אני משחררת אותך / עברה לה שנה

סתם כותבת 29/10/2015 717 צפיות אין תגובות

אני מסתכלת על התמונה שלו ולא מצלילה לזהות.
זה לא שהמראה שלו השתנה, זה פשוט שאני לא מצליחה לחבר את המראה של הבן האדם שאני אוהבת למראה שלו בתמונה.
כאילו במציאות הוא נראה אחר ובתמונה הוא נראה אחרת לגמרי.
יש משהו בתמונות שאני לא אוהבת.
אני לא אוהבת את הפוזה, בדרך כלל כשמצטלמים אז יש איזה פוזה-מסכה מגעילה, יש זיוף.
אני מכירה אותך, בן אדם חם, אוהב ונותן, משתדל לעשות טוב, למרות שלא תמיד יוצא חחח, אבל בתמונות אתה נראה שונה לגמרי, בן אדם קר, שונא, מגעיל ורשע.
כל הזמן דמותך עולה לי בראש, מחייכת אלי, מחבקת ומרגיעה.
משהו בנוכחות שלך משפיע עלי, הלב שלי לא דופק, לא רץ, אלא הוא דוהר, תחושת רוגע מתחילה לנחות עלי ועם זאת גם תחושת לחץ איומה.
לא האמנתי שכך זה יגמר, אני בקצה אחד ואתה בקצה השני, רחוקים מאוד אחד מהשני כדי להיות בקשר.
הקשר שלנו התחיל בהברזה משיעור ספורט, סיגריה ושמיעת שירים.
מאותו יום, אנחנו קבוע ביחד, כל הזמן.
היינו חברים טובים, אך משהו בהתנהגות שלנו העידה על כך שזה יותר מזה, אך שנינו שתקנו והכחשנו.
אני זוכרת את כל הרגעים שלנו ביחד, הטובים והפחות, צחוק, עצב, ריבים, לא משנה מה עברנו תמיד חזרנו להיות בקשר.
אתה חרטת את עצמך בזיכרון שלי ובלב שלי, חרטת כל כך עמוק ששניהם מדממים כבר המון זמן.
ששכבנו בפעם הראשונה אמרת לי: "מה את דואגת? זה אני, אנחנו נשכח מזה ושום דבר לא ישתנה."
אחרי שהלכתי, לשכוח, זה הדבר האחרון שיכולתי לעשות.
היום עברה שנה מאותו היום, אני מסתכלת אחורה וצוחקת, אני צוחקת כי לא עמדת בהבטחה שלך, אמרת שנשכח וכלום לא ישתנה, אך שנינו לא שכחנו ומיליון דברים השתנו מאז.
עברנו המון דברים ואנחנו מכירים קצת יותר משנה, חחחח היית מאמין, איך כבר שנה עברה לה? אני הכרתי בן אדם מוכשר, אוהב, תומך, מגונן, חם, בן אדם שיש לו "פנים רבות" ואני ראיתי את כולן.
ראיתי אותך בתור החבר הטוב, בתור הבן אדם שאהבתי, בתור בן אדם מזלזל, בתור בן אדם שחולה על הצבא ועל החוק, בתור אחד שמפר קצת את החוק ובתור שאני לא יודעת איך להגדיר אותו, אבל הוא פשוט אתה.
אני בחיים לא ישכח אותך.
קשה לי עכשיו כשאתה לא כאן וכל הזיכרונות עולים בראש ביחד עם דמותך המצטיירת לי מול העיניים, אך עם זאת אני יודעת שאני צריכה לשחרר אותך כדי להמשיך בשינויים שלי וזה מה שאני יעשה.
אם יום אחד ניפגש בעתיד, אני בטוחה שתהייה בן אדם אחר, כמו שאני יהיה אחרת.
אוהבת


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך