lina15
המשך יבוא .......... תגיבו בבקשה כי זה הסיפור הראשון שלי!

אם הייתה רואה-1

lina15 27/02/2015 664 צפיות 2 תגובות
המשך יבוא .......... תגיבו בבקשה כי זה הסיפור הראשון שלי!

הסתכלתי בעינו ראיתי כמה טוב לא אנוכי שקט ומופנם פשוט הגבר המושלם שלי שתמיד חלמתי אליו שפתיתנו עמדו בפני נשיקה,ואז פתאום אמא נכנסת לחדר ואומרת לי ויקה את קמה היום היום הראשון של בית-הספר את לא רוצה לאחר נכון. "סיפור פתיחה" שלום אני ויקה תלמידה בכיתה ט אני לא מאמינה שסוף סוף עליתי לכיתה ט אנחנו מלכי החטיבה אנחנו לא הכי קטנים יותר אלו שעושים פדיחות וכולם מתלחשים עליהם במזדרזות של הקומה העליונה. יש לי ארבע חברות הכי טובות בעולם קוראים להן : שלי, גילי, ליהי,לין אנחנו ה-BFF של בית- הספר וכולם יודעים את זה ."חזרה למציאות" קמתי ב 6:30 לקחה לי חצי שעה להתארגן ובדיוק ב 7:50 נהרתי לכיון בית-הספר כשהגעתי ראיתי שהוא ריק ואמרתי לעצמי אולי התבלבלתי בתאריכים ועז צעקתי "איזו מטומטמת אני" ואז הרגשתי שתי ידיים נעימות מכסות לי את העיניים זה היה יובל הידיד שלי הוא חיבק אותי מאחור ואמר לי,התגעגעתי עלייך יפיופה אמרתי לו מה אבל ריאתה אותי רק אתמול מה אתה צריך מנה יומית של ויקה. עזבתי את האחיזה שלו והתחלי לרוץ בשטח בית הבית-הספר הדבר בין רגע בין רגע הפך לתופסת כשרצתי פתאום ראיתי את רודי הוא לא ראה אותי אבל אני אותו לא רציתי להסתבך עם הרגשות שלי אליו על היום הראשון אז הסתובבתי ורצתי מהר חזרה אבל פתאום!! נפלתי על יובל אני הייתי על יובל ואנחנו מתנו מצחוק רודי ראה אותנו אבל אנחנו לא אותו. פתאום ראיתי יד מושטת מעלי אז לקחתי את עזרתו וקמתי זו הייתה היד של רודי בדיוק ברגע שרודי הרים אותי והיינו פנים מול פנים הרגשות שלא רציתי צפו,רגשות של אהבה חזקה לרודי והעיניים שלו נצצו מהשמש החזקה והסמקתי עמודנו כך כמה דקות שהרגישו כמו נצח שלא נגמר ופתאום בבום גדול בא…


תגובות (2)

אני אתן לך את דעתי אבל אל תכעסי, אני כאן כדי לעזור לך להשתפר. שחס וחלילה לא תחשבי אחרת אף פעם.

הסיפור נשמע מעניין אבל יש כאן הרבה שגיאות ברורות.
נתחיל מהכותרת, בחיים לא כותבים 'הייתה' בלשון זכר. כותבים 'היית'.
דבר שני, 'קוראים להן : שלי, גילי וכו" לא צריך להיות מפוסק ככה, אלא 'קוראים להן: שלי, גילי, וכו.
דבר שלישי והכי חשוב, רווחים. אני די סמוך ובטוח שלא השתמשת בENTER בכלל.
סיפור אמור להיות מסודר בפסקאות מסודרות, רווחים בין השיחות.
והכי הכי חשוב? סיפור בחיים לא נגמר ב'..' קודם כל אין שתי נקודות, יש סימון של נקודה אחת או שלוש (נקודה אחת זה סוף משפט, שלוש נקודות זה בדרך כלל בדיבור כשקשה לומר משהו או שיש משהו שאת רוצה לעשות לו קצת מתח) אבל לצערי יש חוק לא כתוב שפרק/סיפור בחיים לא יגמר בשלוש נקודות.

קצת קשה לי להסביר כי זה התגובת ביקורת הראשונה שלי (כן הגיע הזמן).
בכל אופן ביום ראשון יוצא לי הספר הראשון ואני אשמח אם תראי ותביני טיפה על מה אני מדבר בקשר לפיסוק ורווחים :)
בכל אופן יש הרבה עניין בספר שלך, מקווה לראות עוד פרק !!!

27/02/2015 12:01

אני אקח את זה לצומת לב אני מאוד שמחה שאהבתה את הסיפור תודה. באמת יש לי קצת בעיה עם החוקים והפסיקים וגם בעיות עם שגיות כתיב אבל אנסה להשתפר .

27/02/2015 13:29
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך