אמא,יש לי רגשות למדריך-פרק רביעי

02/07/2015 1487 צפיות 3 תגובות

לפני הכל:
רציתי להגיד לכן תודה שאת קורות, זה באמת חשוב לי כי זה הסיפור שלי. חלק הוא פנטזיה וההתחלה היא המציאות שלי. אז זה מאוד כיף לראות שזה מענין אתכן.
אחרי הנשיקה פשוט הייתי ממוטטת.
״ידעתי שהוא אוהב אותי, אני ידעתי. ״ חשבתי לי. ״הרי ניקשתי אותו והוא אותי בחזרה. וזה היה יפה בדיוק כמוהו״
נרדמתי עם המחשבות האלה עד שקיבלתי הודעה והתעוררתי. ״בן:אני מצטערת אבל זו היתה טעות. אני לא מחבב אותך ואסור שזה יקרה שוב.״ פתחתי את פי מהשוק ועניתי ״בסדר. ״ לא ידעתי מה עוד לענות,אבל ידעתי שהוא משקר. אני ידעתי שהוא כן מחבב אותי ..
*בדרך לבית ההדרכה*
כבר עברו שבועיים מאז הנשיקה ואז השיחה שלי ושל בן. מענין איך הוא באמת היה מגיב פנים מול פנים.
נכנסתי לבית ההדרכה וראיתי אותו. הוא עמד שם. בחולצת הדרכה שמתחתיה חולצת טי שרט לבנה שמדגישה כל קימור שיש לו בגוף העליון וחשבתי שאני עומדת להתפוצף מגל החום שהגיע לגופי.
הוא סימן לי ללכת אחריו.
נכנסנו לתוך החדר בו שאל אותי אם אני בסדר ביום הראשון. ואז לפתע, הוא תפס אותי. משך אותי אליו כאילו הייתי הבובה שלו. תפס אותי בחוזקה ושלא יכלתי להתנגד, וזה לא שרציתי להתנגד. והוא נישק אותי.
באגרסביות אבל במתיקות שהמיסה את ליבי. הרגשתי את ידיו מתחזקות למשמע תגובת גופי. ואיך הרגליים שלי משקשות רק מחכות שמשהו יקרה.
״אתה..אמרת..ש..״ ניסיתי להוציא מהפה. אבל הוא לא הפסיק. ״חכי רגע״ הוא לחש.
הצלחתי להתנתק מהנשיקה הסוחפת.
״בן מה. הולך פה.״ שאלתי.
הוא אמר שהוא שיקר כי הרכזת שלנו ראתה אותנו מתנשקים וואמרה לו לשקר לי. אבל שהוא לא יכול. ״את כל כך ממכרת , טובת לב ויפה. והבונוס הוא שאת מנשקת לבל על הזמן ילדה ״.
הסמקתי. לא ידעתי מה להגיד, אבל לא היה צריך. הוא הלך את הדלת ונעל אותה, והתקרב אליי שוב.


תגובות (3)

ממש יפהה סיפור מעניין וחוץ מזה אני מתה על אהבה הסורה כזאת ש ריך להסתיר שהסטר שהדעו חחח תמשיכיי

02/07/2015 08:03

מדהים תמשיכי

02/07/2015 11:29

תבדקי את המקומות שבהם את שמה סימני פיסוק חלק מהם מטעים וקטעים את הרצף הלוגי של המשפט

03/07/2015 12:25
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך