אז , אהבתם ? תגובות וממשיכה (;

איך שהגלגל מסתובב – פרק שני

16/02/2014 884 צפיות 2 תגובות
אז , אהבתם ? תגובות וממשיכה (;

"אני לא יודעת מה ללבוש !!!!! " צרחתי לתוך הפלאפון ליסמין שהייתה באותה בעיה . היום זה היום החופשי שלי ובדיוק יש לנו חזרה מהבוקר עד הערב , רציתי לעשות רושם על כריס , אבל לבוא בסקיני ועקבים בשביל איזה 10 שעות של שירה לעמוד וזה , די בעיה , אבל כשהבנתי שיש לי עוד חצי שעה להיות בחוג לבשתי כבר מה שיש , לבשתי טייץ שחור , נעליי נייק גבוהות לבנות וגופיית בטן מתעופפת כזאת לבנה שכתוב עליה בענק בצבע שחור "23" ,לקחתי תיק לצד שבתוכו בקבוק מים מפתחות אייפון ועוד כמה דברים , שמתי גומיה על היד והזמנתי מונית , "סטודיו שרלין בבקשה" חייכתי לנהג והוא נסע , אחרי חמש דקות כבר הייתי בתוך הסטודיו , החזרה התחילה בצורה מעצבנת , כל הזמן אנשים מקצועיים צילמו אותנו , זאת אומרת את כריס , אבל הפלאש עדיין הציק לי , כאילו מילא 10 תמונות , אבל 1000 .. אוף . אחרי שעה של חזרה על השיר סיי גודביי , עברנו לשיר אחר ,

Chris Brown – With You

כן אלה שירים ישנים , הוא רוצה לעשות קטע בהופעה שהיא תתחיל מישנים ותעבור להכי חדשים .

חילקו לכולנו קטעים , קבלתי את הקטע :

Oh!
I'm into you,
And girl,
No..one else would do,
Cuz with every kiss and every hug,
You make me fall in love,

למרות שזה קטע קצר , יצא לי שאני שרה עם כריס , אנחנו רוקדים בקטנה ביחד לפני הפיזמון ואז עומדים גב אל גב ומתחילים לשיר , וכשמגיע הקטע שלו שזה בעצם המשך הפיזמון , אנחנו מסתובבים זה לזה והפרצופים שלנו כ"כ קרובים שהרגשתי את הנשימות שלו , לא הבנתי למה אנחנו עושים חזרה על זה כבר עכשיו .

אחרי חזרה של עשר שעות , הזמנתי מונית לכיוון הבית , זה היה מעייף , מאוד , ולא רק זה , גם כואב לי הגרון .
חזרתי הביתה , ניקיתי ברגיל את הבית והלכתי להתקלח , לבשתי שורט ורוד וגופיה לבנה , קפלתי אותה והלכתי לקחת לעצמי גלידה , דפיקה בדלת הפריעה לי . פתחתי את הדלת וראיתי את כריס , כריס בראון עומד מולי , מה ?
"אומייגד , קים !! זאת את , קים לא נעים לי לבקש אבל אפשר להכנס ? " הוא שאל ונעמדתי כמו עמוד מעכלת את זה שהוא פה מולי רוצה להכנס , אבל בסוף הנהנתי וסגרתי את הדלת , הוא התיישב על הספא והוריד את הקפוצון שלו . "אני יודע שאני חייב לך הסברים , בקיצור כמה פפראצי רודפים אחריי , ובאמת שמכל היום הזה ? כבר אין לי כח אליהם " הוא חייך ושם את היד על הפנים בקטע של "בבקשה שזה יגמר " לא ידעתי מה להגיד , כאילו אני מכירה את כריס בראון רק יומיים והוא עכשיו בבית שלי , הייתה שתיקה ,שתיקה מביכה , והוא החליט לשבור אותה , "אפשר לשתות ? אני עייף " הוא אמר בקול מתחנן , " כמובן" הוצאתי בקבוק מים קרים ומזגתי לו , הוא לא הודה לי ולא כלום , פשוט שתה את המים בשלוק אחד .

"חחחחחחחחחחחחחחחח מה הקטע שלו ? " כריס התחיל לצחוק והסברתי לו עוד פעם מי זה הרולד , "אם הוא אמור להציל אותה , למה הוא הולך להציל את האקסית שלו ?! " הוא עדיין לא הבין , " כי הוא חושב שיהרגו אותה עכשיו והוא בטוח שחברה שלו עכשיו במועדון , הוא לא יודע שזה ההפך " אמרתי והוא עדיין לא הבין , פשוט התחלתי לצחוק והוצאתי לנו עוד גלידה .
בקיצור , זרמנו לזה שפשוט התחלנו לראות סרט ולטחון כל דבר מתוק שיש בבית , ואז כשקלטתי שכבר כמעט שמונה , הבנתי שכריס צריך ללכת כי עוד איזה חמש דקות סברינה תהיה בבית , והיא לא תבין למה כריס טוחן לנו את כל הבית , "פאק , אני צריכה ללכת לעבודה " המצאתי תירוץ , הוא הבין ונפרדנו בנשיקה בלחי , הוא הלך בשלום . בדיוק אחרי חמש דקות סברינה באה , היא אמרה לי היי ועלתה לחדר שלה , כשעליתי אליה ראיתי שהיא הוציאה את כל הארון ואז התחילה לצעוק "יש לי דייט !!!!!!!!! " , הבנתי אותה ויצאתי מהחדר , הלכתי לחדר שלי לישון , לעוד יום חדש .

-כעבור חודש וחצי

התעוררתי בהרגשה שהיום זה קורה !! היום מודיעים מי תשיר על הבמה עם כריס , בחודש וחצי הזה כולנו השקענו , יותר מכל הופעה שיש , התרגשנו . אני וכריס ? וואו , בחודש וחצי הזה נהיינו כ"כ קרובים שקשה לי לתאר את זה וכנ"ל גם לאנדרו , מאז שנפגשנו כ"כ התחברנו..ובקיצר , תראו הכל בהמשך .

התקלחתי , צחצחתי שיניים ושטפתי פנים לבשתי גופיה משוחררת כזאת שחורה שחושפת את הטבור ורשום עליה
HEY
באותיות לבנות , לבשתי סקיני כחול ונעלי נייק שחורות , עשיתי קוקו גבוה ויצאתי , לקחתי איתי רק אייפון ושמתי אותו בכיס האחורי של הג'ינס .
כשהגעתי לסטודיו , בתוך בחדר שמתקיים חוג שירה היו גם האלה של חוג ריקוד , טוב ברור .
כולנו התיישבנו על הרצפה וקרולין התחילה לקרוא מדף , "טוב אז בוקר טוב בנים ובנות , אני מנחשת שאתם יודעים איך נתחיל את הבוקר , בהודעה אחת קטנה , טוב אז בלי הרבה דיבורים ניגש לעניין , חוג ריקוד – מי שכביכול זכה להופיעה בסיום ההופעה , אלה אנדרו ויסמין " הייתי ברגע של מה ? יסמין ? אבל היא מחוג שירה , יסמין התחילה לצרוח ועוד שניה בכתה , שאלתי איך ומה , היא אמרה שהייתה אפשרות להבחן גם מהחוג ריקוד , שיעני יכולים לבחור אותה גם כרקדנית וגם כזמרת , איפה הייתי שלא ידעתי על זה ? "טוב , נמשיך , חוג שירה – בנות יקרות שלי , הייתה לנו התלבטות קשה , מאוד , כולכן נתתן מעצמכן הכל אבל בכל מקרה הבחירה הסופית היא של כריס , ובקצרה , בהצלחה קים (; " כשהיא אמרה את השם שלי עדיין לקח לי לעכל , ואז בום , אני ויסמין התחלנו לצרוח והתחבקנו , אני אנדרו ויסמין היינו בחיבוק של שלישייה כזאת ואז מבטתי נתקל בכריס שנשען על הדלת וקרץ לי , שלושתינו בנו אליו והוא עשה לנו עם היד לבוא , לא הסביר כלום . נסענו בערך 20 דקות והגענו למקום ענק , נכנסו אליו ועלינו במדרגות , לפנינו היה סטודיו ענק , על התקרות היו מראות ושמעו את הרעש כשהלכנו , בצד של החדר עמד איש בערך בגיל 25, זה הכריאוגרף , "יסמין , אנדרו , חיכיתי לכם " הוא אמר וניגש אליהם , כריס תפס בידי והלכנו לכיוון דלת אדומה , נכנסנו והכל היה חשוך , כריס עדיין החזיק בי שאני לא אפול ואז הדליק את האור , זה היה אולם ענק , במה וכיסאות . "כריס מה אנחנו עושים פה ? " שאלתי וחייכתי , הוא עלה על הבמה ואני אחריו . "מעכשיו , כאן המשך החודש יעבור , רק אני ואת , חזרות , נקבע זמנים מתי שנוח לך . טוב , כפי שהבנתי יש לנו את כל היום , שנתחיל ? " הוא סיים לדבר ואני רק חייכתי , וואו , רק אני והוא ? זה יהיה מגניב . הוא נתן לי מיקרופון ואמר לי לשיר את החלק שמסומן , "ככה ? פשוט לשיר ? " שאלתי מופתעת , "כן , תתחילי " הוא אמר , ירד מהבמה והתיישב על הכסא , הייתי מולו , בהתחלה די התביישתי , אבל אז הלך לי די סבבה ,

Why Am I mad, I don't get it,
It seems like every time you give me signs,
And I miss it!
I did it again,
I admit it,
I left you standing there,
And now I regret it,
Seems like every time,
I get the chance,
I lose my cool, and I blow it,
And I get all tongue tied,
Lost in your eyes,
I'm a fool, and I know it!

ואז הוא עלה לבמה לשיר את הפיזמון ואת הצטרפתי אליו וככה המשכנו לשיר , היה צחוקים וגם אחלה של קטעים , הוא גם הסביר לי איך בהופעה זה יראה , זה מושלם , פשוט מושלם , אהבתי הכל והייתי מרוצה . למרות , שבמקום לשיר עוד איזה 10 שירים אני אשיר רק שלוש (במקום להתאמן על שירים אני מתאמנת על הקטע שלי עם כריס ) , לא היה לי אכפת , אני פשוט מרוצה .

-כעבור שבועיים

"ארזת הכל ? " סברינה רצה בכל הבית ובדקה אם לא שכחתי כלום ,
" חחחחחח כן ! תרגעי אני נוסעת רק לשבועיים , מקסימום אני אקנה שם אם זה יהיה דחוף " קרצתי לה ,
"איי איי , סיס אני אתגעגע אלייך !!! מי עוד תנקה את הבית טוב כמוך ? :( " היא עשתה לי פרצוף עצוב וזרקתי עליה שימלה שהייתה לי על המיטה , וואו , אני לא מאמינה שארזתי מיזוודה כ"כ גדולה סה"כ לשבועיים . היה צילצול בדלת , זאת כנראה הייתה יסמין , קבענו שהיא תשן אצלי ובבוקר אנדרו יסיעה אותנו לשדה התעופה , אני ויסמין ראינו סרטים ובסוף נרדמנו .

-בוקר

התעוררנו בשלוש , בוקר עלק . צחצחתי שיניים , שטפתי פנים ומעט התאפרתי , לבשתי סריג אפור נופל כזה , סקיני שחור , נעלי בובה שחורות , השארתי את השיער פזור , שמתי על עצמי בושם מיס דיאור וכמה צמידים , לקחתי את המיזוודה ביד ואני ויסמין יצאנו , אנדרו כבר חיכה לנו , שמנו את המזוודות בתא מטען ונסענו "מתרגשות ? " אנדרו שאל אותנו והסתובב בחזרה להסתכל לכביש , "חחחחחחחח כן ! אני רועדת , אנחנו טסים לקנדה ! " אמרה יסמין , הגענו לשדה התעופה , אני מתרגשת , אני פאקינג מתרגשת , ועוד במטוס פרטי , מה יכול להיות יותר טוב ?! עלינו על המטוס , אני אנדרו ויסמין ישבנו ביחד , באמצע הטיסה כריס עשה לי מבטים , ניסיתי שלא להתייחס אליו אבל לא יכולתי , פשוט החזרתי אליו חיוך והבטתי בחלון , אולי אני באמת מתאהבת ? אוח קים , פשוט תשני כבר וזהו .


תגובות (2)

יפה! מחכה להמשך:)

16/02/2014 07:43

תמשיכי דחוף זה כל כך פרפקט!!!!!!!!!!!!!

16/02/2014 11:23
16 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך