תודה לכל הקוראים :)
אני כבר לא כל כך מחבבת את ג'סטין מכמה סיבות... אז אם אין תגובות אני לא ממשיכה את הסיפור הזה.
הסיבה המרכזית? הוא לגמרי השתנה. לא אומר יותר מזה.
מה הוא צריך לעשות כדי שאוהב אותו שוב? לחזור להיות מי שהיה, הילד החמוד בן ה-15 ששר ONE LESS LONELY GIRL ומתלהב מכך שפתאום יש לו מעריצים, שיש לו חברים נורמלים... שירים יפים (בניגוד לבויפרנד... מה זה השיר המאעפן הזה?...)
מה אני מוכנה לעשות כדי להחזיר אותו לאיך שהיה? כלום. לא אכפת לי. זכותו להשתנות.
השירים שלו נהיו פסים, ואף אחד בבית הספר שלי כבר לא ממש שומע שירים שלו.
אז החלטתי שעכשיו תורי לעשות את השינוי.
ביי ג'סטין, וברוכים הבאים וואן דירקשן ;)
כותבת ושומעת one thing XD

איזה יופי, הלכנו לאיבוד – פרק 5

22/04/2012 1090 צפיות 35 תגובות
תודה לכל הקוראים :)
אני כבר לא כל כך מחבבת את ג'סטין מכמה סיבות... אז אם אין תגובות אני לא ממשיכה את הסיפור הזה.
הסיבה המרכזית? הוא לגמרי השתנה. לא אומר יותר מזה.
מה הוא צריך לעשות כדי שאוהב אותו שוב? לחזור להיות מי שהיה, הילד החמוד בן ה-15 ששר ONE LESS LONELY GIRL ומתלהב מכך שפתאום יש לו מעריצים, שיש לו חברים נורמלים... שירים יפים (בניגוד לבויפרנד... מה זה השיר המאעפן הזה?...)
מה אני מוכנה לעשות כדי להחזיר אותו לאיך שהיה? כלום. לא אכפת לי. זכותו להשתנות.
השירים שלו נהיו פסים, ואף אחד בבית הספר שלי כבר לא ממש שומע שירים שלו.
אז החלטתי שעכשיו תורי לעשות את השינוי.
ביי ג'סטין, וברוכים הבאים וואן דירקשן ;)
כותבת ושומעת one thing XD

"תודה, גם את." אמרתי לה, אבל אז, איכשהו, ללא שליטתנו, שפתינו נפגשו ו… התנשקנו.

התנתקנו מהנשיקה, "וואו…" מלמלנו שנינו.
"אין לך איזה חברה?!" התפלאה נטשה.
"יש לי – את." אמרתי לה, לרגע שכחתי לגמרי מנלה…
היא הביטה בי תוהה, "OMG!" היא קראה פתאום.
ואז, התנשקנו שוב…
היא תפסה בלחיי ואני בלחייה, כאילו שהתנתקנו מהעולם ומהמציאות.
אבל אז נזכרתי באיזה פעם ששיניתי את STUCK IN THE MOMENT, השורות ההן:
"You and I, both know it can't work – it's all fun and games till someone gets hurt.
I WILL, I DO – LET THAT BE YOU."
ואז נזכרתי בנלה.
"מה אני עושה לכל הרוחות?! יש לי חברה!" אמרתי מיד לאחר שהתנתקנו זה מזו.
היא חייכה: "זה נשאר בנינו." אמרה.
הסכמתי.
"מה בדבר החברים שלי?… הם לבד… הם בסכנה! ואמא שלי – חייב לעשות משהו, אני חייב לעשות משהו!" אמרתי מבוהל.
"תירגע, הכל יהיה בסדר." היא אמרה.
נשמתי עמוק, הכל לא יהיה בסדר!" אמרתי, "נמאס לי!" קראתי בעודי קם מהמיטה.
"ג'סטין…" היא מלמלה.
"אני יוצא שנייה…" אמרתי ויצאתי מהחדר, היא יצאה אחריי.
התקדמתי לכיוון המעקה, ורציתי לקפוץ משם.
היא תפסה בידי ולא עזבה, היא בכתה ואמרה לי בקול חלש: "ג'סטין, תקשיב לי… זה לא הפיתרון…" היא אמרה.
"אז מה כן? בבקשה נטשה, תעזבי אותי…" אמרתי לה כאשר האחיזה נחלשת.
"כל דבר, רק לא זה!" היא צעקה עליי, "מה אתה חושב לעצמך?!" המשיכה כאשר דמעותיה זולגות אל הים.
אבל אז, ידנו נפרדו, לא יכולנו להחזיק יותר.
"ג'סט-!!!!" היא צעקה כשעוד הייתי מעל המים, אבל את המשך שמי, כבר לא שמעתי.
הייתי מתחת למים.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
פקחתי את עיניי, שכבתי על ספה מעוטרת וחומה מול אחו מחמם.
אביה של נטשה ישב על הספה ממול.
"מה?… מה אני עושה כאן?…" שאלתי תוהה.
"יש לך צרות גדולות בשביל בחור קטן…" אמר אביה בשקט.
"היכן נטשה?" שאלתי אותו בשקט.
הוא הסתכל עליי, "היא דואגת לך." אמר.
הבטתי על גופי, היו עליי מספר תחבושות, ופלסטרים.
"נטשה…" מלמלתי בעצב.
היא בדיוק התקרבה אליי עם תחבושות נוספות, אך כשראתה שאני ער, היא הפילה הכל על הרצפה ורצה אליי.
"ג'סטין!" היא קראה בוכה וחיבקה אותי.
חייכתי אליה, "אני מצטער… הגזמתי הפעם…" אמרתי בשקט.
"אתה זכית באפשרות להתחרט על המעשה, יש אנשים שלא זכו להבין שמה שעשו היא הטעות הגדולה ביותר בחייהם." היא אמרה, והמשיכה לבכות, עוד.
הערב ירד, ישנו אצלה בחדר.
———————————————————————————
"ג'סטין! ג'סטין!" נשמע קולה הרך והרחוק של נלה.
"נלה?" שאלתי מחפש אותה בכל החלל.
אז נשמעו צעדים, טיפ-טפ, טיפ-טפ.
ראיתי אותה, עומדת מולי, לבושה באותו הבגד שלבשה ביום הראשון בו נפגשנו, חולצה לבנה עם ציור של "פיס" וג'ינס כחול כהה.
"איך יכולת?" היא אמרה בוכה.
"יכולתי מה?" שאלתי.
"לבגוד!" היא צעקה עליי.
"לבגוד?" שאלתי.
"לבגוד!" היא חזרה על דבריה, "לבגוד! לבגוד!…".
———————————————————————————
"לא נלה… זה לא מה שאת חושבת…" מלמלתי מתוך שינה.
כנראה שנטשה הייתה ערה, "ג'סי?" היא שאלה.
פקחתי את עיניי באדישות.
"מה?…" שאלתי.
"אתה בטוח שאתה רוצה שנהיה חברים (בני זוג)?" היא שאלה.
"אני מצטער… נטשה… תודה על הכול…" אמרתי לה, "אבל יש נערה שליבי כבר שייך לה.".
"אני מבינה." היא אמרה, וחשבה שלא ראיתי את דמעתה.
רק פגשתי את נטשה, את נלה אני מכיר המון זמן, אבל משום מה, אני אוהב את שתיהן באותה המידה… כרגע אני לא בטוח שאפגוש יותר את נלה…
מה עליי לעשות?! נלה או נטשה?!


תגובות (35)

שתי מילים ג׳סיקה – אני מאוכזבת :(

23/04/2012 05:25

לא יודעת אם זה מאכזב… בכל זאת, בזבזתי שנה וחצי מהחיים שלי על לאהוב אותו… ודרך אגב, הילדה שבזכותה אני כבר לא מחבבת את ג'סטין היא אותה הילדה שהכירה לי אותו וגרמה לי לאהוב אותו מלכתחילה…
איזו אירוניה XD
אמנם עכשיו אני אייני מעריצה, אבל אני גם לא שונאת, פשוט לא אכפת לי ממנו… לא מדברת עליו, לא קוראת עליו… לא אכפת.
מצטערת, אבל מהיום שהתחלתי לאהוב אותו ידעתי שהאסימון הזה ייפול אצלי מתישהו :(

23/04/2012 05:40

אני לא יודעת למה ג׳סיקה אבל אני בוכה עכשיו ..
זה פשוט עצוב לדעת ש…בליברית אחת ירדה .. שמעי בליבריות זה משפחה זה לא סתם משהו שאפשר לפרק בשנייה … הוא שינה את החיים שלי מקצה לקצה ו…זה פשוט עצוב לדעת שאת לא מעריצה אותו יותר.. :(

23/04/2012 05:43

אולי, אבל כשמסבבך יושבים אנשים שמכנים אותו "הומו", אף אחד בשכבה לא שומע שירים שלו יותר ואת מתחילה להרגיש מעט ילדותית בכך שאת מעריצה אותו (אני בת 13 וחצי בכתה ח')…. זה משפיע עלייך בסופו של דבר.
בטבעיות.
את סלינה למשל אני לא אפסיק לאהוב, כי רוב הבנות ממש אוהבות אותה, לוקחות ממנה השראה לבגדים וכו'…
הייתי מוכנה להישאר, אבל רק אם ג'סטין לא היה משתנה כל כך…
He fell so far away from where he used to be
איזה אירוניה XD משפט מתוך Down to earth, יש כמה שירים ספורים (4 שירים בערך) שאני ממשיכה לשמוע… אבל לא יותר מזה :\
אין צורך להיות עצובים כי כוכבים באים וכוכבים הולכים, מחר יקום כוכב חדש ומג'סטין ישכחו.
להיות כוכב זה זמני, אתה בטופ שנה שנתיים לא יותר מזה…
מבינה?..

23/04/2012 05:52

יפה יפה יפה יפה יפה יפה יפה!!!!!
תמשיכי:)
ונחשי מה?…. וואן פינג זה השיר הכי אהוב עליי!!;) וגם על ניילוצ'~!!!
וואו! איזה כיף לי!!
טוב, עכשיו לעניינינו: את ממשיכה ולא אכפת לי שום תירוצים שבעולם!!!!

מובן????

23/04/2012 05:53

חחחח תודה רינת :)))))) אני וחברות שלי מ-ט-ו-ר-פ-ו-ת על הלהקה הזווווווו !!!
ונחשי עוד מה? גם אצלי one thing מקום ראשון!!!!
ונחשי מה עוד עוד מה? what makes you beautiful תקוע אצלי בראש, אני עושה מבחן באנסין ומזמזמת את זה XD
אבל עכשיו עולה לי בראש gotta be you!!!
anyway, בכל אופן, אני אמשיך ותודה :)

23/04/2012 05:58

ג'ס, מישהי מהחברות שלך או את אוהבת הכי את נייל????
כי אני מוכנה לכסח את הראש של מישהי…!!!!!!!

23/04/2012 06:02

ג׳סיקה … אני כמעט בגיל שלך ותאמיני לי שזה לא מביך ! תעשי מה שטוב לך ! מה שאת חושבת ! וכולם יכולים לקפוץ לך בזיגזג ..
אוווח׳ … דייי יוווואו אני לא מפסיקה לבכות

23/04/2012 06:07

אמממ כן ;) יש, אני והיא רבות עליו XD
הוא חתיך ברמות…. חבל שרוב הסולואים בשירים הולכים לליאם והארוש'- לא! לא חבל שהולך להארי, מגיע לו סולו! אבל מגיע גם לנייל!!!
הארי + נייל !!!

23/04/2012 06:09

אין לי מה להגיד ג׳סיקה .. אכזבת אותי … ואני מתכוונת לפרוש מהאתר … :(

23/04/2012 06:10

קורן… אל תבכי………. את עוד עלולה לגרום לי לשוב ולאהוב אותו כי זה עדיין טרי, רק מאתמול בבוקר… :(

23/04/2012 06:11

לא אל תפרשי! את לא צריכה לפרוש בגלל שמישהי (אני) מחליטה להפסיק לאהוב אותו…
זה לא שווה את פרישתך ! :'(

23/04/2012 06:13

ג'סיקה??? את רוצה למות היום????
וואף! כמה אני אצטרך לריב עליו..??1?1?1?1?1?!!!?1?1?1?1!?!?!?!?!
את יודעת מה? אני יודעת שאני אהיה עם נייל, ושכל השאר יקנאו וידחפו לתחת שלהם גזר גמדי (לקוח מפי קורן ביבר)
אז זהו…!!!

23/04/2012 06:13

קורן הסתומה,אני אביא לה כאפה, אם היא תעזוב את האתר.

23/04/2012 06:14

אני לא יודעת ג׳סיקה ..
כל הקטע הזה עם ג׳סטין ועם הבליברס מאוד חשוב לי …

23/04/2012 06:14

ורינת את מאוד מפחידה אותי עכשיו O_O

23/04/2012 06:16

קורן, (ועכשיו יש נאום כי משעמם לי) נכון שהתחלנו ברגל שמאל, כשאמרת דברים לא יפים על וואן דירקשן,
וגם כשרבנו על נייל,
אבל בסוף אנחנו השלמנו כמו גדולות ונהינו חברות (נראה לי).
בקיצור, יהיו מלא שיהיו עצובים אם תעזבי את האתר.
אז חשבנה על זה (לא יודעת מאיפה הבאתי את החשבנה) ותאמרנה לי מה החלטתך.
מובן????

23/04/2012 06:20

רינת – חחחח את מצחיקה XD וצודקת.
קורן – בדומה לנאומה של רינת, אם תעזבי את האתר הרבה משתמשים ירגישו שאת חסרה, כי ברגע שנרשמת את הפכת לחברה :)
אז… חשבנה (קרדית לרינת הורן) על החלטתך, ואני מקוונה (אוקי, עכשיו נדבקתי ממך…) שתשובתך תהיה להישאר.
ברור?!!?!?!?!?! תשארי ואף פעם אל תגידי אף פעם!!!!

23/04/2012 06:25

אעאעאאהעהאהעהעעה!!!
רינת הורן!! אני מתה -_-
וואו! איזה כיף לי!! טוב, ועכשיו לעניינינו: קוורן ברחה מהאתר, הותירה אותנו בוכים, כעוסים והכי חשוב: עם ה'תחשבנה' הזה!!

23/04/2012 06:28

שוב צודקת… מה לעשות… גברת הורן ;)
בכל אופן, קורן, אם את קוראת את זה, אני מקווה שזה יגרום לך להישאר, כי זה שהפסקתי להעריץ בחור בן 18 (הוא כבר בחור, לא? חברים שלי אומרים שהוא ילדה קטנה…) לא שווה את הפרישה שלך מן האתר!!!
אז בבקשה תישארי…. בסדר?…………………
תחשבנה על זה :)
ורינת – חשבת על לכתוב ספר בדיחות? כי אם כן, אני הראשונה שקונה XD

23/04/2012 06:37

ספר בדיחות? לה הגזמת בכלל!!!
וחוץ מזה קורן היא זאת שאנחנו צריכים להתחנף אליה. (צוחקת איתך, קורן).
בקיצור: אני רשמית גברת הורן!! וואו!
חכי…..אני לא אומרת עכשיו פרטים אישיים, כי זה שם המשפחה הנוסף שלי ואסור לכתוב פרטים לאנשים שאני לא מכירה??!!??!!
אבל………אני אוהבת את כולם פה באתר (גם אותך) אז מותר לי.
(בכל הזמן הזה דיברתי שטויות, לא?)

23/04/2012 06:43

חחחחחחחחחחחח חבל שאין בשכבה שלי הרבה בנות נחמדות כמוך ♥
וקורן, בבקשה, אנא, please. I am begging! אל תעזבי את האתר!!!!! למה לעזוב? קורן, נו באמת, אל תעזבי! אנחנו לא רוצים בעזיבתך, אז אנא, בכל דרך לבקש.
א-ל ת-ע-ז-ב-י !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

23/04/2012 06:55

טוב ג׳סיקה אני אשאר …
בזכות רינת הורן וג׳סיקה ביבר ( שאני פה את תמשיכי להעריץ אותו XD)
תגידי רינת מתי את ממשיכה את הסיפור שלך ?! D:

23/04/2012 06:58

קודם כל:
יופפפפיייייייייייייייייייייייי אני מאושרתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת :))))
אחרי זה:
ניסיתי להכנס לעמוד, אין גישה, זה קורה כי הכותרת ארוכה מידיי… אבל אני מקווה שרשמת לי קרדית על ההשראה וארבעת השורות הראשונות ;)
חחחח סתם, אני שמחה שהחלטת להישאר, אם היית עוזבת הייתי מרגישה רע עם עצמי
:(
ואולי (אני מקווה שכן) יום אחד ג'סטין יאחוז בידך וישיר לך:
i can be your boyfriend,
forever stay with you.
here i am,
my dream ceme true,,,
by Koren's side,
i hope she love me too
’cause i can be you boyfriend,
you love? becaue I do!
אני אכתוב את השיר המלא ביום ההולדת שלך, אז… מתי יש לך יומולדת?
נ.ב. – אל תתיחסי לזה שלא עשיתי אותיות גדולות, אני עושה רק כשאני רושמת על דף XD

23/04/2012 07:12

came*

23/04/2012 07:14

יאיי!!!
קורן נשארת?? וואו!!
וג'ס, ראיתי את ה-חבל שאין בשכבה שלי הרבה בנות נחמדות כמוך ♥
~אנימסמיקהאנימסמיקה~
חוחוחו.
ואם אנחנו נכנסות לזה…בת כמה את?

23/04/2012 07:21

13 וחצי
חחחחחחחחח ואת?

23/04/2012 07:36

אוף!!! כמו תמיד אני הכי קטנה…!!!
האמת, אני לא הכי קטנה, רוני (ספרים) היא בכיתה ה'.
ואני בכיתה ו'.
:(:(:(:((:(:(:(:(
בקיצור, כן תגידי לי קטנטונת, פיצית, צוציקית, והכול…..אני כבר רגילה!!!

23/04/2012 09:17

אההההה!! היי צוציייייקית!!
מה קורה?
חחחחח =)

23/04/2012 09:21

את רוצה כאפה, מרים???
בכאפה ווירטואלית זה לא משנה מי חזק יותר!! מוחעחעחעחעחעע~!!!

23/04/2012 09:23

חחח… מי לא מפחידה ומי לא מפחידה???
אממממ… תני לי לחשובב??
חחחח אתתתתתתתתת!!!!!!!!

23/04/2012 09:43

ג׳סיקה יש לי מילה אחת בשבילך – לווול XD
אהה כן ויש לי יום הולדת בראשון לראשון .. ס׳ה תאריך מגניב אע ?
ורינת : צוציקית XD

23/04/2012 10:18

ג׳סיקה את חצופה את יודעת ?! XD
מה זה ״ יש לי שני חתיכים ״ ?!?
כתבת את זה בפרופיל שלך !!! חצופההההההה ! זה שלוש

23/04/2012 10:22

זה היה שלוש ;) אחד ירד XD
רגע, בעצם יש עוד אחד… זה ג'סטין בי—-טימברלייק חחחח XD
סתאאם
זה טיילור לאוטנר או איך שלא כותבים ת'שם משפחה שלו ;)
חחחחחחחחחחחחחחחחח
והבחור הכי פחות חתיך בהוליווד הוא:
ג'סטין בי—————סקווידוויד
זה לא כזה קל פתאום להתגבר על ג'סטין חחחחחחח אני חושבת שהוא נראה טוב ;)

27/04/2012 10:49
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך