להמשיך?

אני בסדר העולם לא :)

16/12/2013 731 צפיות 2 תגובות
להמשיך?

בדרך לשירותים ראיתי את אור היא אמרה לי :" אז אני מבינה שאת יודעת שזו אני.. חסר לך שתעשי שטויות.." היא נתקעה לי בכתף ועברה… הלכתי לשירותים שטפתי ידיים והלכתי לחדר של ירין.
נכנסתי ואמרתי לירין:" אחות קצת מלחיצה יש לך לא?" הוא אמר לי:" מלחיצה אך לא מזיקה"… צחקקתי צחוק מזויף.. הוא ליטף לי את הרגל ושאל אותי אם הכל בסדר אמרתי לו:" כן בטח.., למה אתה נלחצת?" הוא אמר:" כןן ברור אני דואג לך.." צחקתי ונישקתי אותו ואז יצאנו לבריכה ישבנו על אחד הספסלים והוא אמר לי:" השעה רק ארבע.." ואיי אתם קולטים שאני פה קצת יותר מארבע שעות??!?!? ולא היה אכפת לי מכלום לא מ-אור ולא מהזמן פשוט היה לי כיף עם ירין ברמה שאתם לא מבינים אפילו… הוא המשיך לדבר:"… אז רוצה?" צחקתי ואמרתי לו:" רוצה מה?" הוא אמר:" איפה היית כל הזמן הזה?" וצחקנו שנינו הוא אמר:" רוצה שנעשה פה מסיבת בריכה נזמין את כולם?" אמרתי לו כן בהתלהבות והוא אמר:" אז ממה נתחיל?" אמרתי לו:" אתה תדאג לכיבוד לשתייה ולבריכה ואני אדאג לכל השאר." הוא ענה לי:" סבבה אהה ואם את צריכה משהו תגידי לי אני בינתיים פה אסדר טיפה את הבריכה.." צחקתי והלכתי לכיוון המטבח שם ראיתי את אור רציתי לחזור.. להסתובב אבל אמרתי לעצמי שכבר די צריך להתמודד בחיים.. הלכתי למטבח והיא הסתכלה עליי תוך כדי שהיא אוכלת תפוח אמרתי לה:" תקשיב אני לא בקטע של ריב ההפך, לירין היה רעיון לעשות מסיבת בריכה את יכולה גם להזמין כמה חברות לא נראה לי שזה יפריע.. " היא הסתכלה עליי שוב ואמרה :" נראה.." היא נגסה בתפוח שלה והלכה. קראתי לירין הוא רץ אליי ואמר:" קרה משהו?" אמרתי לו:" כן, התגעגעתי" הוא הצמיד אותי אליו החזיק אותי מהמותניים ונישק אותי.. איזה קטע זה שאני צריכה לעמוד על קצות האצבעות כדי לנשק אותו חח הקיצר כשהתנתקנו אמרתי לו :"ודרך אגב יש מחשב שאני אוכל לדבר עם החבר'ה על המסיבה?" הוא אמר:" כן בטח, על המיטה שלי ותרגישי בבית בייב." ונישק אותי אמרתי לו:" תגיד אמא שלך בכלל מרשה לך לעשות כאן מסיבה?" הוא אמר:" כן היא מרשה אל תדאגי היא גם לא תחזור עד יום רביעי לא היא ולא האבא החורג הזה שלי" וחייך עם החיוך הזה שלו אמרתי לו סבבה ועליתי לחדר..
נשכבתי על המיטה ופתחתי את הלפטופ נכנסתי לפייס ופתחתי צ'אט קבוצתי שלי של אורטל של נטע של דן ושל ישראל (ישראל הוא בחבורה שלנו אבל הוא בקושי מחובר למציאות הוא ה"סנגור" של החבורה הוא החכם חח) אמרתי להם תקשיבו היום ירין עושה מסיבת בריכה תבואו בשבע וחצי עם בגד ים ואתם מוזמנים להישאר לישון.. ישראל הגיב:" יש כוסיות?" הגבתי לו:" ברור כל הבנות שבקבוצה". הוא אמר:" יאללה אני שם." דן הגיב:" סבבה דיברתי עם נטע אנחנו נבוא .." אורטל הגיבה :" יאללה מתאים לי". הגבתי להם אז קבענו כשהגעתי למסיבת בריכה ראיתי כמה בנות מהכיתה שלי אמרתי להן:" מה אתן עושות פה?" וחיבקתי אותן "רציתי להזמין אתכן אבל המסיבה רק עוד שעה וחצי מה אתן עושות פה?" הן אמרו:" אור הזמינה אותנו היא ביקשה מאתנו לבוא". אמרתי:" אה אוקי היא בחדר שלך למעלה סוף המסדרון שמאל" .הן אמרו:" תודה" ועלו. הלכתי לעזור לירין בכיבוד שפתאום דפיקה בדלת.. זה ישראל.
אמרתי לו:" מה אתה עושה פה?" וחיבקתי אותו הוא אמר:" באתי לעזור". יאיי הקוביות שלו *-* חח אבל ירין שלי יותר … חחח אמרתי לו סבבה הוא שאל אותי איפה השירותים אמרתי לו למעלה הוא עלה ואחרי עשר דקות החברות של אור ירדו שאלתי:" למה אתם לא עם אור?" ירדנו להביא שתייה הן ענו אז בינתיים עליתי עם השתייה לחדר של אור הדלת הייתה פתוחה אמרתי היי רציתי להביא את ה… לא האמנתי למה שראיתי הבקבוק עם הכוסות נפל לי ופתאום…..


תגובות (2)

המשך

16/12/2013 08:16
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך