' אם רק הייתי יודעת…' פרק 2

" זוהר, את באה? " קולו של תומר הפריע לחיבוק שלי ושל דין.
" כן שנייה " אמרתי, נותנת נשיקה בלחי לדין והולכת עם תומר לקנות בירות בקיוסק פה בחוף…..

' אם רק הייתי יודעת…' פרק 2: ~מרתון 100 לייקים~ חלק 2 ~
" איך אני אוהבת את הקיץ.. אין דברים כאלה " גיחכתי.
" לגמרי " הסכים איתי תומר.
" לאן אתה הולך? הקיוסק בצד השני " צחקתי כשראיתי את תומר הולך לכיוון האחר.
" טוב.. האמת ש..לא באמת צריך לקנות בירות.. יש לנו מספיק " אמר, מתנשף בסוף לרווחה.
" מה? " גיחכתי " אז למה קראת לי? " גיחכתי שוב, הייתי מבולבלת.
" אני..רציתי לדבר איתך " אמר.
" כ..כן..? דבר.." אמרתי מתיישבת על החול.
" אני..אני לא יודע איך להגיד את זה אמ.." התחיל להגיד.
" נו.. דבר.. ספר לי מה קרה " אמרתי, מרימה אליו את מבטי.
" האמת ש..את דיי..מוצאת חן בעיניי " אמר, בנשימה אחת, צוחק אחרי זה בהקלה.
" כ..כן? " שאלתי, מתרגשת מעט.
הוא לא ענה, הוא רק רכן לעברי, מביט בשפתיי ומקרב את שפתיו אל שלי. הפרפרים אצלי בבטן התרגשו, האמת שדיי הייתי בקטע שלו בכמה חודשים האחרונים. לא אהבתי אותו, אבל בהחלט הייתי איפהשהו בדרך לזה.

השפתיים שלנו נצמדו אחת לשנייה, במן להט לא מוגדר כזה. התנשקנו כמה דקות ולבסוף התנתקנו מחוייכים.
" אז… אנחנו ביחד? " שאל, מתנשף מהנשיקה ומביט בי בציפייה.
" תגיד לי אתה " אמרתי בחיוך, בשקט.
אחרי שנייה הוא בלע את שפתיי בעוד כמה נשיקות.

= למחרת =
" ממש מוזר לראות אותך שוב בבית ספר " צחקתי כשאני ודין התיישבנו על הספסל בהפסקה.
" אוי באמת, תודי שהתגעגעת אליי " צחק וחייך אליי בגאווה.
" דיי לעוף על עצמך " צחקתי איתו.
" המשקפיים שלך עקומות " גיחכתי כששמתי לב שמשקפי הטייסים שלו קצת עקומים.
" אז תסדרי לי אותם " אמר בקול ילדותי.
" טוב צומי " צחקתי והתרוממתי על הספסל כדי לסדר לו את המשקפיים.
בסוף נוצר מצב שאני יושבת עליו, מסדרת לו את המשקפיים וכשהתכוונתי לקום ממנו, הוא משך אותי אליו והושיב אותי עליו בחזרה.
" דין.." גיחכתי במבוכה.
" אני לא מפסיק לחשוב עלייך מאתמול בים.." לחש בשקט באוזני, מרפרף את שפתיו על צווארי. ו…חירפן לי באופן סופי את כל החושים בגוף.
" זוהר.. אני רציני..אני לא מפסיק לחשוב עלייך " אמר שוב בשקט, בקול הצרוד המושלם שלו בזמן שהוא מנשק מעט את צווארי.
לרגע, שכחתי בכלל שאני עם תומר, שרק אתמול נהינו ביחד וכבר עכשיו אני בעוד קטע עם דין? מה עובר עליי?
כשרציתי לזוז, הוא הצמיד אותי אליו ורפרף עם שפתיו מעל שפתיי. התחרפנתי מזה, רואים שהוא יודע איך לחרפן בחורה, ובמיוחד שהוא יודע מה לעשות עם השפתיים המושלמות שלו..זה בטוח.
" נהיית יפה יותר מאז שעזבתי.." לחש בשקט על שפתיי.
רציתי לצעוק עליו, שיעזוב אותי ! שלא יגרום לי להתאהב בו שוב.. שיעזוב אותי ויתן לי להיות עם תומר. אבל כל הגוף שלי בגד בי בבת אחת. מצאתי את עצמי יושבת על דין, כששנינו יושבים על הספסל, השפתיים שלו מרפרפות על שפתיי. הוא נתן לי נשיקה קטנה על השפתיים, ולפני שהספיק להעמיק אותה, נשמע הצלצול לסוף ההפסקה.
תודה לאל !!
" לא מתאים דין.. אני.. אני עם תומר.. ו..אתה החבר הכי טוב שלו..אי..אפשר.." מלמלתי ולקחתי את הרגליים שלי וטסתי משם במהירות האפשרית…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך