אחד עשר חוקי ידידות – פרק 13

time machine123 16/08/2017 611 צפיות אין תגובות

גבריאל קם ממקומו והתכונן לצאת לכיוון ביתה של אביטל.
" למה אתה לא יכול לעשות איתי אהבה, אה?" שאלה ליאור בעצבנות.
" כי אני עדיין לא מוכן, עוד לא קבענו תאריך לחתונה. עד החתונה אנחנו לא נוגעים אחד בשנייה." קבע גבריאל באחת וליאור עמדה להתפוצץ עליו.
" מה , אתה אמיתי?" שאלה ליאור בפליאה.
" לגמרי אמיתי . אני הולך. נתראה יותר מאוחר!" הוסיף גבריאל ולא חייך.
ליאור תהתה לעצמה למה גבריאל ברח לה ככה מבלי לתת הסבר לפחות כדי שתבין מה עובר עליו.
אביטל בילתה כל היום בחברתו של נדב , החבר הכי טוב של גבריאל.
"את תרצי לצאת איתנו למחנה , גם גבריאל וליאור יהיו שם." ניסה נדב להלהיב אותה לשווא.
" אני אשמח, הבעיה שהיא לא כל כך תשמח לראות אותי לידו, לא?" הוסיפה אביטל בחשש.
" אה , זה? אל תדאגי , ליאור תצטרך לסבול את נוכחותך . האמת , שאני לא אוהב לראות אותה עם גבריאל. היא סתם הייתה ונשארה אותה נדחפת שחושבת שכל העולם צריך להתייחס אליה." אמר נדב ולפתע נשמע צלצול בפעמון הדלת.
אביטל קמה ממקומה וניגשה לבדוק מי זה היה דרך המצלמה שמעבר לדלת. היא זיהתה אותו מיד.
" אפשר להיכנס?" שאל גבריאל בנימוס. אביטל הנהנה וגבריאל ניגש אל פתח הדלת והופתע לראות את נדב.
" בטח שאפשר. אפשר לשאול אותך מה אתה עושה פה , כשאמרתי שנפסיק להיות ידידים, התכוונתי לכך ברצינות." אמרה אביטל והפסיקה לחייך כאשר היא הבחינה שגבריאל בחן אותה במבטיו.
" באתי לבקש ממך שנחזור להיות ידידים , אני יודע שטעיתי אבל אני רוצה לחזור בי ולומר שלא התכוונתי לשקר לך . " הצהיר גבריאל בפניה.
" כמו שלא התכוונת לנשק את האקסית שלך?" אמרה אביטל בקול חד והביטה בו במבט נוקב.
" בבקשה , אל תמהרי למחוק אותי מחייך רק בגלל טעות קטנה ששכחתי לספר לך בקשר לנישואים ולאקסית שלי , ליאור." התעקש גבריאל והביט בה בעיניו הכחולות הנוצצות.
אביטל הייתה מוכרחה להודות שגבריאל צדק. היא לא צריכה למחוק אותו מחייה בגלל טעות אחת שהוא עשה ושיקר לה.
" בסדר, גבריאל. סלח לי על הכעס. זה לא מגיע לידיד טוב כמוך . אני מאחלת לך הרבה הצלחה בדרך החדשה שאתה עומד לצאת אליה." הוסיפה אביטל בחיוך מקסים.
" אני שמח שהגעת למסקנה הנכונה , אחרי הכול אנחנו ידידים ואת האדם האחרון שרציתי לפגוע בו, אפשר לחבק אותך על כך שאת מקסימה?" הוסיף גבריאל והביט בה בעיניים שואלות.
" בהחלט." אישרה אביטל וגבריאל ניגש לחבק אותה על כל הזמן הממושך הזה שהם לא דיברו אחד עם השנייה.
" התגעגעתי אלייך כל כך." אמר גבריאל בכנות.
" גבריאל , אני חושב שאביטל צריכה להגיד לך משהו חשוב." הוסיף במסתוריות והשאיר אותם לבד.
הוא קפץ על ההזדמנות הראשונה שניתנה לו שאביטל תגיד לגבריאל שהיא אוהבת אותו סוף סוף ושתפסיק לשקר כבר.
" את מוכנה להגיד לי למה נדב אמר שאת חייבת לומר לי משהו?" שאל אותה בסקרנות וציפה לתשובה.
אביטל נעשתה אדומה כל כך והסמיקה ממבוכה ומביישנות.
" אני לא יודעת אבל אני לא צריכה להגיד לך שום דבר. אל תתייחס ברצינות למה שנדב אמר, טוב?" קראה אביטל בבלבול.
" את בטוחה?" שאל אותה והיא נלחצה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך