אני יודעת שאמרתי שאני אעלה פרק ארוך במיוחד, אבל לא היה לי זמן כל השבוע הזה... בקושי הצלחתי לסיים לכתוב את הפרק הזה. אני אפצה????

אל תסתכלי אחורה פרק 14- הזוג החדש!!!

26/08/2016 671 צפיות אין תגובות
אני יודעת שאמרתי שאני אעלה פרק ארוך במיוחד, אבל לא היה לי זמן כל השבוע הזה... בקושי הצלחתי לסיים לכתוב את הפרק הזה. אני אפצה????

נ.מ רוי
הגעתי למשרד של בוריס, חושב על מה הוא כבר יכול לדבר אתי. דפקתי בדלת, לא מתוך נימוס, פשוט לא רציתי להיכנס ולראות מישהי נמרחת עליו. בוריס צעק:"פתוח" ונכנסתי לחדר.
הוא חייך, הסתכל בשעון ואמר:"בול בזמן". התחלתי להתעצבן, אני שונא שהוא לא ניגש לעניין. הסתכלתי עליו במבט חושד ושאלתי:"מה רצית?" הוא הסתכל עליי בחיוך ואמר:"ישר ניגש לעניין, כמו תמיד" "ואתה בדיוק ההיפך, מה רצית?" שאלתי שוב חסר סבלנות. הוא החווה בידו לכיסא. הסתכלתי עליו בזמן שנעץ בי את מבטו החד, לבסוף הסטתי את המבט והתיישבתי, מבין שהוא לא ידבר עד שאשב.
"כמו שאתה כבר יודע, אבא שלך-…." הוא התחיל וקטעתי אותו, "הוא לא אבא שלי!" תיקנתי בטון קר. בוריס המשיך:"מה שתגיד, הוא חייב לי המון כסף. ובגלל שאני לא מוצא אותו המשפחה שלו צריכה לשלם את החוב" "ממש גילית לי את אמריקה" אמרתי בציניות. באיזה זכות הוא מספר לי את הסיפור חיים שלי?? אני חושב שאני לא צריך שיספרו לי על עצמי! הוא התעלם מהנימה העוקצנית בדבריי והמשיך:"ובגלל שהחוב ממש גדול אתה תצטרך לעבוד אצלי המון שנים" "ידוע" אמרתי בקול ארסי שראיתי שחיכה לתשובה. לא רק שהוא נראה מרוצה מזה, הוא אפילו נראה משועשע? באיזה זכות??? הפיוזים עלו אבל ידעתי שאם אני אעשה צעד לא נכון, השומרים שבחוץ יתנפלו עליי. ראיתי שהוא רוצה לומר עוד משהו, "תמשיך" אמרתי בלית ברירה, יודע שאני לא אצא מפה עד שהוא יסיים. "אז חשבתי על הצעה שיכולה לקצר את הזמן שתעבוד אצלי" הוא קיבל את תשומת הלב שלי, אני מת לסיים את ה"עבודה" הזאת כבר! הסתכלתי עליו מחכה שימשיך. הוא הביט בי בחיוך, מרוצה מכך שהשיג את תשומת לבי ואמר:"כרגע אתה עובד אצלי כמישהו שסוחט ומאיים על אנשים" הוא הפסיק לרגע והסתכל עליי, הנהנתי מחכה שימשיך. "אני צריך שמעכשיו תהיה יד ימיני", הסתכלתי עליו לא מבין. מה זה יד ימיני?? "כשאתה אומר יד ימיני, אתה מוכן לפרט מה זה אומר ומה אני צריך לעשות?" הוא הסתכל עליי במבט משועשע אפילו יותר ממקודם והתאפקתי לא להתנפל עליו. "להיות יד ימיני זה אומר, שמעכשיו אתה לא מאיים וסוחט אנשים, אתה הורג אותם!" פתחתי את הפה כדי להתנגד אבל הוא המשיך לדבר וקטע אותי לפני שהספקתי להשחיל מילה אחת, "אתה נלחם במי שאני אומר לך, אתה בא כשאני צריך אותך, ואתה משיג את הכסף ששייך לי מהאנשים ואם לא אתה יורה בהם!!!!" הסתכלתי עליו בהלם ואמרתי:"אני לא מוכן לעשות את זה!" הוא נעץ בי את מבטו שוב ואמר בשעשוע:"אני לא חושב שיש לך ברירה" לעזלאזל! החלטתי להתווכח, אני ממש לא מוכן להרוג אנשים חפים מפשע! "מה יקרה אם אני אסרב?" שאלתי. הוא ענה:"אתה אוהב את אחותך הקטנה?" לעזלאזל!!!!! איזה מניאק! הוא מאיים על חייה של אחותי! הסתכלתי עליו במבט שיכל להרוג ואמרתי בשיניים חשוקות:"בסדר", הוא הסתכל עליי בהחלט מרוצה ואמר:"סליחה? לא שמעתי, תגיד את זה יותר בקול" התקרבתי אליו רותח מעצבים ואמרתי:"בסדר אני אעשה את זה, אבל שלא תעז להתקרב לאחותי!!!" הוא הסתכל עליי רציני ואמר:"אני לא אתקרב לאחותך כל עוד אתה עומד בעסקה" הסתכלתי עליו במבט מפקפק והוא אמר באיום:"אתה מפקפק בי, אני לא אוהב את זה" ואז הוא הוסיף ואמר:"מילה שלי זאת מילה, אתה רק צריך לעמוד בעסקה" הנהנתי ויצאתי מהחדר.

נ.מ אליסון
יצאנו למסיבה, כמובן שבדרך ריאן לא הפסיק להסתכל על קליאו. לעזאזל בן אדם! דבר איתה!!!!! יצאנו למסיבה, הבית היה עצום! ובחצר הקדמית שעמדנו בה היו מלא אנשים, התכוונתי להיכנס עם קליאו וריאן, אבל כשראיתי את המבטים של שניהם לא הצלחתי להתאפק, "זהו זה! נמאס לי!!!! קליאו, ריאן צריך לדבר אתך, ואני יודעת שגם את רוצה לדבר אתו! ובגלל ששניכם פוחדים לעשות את הצעד הראשון אני אעשה!" צעקתי בייאוש. תפסתי את היד של קליאו ביד אחת ואת היד של ריאן ביד השנייה וגררתי אותם לכיוון ספסל שהיה שם. נעמדתי מולם כשהם עם הגב לספסל פוקדת עליהם לשבת. הם התיישבו מיד והסתכלו עליי במבט מבוהל. "יופי! עכשיו אני הולכת להשאיר אתכם לבד, ואתם הולכים לדבר! אני מצפה לשמוע על השיחה הזאת בסוף הערב, אז כדאי לשניכם שהיא תלך טוב!" השארתי את שניהם המומים ונכנסתי פנימה. איך שעברתי את מפתן הדלת אפף אותי גל ריח של זיעה ואלכוהול. הלכתי לשבת על ספה בפינה שקטה, מחכה שקליאו וריאן יכנסו יד ביד. ההמתנה נהרסה לי ברגע שבחור אחד התיישב מולי וחסם לי את טווח הראיה לדלת. הזזת את העיניים למי שישב מולי כדי לסלק אותו, אבל אז ראיתי שזה איתן. לא דיברנו מלא זמן וזה היה מביך, הסתכלתי עליו והוא אמר:"מה קורה?" "סבבה ואתך?" עניתי/שאלתי. "יכול להיות יותר טוב" הוא אמר. הסתכלתי עליו לא מבינה עד שהוא אמר:"הכל בסדר אתי, אבל אם תסכימי לרקוד איתי הכל יהיה מעולה" הרמתי גבה ואמרתי:"אני מעדיפה שלא, אני פשוט עייפה" טוב יכול להיות שאמרתי שקר קטן, אבל זה לא אשמתי שאני לא עייפה! הוא הסתכל עליי במבט שאומר שהוא יודע שאני משקרת ואמר:"נו, ריקוד אחד, אני לא נושך!" הסתכלתי עליו והסכמתי בלית ברירה. מה כבר יקרה בריקוד אחד? הוא נטל את ידי והוביל אותי לרחבת הריקודים, ואיך שהגענו התחיל שיר איטי. נו ברור! אני והמזל שלי… איתן חייך חיוך מרוצה והניח את הידיים שלו על המותניים שלי. רקדתי איתו במשך 3 דקות והשיר עמד להיגמר. הסתכלתי על איתן והוא עליי והוא רכן לעברי. אוי לא! אני לא יכולה לומר לו שיש לי חבר, ואם רוי יגלה שהוא נישק אותי הוא יהרוג אותו, חשבתי בלחץ. מה לעשות?? מה לעשות??? תחשבי!!!! יש לי רעיון! דרכתי לו על הרגל והוא עיוות את פניו בכאב והתרחק. הסתכלתי עליו במבט מצטער "אוי, סליחה. אני ממש מצטערת, אני לפעמים פשוט מגושמת" אמרתי מרוצה מעצמי, מסתירה את החיוך. "זה בסדר" הוא אמר. הנהנתי והחלטתי להתחמק, "אני יוצאת לבדוק מה עם קליאו, ביי בינתיים" אמרתי וברחתי לפני שיוכל להגיב. יצאתי מהבית שנראה כמו ארמון, וחיפשתי את קליאו וריאן…. מצאתי אותם באותו ספסל שהשארתי אותם והתקרבתי אליהם. הם הסתכלו עליי, "נו?" שאלתי חסרת סבלנות. "נו מה?" ריאן שאל אותי מנסה להרגיז אותי, "דיברתם?" שאלתי שוב. "על מה דיברנו?" קליאו שאלה משתפת פעולה עם אחי. בוגדת! התעצבנתי כבר ואמרתי בקול:"שניכם יודעים על מה אני מדברת!!!! אז תתחילו לספר לי מה קורה ועכשיו!!!!!!!!!!" כמעט צרחתי. שניהם הסתכלו עליי במבט מבוהל וריאן אמר בתמציתיות:"אנחנו ביחד", הסתכלתי עליו ואמרתי:"קמצן" ולא יכלתי להתאפק וצעקתי:"מזל טוב!" תוך כדי שאני קופצת עליהם ומחבקת אותם. הסתכלתי על קליאו ואמרתי:"את ואני שיחה יותר מאוחר" היא הנהנה מודעת לעובדה שאין לה איך להתחמק מזה. ואז הסתכלתי על ריאן, התקרבתי אליו ולחשתי לו באוזן תוך כדי חיבוק:"ידעתי שאתם תהיו ביחד" הרגשתי את גופו רוטט בצחוק שקט והוא אמר:"כן, את ידעת" חייכתי ונכנסנו כולנו למסיבה.

נ.מ איתן
התקשרו אליי ועניתי ישר כשראיתי שזה הבוס. "כן בוס?" עניתי. "איך מתקדמת התוכנית?" הוא שאל. "היא מתחמקת ממני" אמרתי נאנח. "כדאי מאוד שזה ישתנה או שנעבור לתכנית ב" "בוס, אתה בטוח שאתה רוצה לעבור לתוכנית ב?" שאלתי. והוא השיב:"אם היא תמשיך להתחמק ממך-כן ואם זה ישתנה אז לא יהיה צורך בתכנית ב" חשבתי לרגע ואז אמרתי:"זה ישתנה בוס, סמוך עליי" אמרתי והוא ניתק.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך