אח שלה -פרק י'-

19/09/2014 880 צפיות 2 תגובות

אמית חזר לביתו. הוא ראה את הפלאפון שלו זרוק על המיטה.. הוא שאל את עצמו מה הפלאפון שלו עושה שם, שנייה לפני שהוא נזכר שהוא בכלל לא לקח אותו.
הוא ישב פה קודם בחדר, שמע את הבכי שלה, של הבחורה ההיא.. נו, איך קוראים לה..? היא בכלל לא אמרה לו.
הוא רץ החוצה בכלל בלי לקחת את הפלאפון קודם.
הוא נחת על המיטה ולקח את הפלאפון שלו.
16 שיחות שלא נענו. הוא פתח את יומן השיחות לראות מי התקשר.
גיא כהן.
***
גיא ישב עח מיטתו. כל כל עצבני. כל כך עצוב. כל כל מקוה…
הוא הביט במספר של אמית דרור כמה פעמים. אוחז-לא אוחז בראשו את הידיעה שיכול להיות שכרגע הוא שכב- אנס את הבחורה שהוא הכי אוהב בעולם.
הוא התקשר אליו שוב.
צלצול…
צלצול נוסף…
צלצול שלי..
"הלו.." נשמע קולו של אמית באמצע הצלצול השלישי.
"מה קורה אחי? למה אתה לא עונה?" גיא תקף אותו.
"תרגע אחי הפלאפון לא היה עליי מה לקחת קשה?" הוא גיחך. הלב שלו דפק מהר, הוא לא אוהב לשקר.
"אמית איפה היית?!" עכשיו גיא כבר צעק.
"תרגע אחי מה יש לך? כולה עשיתי סיבוב פה בשכונה… לקח קשה הבחור…" נשימותי נהפכו כבדות הוא הרחיק את הפלאפון, שם על רמקול, הוא לא רצה שגיא ישמע שהוא נושם מהר.
"אל תשקר לי, בבקשה אלי תשקר לי!" גיא לחש אבל שמעו שהוא כועס.
"עזוב אחי, אני קופץ אליך טוב? אתה לא נשמע לי טוב בכלל" הוא אמר, ואז חשב לעצמו כמה מטומטם עוד הוא יכול לצאת.
"תבוא מהר" גיא אמר וניתק.
***
רותם חזרה הביתה. זרקה את עצמה על המיטה. היא הייתה עייפה.
זה לא כאילו זה פעם ראשונה שהיא שוכבת עם מישהו.. אבל עדיין זה היה מוזר לה.
היא בקושי בת 16.. כן כן.. היא כבר יודעת מה כולם אומרים עליה. היא שומעת ורואה מה חושביםעליה. זה פשוט כל כל לא מעניין אותה. כל כל לא.
אם הבנות בכיתה היו יודעות שהיא לא בתולה… לא רק שהיו מסתכלים עליה כמו שמסתגלים עליה היום, היו מנדים אותה, מקללים אותה, נגעלים ממנה.
ואם היו שומעות על המקרה שקרה היום? אצלהם זה נקרא 'סטוץ' אצלה זה נקרא 'משהו שיעזור לה לשכוח'..
היא נעלה את הדלת ונעמדה מול המראה. היא הורידה את החולה ואת המכנסים ונשארה עם בגדים תחתוניים בלבד.
היא בחנה את גופה מכל מקום אפשרי.
היא פזרה את שיערה הדקיק שנפל במהירות על כתפיה הדקיקות עוד יותר.
היא הסתכלה על החזה שלה. A40. קטן לכל הדעות
היא הסתובבה.
הכתפיים שלה כל כך חלשות. הישבן שלה כל כך קטן.
היא שאלה את עצמה בפעם העשירית למה בכלל בנים רוצים אותה.
היא הסתובבה שוב עם פניה למראה וניקתה עם אצבעתה הדקיקה את השחור שנמרח בתחתית העין.
היא נכנסה להתקלח.
כשיצאה היו 5 שיחות שלו נענו מגיא כהן.
'מה הוא רוצה הנואש הזה?' היא חשבה ולעצמנ ומחקה את ההתראה על השיחות שנכנסו.
היא הלכה לישון. היה נמאס לה מהכל.


תגובות (2)

חייבת לומר שהסיפור מרתק! אני קראתי רק את הפרק הזה ואני יודעת בוודאות שאני אמשיך לקרוא את כל שאר הפרקים עכשיו. הכתיבה מסודרת , מושכת ובצורה יפה!
אני מחכה לפרק הבא ושרותם תכניס לשכל שלה שהיא יפה!
דירגתי 5 ואם היה אפשר יותר, הייתי עושה זאת.
בהצלחה בכתיבה, אליענה.

19/09/2014 22:02

לפני כמה ימים העלתי פוסט וביקשתי לתת ביקורת, אז ממש סליחה על האיחור הרציני.
אני יודעת שאעקוב אחרי הסיפור הזה, אבל אני רוצה שתפנימי את הביקורת, בסדר?
מבחינת עלילה- את צריכה עכשיו או בהמשך למצוא הסבר מה נסגר עם הבחורה הזאת, אני ממליצה לך לחשוב על משהו מפתיע ופסיכי. הרעיון מגניב, לא יצא לי עוד לקרוא סיפור עם עלילה כזאת.
מבחינת כתיבה- תשתמשי יותר בפסיקים ופחות בנקודו
, לדוגמה המשפט האחרון- היא הלכה לישון, הי נמאס לה מהכל.
הייתי מציעה לך גם להשתמש בשפה גבוהה יותר, לקרוא כל משפט בנפרד ולראות איך את יכולה להפוך אותו ליפה יותר.
יש לך גם שגיאות מקלדת, אז תקראי את הסיפור לפני שאת מעלה.
כדי למשוך את העיניים לסיפור שלך הייתי מציעה לך להשתמש במספרים לפרקים ולא אותיות כי מספרים יותר בולטים.
אני יודעת שזה נראה כאילו יש המון מה לשפר, אבל אני חושבת שאם תעשי את מה שאמרתי כמו שצריך, הסיפור יצליח יותר ואולי יהיה בין המפורסמים באתר.

29/09/2014 16:31
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך