בבום – לא חזק – וחייך אליי "נו אלכס תביא לי את זה" , הסתכלתי עליו כולי בעצבים , "רגע , לפני שאת מתלבשת …רציתי לשאול אם אני יכול אולי להלביש אותך?" לחיי נהיו אדומות והרגשתי את פניי מתחממות ….זה יכול להיות נחמד "טוב….אבל אני לא שמה לך את התחתונים שלך , תשים לבד" הוא צחק בקול רם ומשך אותי לכיוון הספה בסלון , התיישב על הספה והסתכל עליי עומדת מכוסה בשמיכה בחיבוק ידיים שלא מוכן לרדת מרוב בושה , קירב אותי אליו עוד קצת כשמשך בידיי , וחלק אחד של הגוף היה ערום ונראה לעיניו ולא מכוסה בשמיכה , ואז הוריד גם החלק השני של השמיכה , הסתכל על גופי ואיבריי ,ממש התאפקתי לא לכסות את עצמי , החזיק בידיי והתחיל לנשק אותן בעדינות ואז קם והסתכל עליי מלמעלה והתחיל להלביש לי את החזייה , ואז סובב אותי וסגר לי אותה מאחורה , ואז הורא לי לשבת , התיישבתי והוא התכופף הניח את אחת הידיים שלו על ברכיי ונישק את שוקיי וגרם לצמרמורת עזה לעבור בגופי , הייתי משותקת ולא ידעתי מה לומר , היה לי נעים נורא ולא רציתי שיפסיק , לאחר כמה נשיקות קטנות ועדינות על שוקיי הסתכל עליי ותוך כדי משך את רגליי שיהיו באוויר והלביש אותי בתחתון , ואז קמתי והוא אחריי , ועיניו על שלי , לא זזו סניטמר לשום כיוון אחר , חיבק את גופי החצי ערום , נישק את צווארי ולחש לאוזני "אני אוהב אותך."


תגובות (2)

אווו זה חמוד ><
תמשייכייי אני ישמח להמשך ארוך כמובן עם ילדים XD

27/06/2013 14:12

איזה יפה הם כאלה חמודים!!♥♥

27/06/2013 17:44
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך