אחד עשר חוקי ידידות – פרק 21

time machine123 05/12/2017 541 צפיות אין תגובות

אביטל הרהרה לעצמה על מה גבריאל חשב באותו הרגע.
" כיף פה , מה?" חזר גבריאל על מה שאביטל אמרה.
" מה קרה , אמרתי משהו רע?" הוסיפה אביטל במבוכה.
" שכחת שבמקרה את אמרת שמבחינתך הידידות שלנו הסתיימה מבחינתך? אביטל , את מאוד איכזבת אותי בתור ידידה , היית אמורה להגיד לי הכול ולא להתבייש. בינינו אף פעם אין סודות , שכחת?" קבע גבריאל ופניה האדימו מסומק ומבושה.
" מה הייתי אמורה להגיד לך?" שאלה אביטל בסקרנות.
" סוד אחד שנדב סיפר לי שאת.." המילים עמדו על קצה לשונו , בדיוק אז ליאור הופיעה פתאום.
איזו באסה , חשב גבריאל בתסכול , למה לא אמרתי לה שאני אוהב אותה?
אביטל קמה ממקומה ולא רצתה להפריע להם. היא הבחינה בירמיהו , שעמד מול האוהל והביט על הכינרת מקרוב.
" מה קורה?" שאל ירמיהו והציץ בפניה בסקרנות יתרה.
" סתם. קורה לגבריאל משהו ואני לא יודעת מה עובר עליו, מתחשק לי להקיא כל פעם שאני רואה את ליאור מקרוב." אביטל העוותה את פניה מגועל .
" גם אני מרגיש שאני לא סובל את ליאור , וגם שמעתי מציפור קטנה אחת שלחשה לי שהיא לא משלימה עם העובדה שאני ואת הצטרפנו לטיול. " הוסיף ירמיהו בעידוד וניסה לעודד את אביטל גם.
" למה? אני לא נותנת לה להשפיע על מצב רוחי. בכל פעם שאני רואה את גבריאל. הרגשתי משתפרת פי שתיים . והעובדה שאני מחייכת עכשיו , גבריאל גורם לי להרגיש טוב עם עצמי. " הוסיפה אביטל בחיוך ביישני, " סליחה שאני חופרת לך על זה, גבריאל הוא האדם הכי מקסים והידיד הכי טוב שלי , ואני רוצה שנישאר כך ולא נהיה ידידים שנפגע זה בזו." אמרה אביטל במבוכה.
" אני מבין אותך , ואתם השלמתם?" שאל ירמיהו בעניין.
" לא , עוד לא . כבר ניסיתי להסביר לך. גבריאל כל כך מבולבל. " הוסיפה אביטל בחיוך עצוב.
" אז למה שלא תנסי לדבר איתו בעצמך? כך תוכלי לדעת מה הוא מרגיש אלייך." יעץ ירמיהו לאביטל המבולבלת.
" ניסיתי כבר לדבר איתו , ומסתבר שהוא יצא נפגע מהצהרת הרגשות המוזרה שלי שנחתה עליו פתאום.. והאמת שאני לא מאשימה אותו על כך." קראה אביטל בהרהור.

" אלוהים , את יכולה להיות תמימה לפעמים, אביטל. עד כדי טיפשות. אם זה הבחור שאת אוהבת , אז למה את פוחדת?" לא הבין אותה ירמיהו וטפח על שכמה בעידוד," כל עוד את אוהבת אותו, אז תלחמי על אהבתו, למה את ממשיכה להתנצל המון פעמים על משהו שבכלל לא עשית?" ירמיהו עודד את אביטל ללכת עם אהבתה עד הסוף.
" להילחם? אני? מה פתאום!" הניפה אביטל את ידה בביטול . היא משכה בכתפיה והביטה בו ללא אומר.
" הנה את רואה , את עושה את זה עוד הפעם!" נזף בה ירמיהו בעדינות.
" עושה מה?" חייכה אביטל ללא הפסק וצחקה בעליזות.
" אביטל , אני אוהב אותך , אבל חשוב שתהיי מאושרת , עם מי שלא תהיי. אני רוצה שאת תלחמי על גבריאל כי את באמת אוהבת אותו , אז לכן אני משחרר אותך לחופשי. לא נעים להכריח אותך לאהוב אותי בכוח כי זה לא ילך כך. " הוסיף ירמיהו בהחלטיות,
נדב עמד מהצד והביט בהם מחויך. סוף סוף תוכניתו הושלמה , אביטל וירמיהו כבר לא יהיו ביחד מעתה ואילך. אביטל הייתה פנויה מעכשיו , אז זה אומר שהוא ימשיך לנסות לשדך בין אביטל לגבריאל בכל הכוח ולא יוותר להם עד שהשניים האלה יהיו זוג.
אביטל הרימה את עינייה וראתה שנדב התקרב אליהם. ירמיהו ואביטל החליפו מבטי מבוכה ביניהם.
" מה אתה עושה פה , נדב? לא ידעתי שאתה מקשיב לשיחה שהתנהלה לפני כמה רגעים ביני לבין ירמיהו." הוסיפה אביטל במבוכה.
נדב הביט בה נבוך , לא ידע מה לומר . " סליחה , פעם הבאה אני לא אקשיב לשיחה ביניכם , מבטיח!" קרא נדב בחיוך שובב.
" כמה זמן עמדת פה והקשבת למה שאני שוחחתי עם ירמיהו?" אמרה אביטל בחיוך ביישני.
" מספיק זמן כדי להבין שאת ממשיכה לאהוב את גבריאל. " הוסיף נדב בחיוך של ניצחון.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך