משתמשת
ואנחנו מתקרבים לסוף הסיפור ! בוקר טווב לכולם xoxo

איך ממשיכים הלאה ? פרק 29

משתמשת 23/02/2016 1269 צפיות 4 תגובות
ואנחנו מתקרבים לסוף הסיפור ! בוקר טווב לכולם xoxo

פרק 29

" אני מקווה שהיא לא מצפה שאני אבוא " עניתי בקול שקט , הסתובבתי והלכתי משם . אני לא מאמין !! הכל קרה כל כך מהר , למה פתאום הם מתחתנים ?! מה אני חטאתי שזה מגיע לי !? הרבצתי להגה עד שנמאס לי והתחלתי לנסוע משם , הכעס שהציף אותי .. אני לא יכול לתאר מה הרגשתי . אני מסוגל לרצוח מישהו נשבע !
הפלאפון שלי צילצל , הרמתי אותו מהמושב שלידי והצמדתי לאוזני " הלו " אמרתי בקול עצבני וחסר סבלנות " אלירן זאת אריאל " שמעתי מבעד לפלאפון , יופי עכשיו אני גם צריך לסבול את החברה הכי טובה של הכלבה הזאתי !? זה לא יכול להיות יותר גרוע " מה את רוצה ? " שאלתי במהירות " להיפגש , אני רוצה שנדבר" היא אמרה . אני לא נפגש איתה , היא בטח תנזוף בי ותנזה לשכנע שאני צריך לבוא לחתונה בלה בלה בלה " לא " אמרתי בקול החלטי , החתונה היחידה שאני ילך אלייה בשנה הקרובה היא של אחותי הקטנה בעוד חודשיים " אלירן זה כן לגבי עמית אבל אני רוצה להגיד לך משהו חשוב , יש לי הצעה " היא המשיכה לחפור " לא מעניינת אותי ההצעה שלך " התעצבנתי " אני מאוהבת ברואי אלירן , אני בצד שלך " קולה נשמע שבור וכועס , האמנתי לה . זה היה דיי ברור שהיא חולה עליו " איפה ניפגש ?"

החלטנו להיפגש בבית שלי , במקום שלא יפריעו לנו לדבר .
" מה רצית ? " שאלתי ישר לעיניין , היא הביטה בי עם עינייה הכחולות וראיתי כעס עצום בתוכן " הם מתחתנים , האהובה שלך והאהוב שלי מתחתנים אחד עם השני , נטשו אותנו ובגדו בנו " היא אמרה ועינייה התמלאו עצב וזעם " את ורואי לא הייתם ביחד לפי מה שאני זוכר " אמרתי עם הזדהות , לא חשבתי שדווקא היא תבין אותי " היינו ביחד מבחינה רוחנית , הוא עם עמית כי הוא מרחם עלייה " היא שיקרה לעצמה , יכלתי לראות את זה מבעד למסך דמעות הכעס שהיה בעינייה " מה את רוצה לעשות? " שאלתי קצר וקולע " אני רוצה .. להזמין מתנקש " היא אמרה בלהט משוגע שהרתיע אותי " את פסיכית ? אנחנו ניכנס לכלא !" הרעיון הפחיד אותי , אבל במקום כלשהוא כל כך רציתי לראות אותו מת " אלירן , הוא זיין אתחברה שלך מאחורי הגב עשרים פעם " היא התגרתה בי במטרה לשכנע אותי , דברייה עוררו בי שנאה עזה " הוא הכניס אותה להיריון , יהיה לה ילד ממנו " היא אמרה , עיניי נפקחו בתדהמה ממשמע דברייה ודמעות שרפו את עיניי " היא.." ניסיתי לדבר ונכשלתי , העברתי את ידיי על פניי באכזבה וכעס ועצב ולא יודע מה ! " היא בהיריון?" ניסיתי להתכחש לזה , לא יכול להיות , לא יכול להיות! " מרואי , בגלל זה הם מתחתנים כל כך מהר " היא אמרה בהשפלת ראש , הוא היה אמור להיות שלי .. הילד היה אמור להיות שלי ! קברתי את ראשי בידיי בניסיון לעצור את הדמעות , הן פשוט זלגו מעיניי ללא הפסקה " בן של זונה ! " בעטתי בחפץ שהיה הכי קרוב אליי " תזמיני את הרוצח שכיר , ביום של החתונה שלהם הוא ימות ! על החופה , שנייה מלהשיג את מה שהוא רצה הוא ימות " קבעתי והיא הנהנה בבכי וזעם . היא קמה וחיבקה אותי בבכי , החזקתי את שיערה הבלונדיני והחזרתי לה חיבוק . אני לא מאמין שזה קורה , אני לא יכול ! העולם שלי מתמוטט עליי .

למחרת הלכנו לריקו , המאפיונר שאני הכי סומך עלייו , הכי טוב במקצוע והכי נאמן .
" ריקו !" צעקתי באי סבלנות מטורפת " אלירן מזל ! האהוב עליי " הוא חיבק אותי ובילגן את שיערי בידו " מה אתה עושה פה עם אישה כלכך יפה ? " הוא העביר את מבטו לאריאל שעמדה חצי מאחוריי " אני רוצה שתהרוג מישהו " אמרתי ברצינות " מה" הוא אמר בפליאה " לא אלי אתה לא-" הוא התחיל להגיד בדאגה " אני רוצה שתירה במישהו ביום החתונה שלו " אמרתי והרגשתי את גופי רותח מהשנאה שיש לי כלפי העולם " אלי זה לא מתאים לך אחי " הוא אמר " אני ישלם לך כמה שצריך כדי שתעשה את זה נקי" אמרתי לו נחוש בדעתי " לא לא אתה לא משלם כבר אמרתי לך " הוא אמר בשקט ודאגה ולא הפסיק להביט לתוך עיניי בניסיון לפרש אותי " רק תיתן לי את הפרטים " הוא אמר והשפלתי את ראשי , אני פועל נכון ? אסור לי לקחת חיים של בן אדם .. גם אם הוא בן של זונה שהכניס את.. הספקות סרו ממני , מגיע לו למות " אף פעם לא ראיתי אותך ככה .. העיניים שלך הפכו מחומות לשחורות מאיימות וחסרות רגש אלי אתה בטוח שזה מה שאתה רוצה שיקרה ?" הוא שאל והבטתי עמוק בעינייו הדואגות " כן " עניתי ברצינות ובקול חזק ועמיד " אם כך , ביום חתונתו של המסכן אני ירה בצד שמאל של ליבו שני כדורים , הוא ימות בכאב " הוא אמר וסיימנו את השיחה . הלכנו לכיוון המכונית , לא דיברנו כל הנסיעה . הורדתי אותה בביתה ונסעתי לחוף הים , אני צריך להירגע ולחשוב . יהיה לה ילד ממנו . אני לא מאמין ! למה לא אני !? מה עשיתי שזה מגיע לי !?

הפלאפון שלי צילצל " הלו " עניתי , מנסה לייצב את הקול שלי אחרי ששיחררתי את רגשותיי ופרקתי את כל מה שעמד לי בגרון במשך השבועיים האחרונים " אלי איפה אתה ? " קולה הרך של ירין נשמע מתוך הפלאפון " בחוף " עניתי בקצרה " אלירן , בבקשה תחזור הבייתה " היא ביקשה וחייכתי חיוך עצוב למשמע קולה " אני יחזור , אל תדאגי " עניתי לה " אלירן כבר מאוחר " היא אמרה בעקשנות ונכנעתי " אני בדרך "

כשהגעתי הבייתה ירין חיכתה לי בסלון , גם אביאל היה איתה ו…עמית ורואי.
" הגעתי " אמרתי בלי להביע רגש והתקדמתי אל חדרי בלי להתייחס אליהם " אלי " ירין התקדמה אליי בריצה ועצרה אותי על ידי כך שהחזיקה בידי " מה ? " אמרתי בקול רם " בוא לסלון " היא ביקשה " לא " עניתי בקצרה והתקדמתי אל החדר " אחי נו בוא רגע " אביאל קרא לי , לא הפנתי את מבטי אליו " אני עייף , הלכתי לישון " קבעתי בקול מאיים " אחי אנחנו רוצים לדבר איתך" קול נשמע מכיוון הסלון , זה היה רואי . הוא העיז לפנות אלי !? באיזו זכות ?! " בן של זונה אל תדבר אליי בכלל " הרמתי אלייו אצבע מאשימה " אלירן תירגע " עמית ביקשה " אל תתערבי בוגדת מגעילה שקרנית-"
" אלירן " אביאל קטע אותי " תזכור שהיא עדיין אחותי " הוא אמר ונשמתי , עם הכל הכבוד הוא עדיין החבר הכי טוב שלי " במה שיקרתי לך ?! " היא צעקה עליי , זה עיצבן אותי . התקדמתי לכייוונה וירין מנסה להרחיק אותי " כשהלכת מאחוריי הגב שלי ונתת לו לדפוק אותך ואחרי זה באת אליי ודיברת איתי רגיל ? זה נקקא לשקר עמית ! כשהזדיינת איתו בלילה אחד ואז איתי בלילה אחר ? כששיחקת בי עמית !? נתתי לך את כל כולי ופשוט הלכת כמו זונה למישהו אחר " עיניי דמעו מול כולם ולא היה לי אכפת " ואת נכנסת להיריון ממנו .. אני לא רוצה לדעת בכלל " אמרתי והיא שתקה , לא היה לה מה להגיד ובצדק " רצינו להזמין אותך לחתונה " רואי אמר " אין לך בושה ?! אני יבוא ברור שאני יבוא אני גם יפזר לכם פרחים על השביל הלבן ויחזיק את הטבעות " אמרתי בקול חזק ופגוע , הסתובבתי ועליתי לחדר שלי . אני שונא את העולם! כוס עמקק !!! למה זה קורה לי למה ?!בעטתי בשולחן בעצבים והתיישבתי על המיטה . ידיי היו בתוך שיערי החום ומשכתי בו בתיסכול
לא הייתי טוב מספיק ? אולי זה באמת מגיע לי ? אולי זה הכל באשמתי ואני סתם מאשים אותם ..
" אני יכולה להיכנס ? " ירין שאלה " כן " עניתי , הדלת נפתחה והיא נכנסה בשקט וישבה לידיי " אני לא יכריח אותך לבוא לחתונה שלהם , אבל רק רציתי שזה יהיה אצלך " היא אמרה והושיטה לי את המעטפה הלבנה שהייתה בידו של רואי , כנראה ההזמנה " זה עוד שלושה ימים " היא אמרה ויצאה מהחדר .
אני חושב שאני ילך , זה יהיה הצעד הראשון בלהמשיך הלאה.
אבל איך ? איך אפשר להתגבר על הכאב שהיא גורמת לי להרגיש ?
מי יכול לעזור לי להפסיק לכעוס ולאהוב אותה ? מי יודע איך ממשיכים הלאה ?


תגובות (4)

אווי מסכן אלירן!! אבל שלא יהרוג את רואי! פרק מושלם!! תמשיכי!!♡♡♡♡

23/02/2016 10:51

את מתה את שומעת תמשיכי וכדי לך שהם היו ביחד

23/02/2016 14:59

די אני לא מאמינה!! כל כך רציתי שעמית תהיה עם אלירן!

23/02/2016 15:58

אופפפפפפ אני שונאתתתת את רואיייי בן זונההההההההההההההההה
תמשיכייי

24/02/2016 18:05
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך