אמא,יש לי רגשות למדריך-פרק תשיעי

03/07/2015 866 צפיות 3 תגובות

״לאן נעלמת ילדה מטורפת שכמותך. קמתי באמצע הלילה ולא היית. חטפו אותך או שסוףסוף החלטת לחפש את המוח שלך? ״ שאלה אותי סנדרה.
״אני אספר לך לאן נעלמתי ומה עשיתי, אבל קודם יש לנו פעולה על הראש. ״ אמרתי ונכנסו לכיתה.
הפעולה עברה חלק. בן היה רגוע ויפה כמו תמיד,מדי פעם שלח לי מבט שמראה לי שהוא זוכר אותי כדי שיכלתי להרגע.
כשנגמרה הפעולה , נכנסנו אני וסנדרה לחדר לבד כדי שאספר לה מה קרה.
״לא נכון!!! את צוחקת עליי? ״ צעקה סנדרה.
״נשבעת לך ביופיו של בן. ויש לו יופי״ אמרתי וצחקתי.
״אני שמחה בשבילך בצורה מטורפפפפתתתת מעולם אחר. סוף סוף זה קרה!״ אמרה סנדרה ובאושר.
לפתע נכנס בן, ״סנדרה את יכולה לצאת בבקשה״ אמר בן. ״בטח. רק תשמור לי על הילדה״ אמרה והלכה.
בן התיישב. ולפני שיכל לומר נתתי לו נשיקה על השפתיים. קצרה אך מתוקה.
״לכבוד מה זה היה?״ אמר. ואני השבתי שפשוט רציתי להרגיש את חום גופו שוב. והוא חייך למשמע תשובתי.
״טוב,רק רציתי לומר לך שאת יפה היום. ״ אמר בן. חייך ויצא מהחדר, השאיר אותי בחיוך שאי אפשר להוריד מהפרצוף.
הפגישה הסתיימה וחזרתי הביתה. בשנייה שחזרתי הביתה קיבלתי הודעה ממספר חסוי. בתמונה היתה תמונה שלי ושל בן מתנשקים.
״פאק. מה בדיוק״ חשבתי לעצמי. אבל ישר שלחתי את התמונה לבן.
״מה נעשה בן?״
״בינתיים כלום. אבל חייבים להזהר מאיה״
״אתה צודק ״
״אנחנו צריכים להפחית את הפגישות שלנו בציבור. אבל זה לא אומר שאני שוכח ממך. ״
״אוהבת אותך. ״
״אוהב אותך״


תגובות (3)

מעניין אותי לדעת מי זה ששלח לה את התמונה!! תמשיכי

03/07/2015 23:59

אני מסכימה עם התגובה הראשונה

04/07/2015 00:22

שזה באמת מסקרן ופרק מושלם מאוד כמו כולם ותמשיכי

04/07/2015 00:23
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך