NY
סליחה שזה שוב, קצר. פשוט אין לי מוזה לפרקים ארוכים :(

אולי בזמן אחר, אולי במציאות אחרת – פרק 6 חלק ב' [סיפורי ערסים]

NY 24/07/2014 1287 צפיות 9 תגובות
סליחה שזה שוב, קצר. פשוט אין לי מוזה לפרקים ארוכים :(

אשמח לביקורת♥
פרק 6 חלק ב':

"אז מה, חזרת לשוק?" הראל שאל כשחזרנו ביחד מהמשחק. הם ניצחו את הקבוצה השנייה. לא שזה עניין אותי, אבל הראל הכניס את הגול המנצח בהארכת הזמן.
"לא, למה אתה שואל?" תהיתי, יכולתי לראות קנאה בעיניו. אבל הראל? לא ציפתי.
"שון, הבחור שהיה לידך, אני מחליף אותו במשחק בעקבות הפציעה שלו." הוא אמר וגירד במצחו, אני מאמינה שהראל משחק טוב יותר ממנו.
"הוא הביא לי את המספר שלו, אני מניחה שגם אותו אני אכניס לקופסא. ולך תדע, אולי בעוד שנה אני אתקשר אליו," התחלתי לדבר והראל מיד קטע אותי.
"תתקשרי אליו…" הוא מלמל וחיכה שאמשיך. מוזר, בשביל זה הוא עצר אותי?
"ואראה עם הבלונדינית עדיין על רגל ימין והשחרחורת על רגל שמאל." גיחכתי וצחקתי. לפי המראה שלו לא הייתי מתארת לעצמי שהוא ערס, אלא יותר… ילד טוב.
"בלונדיניות? ושחרחרות? את בטוחה שאנחנו מדברים על אותו בחור?" הא צחק ושאל.
"כן, שון. עם הגבס?" שאלתי וחיכיתי לאישורו.
"כן, אותו אחד. מאז שאחותו נהרגה, הוא התרחק מבלונדיניות. או שחורות." הראל אמר והחליק חיוך. המשכנו ללכת אל עבר ביתי.
"אז בעצם, הוא לא ערס שמשחק בבנות?" תהיתי, לפי איך שהוא זרם ונגע בשער שלי היה נראה כאילו הוא מצטיין בזה.
"הוא ערס, פשוט לא משחק בבנות." הראל מלמל וגירד בגבתו.
"אז מה אתה חושב? כדאי לי להתקשר אליו?" שאלתי בהיסוס, להראל תמיד היה מה להגיד. הוא תמיד היה היועץ שלי לענייני זוגיות.
"כן," הוא ענה והמשיך מיד. "רק אם זה יעשה לך טוב." הוא חייך אלי.
"תודה הראלי." קפצתי עליו בחיבוק מוחץ, אני חושבת שהוא כבר לא נושם.
"א-אלי!" הוא צעק מבעד לבגדיי.
"כן?" שחררתי אותו והבטתי בעיניו.
"מחצת אותי, שמנה!" הוא צעק וצחק לאחר מכן.
"מה? איפה שמנה? רואים את הבטן שאחרי הלידה?" שאלתי בלחץ, עבדתי הרבה זמן כדי להעלים כל סימן לכך. כתגובה, הוא החל לצחוק.
"הראל!" נהמתי לעברו וחיברתי את אגרופי עם חזהו.
"תתקשרי אליו, תצאו תדברו ומשם… רק השם יודע." הוא הוריד את הכיפה מראשו ונשק לה.
"מה גרם לך לחזור לדת?" שאלתי. באותה תקופה הוא היה אתאיסטית, ולא מאמין בניסים.
"את יודעת, כשמבינים שהיית רגל בעולם הבא ואז חזרת לעולם שכאן, זה נס. זאת הייתה ההוכחה שלי לכך שיש אלוהים." הוא חייך ונשען על הדלת.
"אהבתי את התשובה, אבל קשה היה להגיד שאני שכנעתי אותך?" קרצתי לו ופתחתי את דלת הבניין.
"אהבתי את התשובה, אבל היה קשה להגיד שאני שכנעתי אותך?" הוא חזר אחריי בקול צפצפני.
"אני לא מדברת ככה!" התעצבנתי עליו והוא עלה אחריי במדרגות.
"אני לא מדברת ככה!" הוא חזר אחריי שוב.
"טוב הראל, אתה נכנס או שתמשיך לחזור אחריי?" שאלתי אותו. להיות אמא גורם לך ליצור סבלנות גם לתינוק המגודל ביותר.
"את קראת לי הרגע תינוק מגודל?" הוא שאל והצמיד אותי לקיר. יכול להיות שאמרתי את המחשבות שלי בקול.
"אופס." אמרתי וחייכתי חיוך קטן.
הוא הוריד את ידו ממני ועזב אל החדר השני, ולאחר כמה דקות חזר עם תהל.
"אמא קראה לי תינוק מגודל! את שמעת את זה תהל? תינוק מגודל!" הוא אמר בקול מצחיק וגרם לתהל לצחוק.
"תתקשרי אליו. אני אעשה עלייה בייביסיטר." הוא לחש לעברי והצביע לכיוון הטלפון.
הרמתי את הטלפון שלי מהשולחן והקלדתי את המספר מהפתק.
לא התכוונתי להתקשר אליו, אלא יותר בכיוון של לשלוח הודעה.

"השלושים בפברואר הגיע, אלי." שלחתי לו. אני די גרועה בציניות או במשפטי התחלה. אני מקווה שזה לא ילך גרוע, שנה וחצי לא יצאתי לדייטים.


תגובות (9)

את האמת רציתי שיתפתח משהו בינה לבין הראל, אבל גם שון זו אחלה אופציה ;-)
את כזו טובה בכתיבה אולי תלווי לי קצת מהכישרון שלך? תמשיכי ותאריכי את הפרקים❤️

24/07/2014 16:59

השלושים בפבואר הורג אני אתחיל לאמץ את המשפט הזה

24/07/2014 16:59

הממ תוסיפי תארים חיצוניים. ממש יפה!
אהבתי, תמשיכי:)

25/07/2014 20:35
NY NY

תודה בנות! ומילים, אני אשתדל.
אני פשוט לא מצליחה להעלות פרק בגלל האתר…

31/07/2014 14:42

אני חושבת שכותבי 'סיפורי ערסים' צריכים לקחת ממך תגובה..
אבל יש רק בעיה-אל תכתבי סיפורי ערסים,אם אני אכתוב 'סיפורי אשכנזים' זה לא ישמע טוב נכון ואפילו זה יפגע קצת אז פשוט אל תכתבי..
העלילה מאוד יפה ונאי התחברתי אלייה מאוד מסכימה עם אלינז (אלין )…
ואמממ ? תמשיכי

31/07/2014 15:21

    דוגמא ***********
    כוסאמא של המכונה שהמציאה את המקלדת המטומטמת הזאת ואם אין לה מכונה אמא אז כווס שלו לבד ואם אין לו כוס אז לא משנה כבר 0.0

    31/07/2014 15:27
    NY NY

    למה שיפגע?
    הסיפור במהותו הוא סיפור ערסים, פשוט עדיין לא רואים את זה.
    ודרך אגב, תודה.

    31/07/2014 15:30

    חחחחחחח אני לא יודעת אם זה יפגע או לא,אבל אני ממש לא אוהכבת שכותבים סיפורי ערסים כיאלו באמוש אבל הסיפור שלך עצמו מדהים ואני ממש אהבתי אני מעדיפה את הראל שתדעי

    31/07/2014 15:34
    NY NY

    חחחחחחח הראל מזכיר לי את הראל [רן בכור] מהשיר שלנו.
    בניתי לו אופי מקסים.

    31/07/2014 15:38
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך