lina15
תגיבו בבקשה

אם היית רואה- 5

lina15 05/03/2015 606 צפיות אין תגובות
תגיבו בבקשה

ישבתי בכיתה וכול מה שיכולתי לשמוע בראש שלי היו תיקתוקי השעון תק תק תק תק ככה זה נמשך פשוט כול היום לא יכלתי יותר לסבול את זה.זה היה כמו עינוי סיני זדוני ומעצבן,עד שפתאום קראו לכול התלמידים לאודיטריום ואז הציגו לנו משלחת של חילפוי תלמידים יהודים מכול מיני ארצות בעולם.לדוגמה היה את אלחנדרו תלמיד מחלופי התלמידים מספרד ארגנטינה היה גם את רוס תלמיד מחלופי התלמידים טאנסי מנאשוויל בקיצור כול הבנים היו ממש שווים.
ואז שלי אמרה לי מה את מסתכלת עלהים את צריכה להשיג את רודי ורק את רודי הוא הצייד שלך במשך הלימודים.כן שכחתי להזכיר שלא ספרתי לחברות שלי על הבוגד המלוכלך הזה ואסור להם גם לדעת שלא יחפרו לי אחר-כך ויאמרו לי את שני המשפטים אההובים עליהם והשנואים אליי כמו לדוגמה "מה אהובים רבו אבל איך אוהבים הם אפילו לא חברים עוד ידעתי שזה לא יקרה בינכם פשוט ידעתי" דוגמה למשפט תיפוסי מהם.

יובל שאל אותי מה קרה בונבונויקה ואמרתי לו שאני רק חושבת על רודי ועד כמה הוא חמוד אבל מבפנים רציתי למחוץ אותו כמו גוק או לשרוף את החלאה הקטנה והבוגדנית הזאת.וחיכתי לו את החיוך הכי גדול והכי מזויף שלי וקיוותי שלא ישים לב שמשהו לא כשורה.ופתאום בהפתעה רודי בא לכיסא שלידי שהיה לפני רגע הכסא של ליהי ורצה לבקש סליחה ושאני אמחל לו אל הדבר שעשה לי וסגרתי לו את הפה עם נשיקה גדולה.יובל שלא היה מופתע ממני אלא מהנשיקה פתח פה כול-כך גדול שזבוב נכנס לשם יובל קצת נחנק אבל הכול בסדר רודי ויובל שלא הבינו מה קרה לי לכול הרוחות היו מופתעים בדיוק כמו כול החברות שלי,רודי שניסה לפתוח את הפה שלו כי חשב שאני לא אדבר איתו יותר לעולם שוב קיבל נשיקה רטובה בשפתיים (לפרוטוקול רק כדי לסתום לו את הפה)נ.ב זאת הייתה נשיקה מצוינת.ואז כדי שלא יגיד כלום אמרתי לו "בנבון טוב שבאתה הזכרתי לי שאני צריכה לספר לחברים שלי שאנחנו ביחד רשמית מה עכשב ונעשה את הכיף של החיים שלנו כי אנחנו מושלימים ביחד בונבון שלי".

כולם אמרו לי כול הכבוד על האומץ חוץ מיובל שקצת שתק וחשד לדעתי שמשהו פה לא בסדר לא כי בדרך כלל אני בישנית בקשר לזוגיות בציבור אלא בגלל אהבה הפתאומית המתפרצת הזאת.הוצאתי את רודי לשניה והוא היה כולו זורח כנראה בגלל הנשיקות וזה שסלחתי לו.ששאלתי אותו הוא בא לנשק אותי שוב כי היה נראה שה והוא מרגיש שהוא קופץ בין העננים עכשב ואז פתאום נפלה אליו כזאת כפה לפרצוץ והא נהיה אדומם,ואז הוא אמר לי בקול חולמי קצת פחות ויקוש חשבתי שאנחנו בזוגיות עכשב אז תתני לחבר הרשמי שלך נשיקה.אמרתי לו שכול זה היה הצגה אחת גדולה ושלא יקרה בינינו כלום לא כול עוד אני חייה הוא התחיל לבכות חרישית והרכין את הראש ואז הרגשתי ממש רע שניצלתי אותו ככה וניסיתי לתת לו עוד נשיקה אבל הוא הזיז את הראש כאלו לא רצה בנשיקת רחמים או בנשיקה מזויפת אלא בנשיקה של כנות וחמימות והמון אהבה.

הפעם הוא ניסה ללכת ואני החזקתי את ידו וממש רציתי להסבר לו את אהבה שנותרה חזקה וחיכתה רק לו ולאהבתו אליי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך