אני שלך או שאתה שלי? (בעל תוכן מיני)

עמק הבלונים 08/03/2016 2125 צפיות תגובה אחת

אני אוהבת אותך.
אני רוצה להגיד לך את זה אין ספור פעמים.
אני רוצה שתלטף אותי בלי הפסקה.
אני רוצה שתנשך לי את השפה כל פעם שאתה מנשק אותי.
אני רוצה לשכב על ידך ולהסתכל על הכוכבים.
אני רוצה שיהיה לי קר כדי שתחמם אותי.
אני רוצה שתסתכל לי בעיניים ותגיד שאני הכי יפה.
אני רוצה אותך.
אתה גם רוצה אותי?, אתה גם רוצה אותי כמו שאני רוצה אותך?.
אתה רוצה אותי, אני יודעת שאתה כן רוצה אותי, אבל, אתה רוצה אותי בתור מישהי שתוכל להסתכל לה בעיניים ולא לראות את היופי שבה, אתה רוצה להסתכל לה בעיניים ולראות את היופי שלה, של אותה אחת שעזבה אותך לתמיד.
אתה לא רוצה לשכב על ידי ולהסתכל על הכוכבים, אני יכולה להתערב איתך שאתה אפילו לא זוכר איך נראים הכוכבים. אתה רוצה לשכב איתי, רק ככה סתם לשכב, כי ככה הכל יותר טוב נכון?, רק לשכב עם מישהי שרואה בך את מה שהיא ראתה בך, לשכב עם מישהי שיכולה להיות כל עולמך אבל היא רק מישהי שאתה רוצה להיכנס אליה לתחתונים.
נו, קיבלת את זה, נכנסת לי לתחתונים, נכנסת לי לתחתונים ולקחת לי סיגריה, ליכלכת אותי, גמרת בתוכי, נישקת אותי כדרך אגב, עכשיו אתה מרגיש יותר טוב? עכשיו אתה שמח שיש משהו ששייך לך בתוכי?, אתה אוהב את זה?, כן אתה אוהב את זה ואני כמו טיפשה רק רוצה שתישאר אז אני מתיישבת מעלייך כי אני יודעת שרק ככה תישאר לידי, אתה מחייך, אתה יודע שאתה זה שמסופק עוד ועוד ממני, אתה יודע שבכל פעם שתצטרך את זה תבוא אלי, כי אתה יודע שאני כלכך נואשת למגע שלך שאסכים גם להיחרב נפשית. אני אוהבת אותך.
אני אוהבת אותך ואת מה שבתוכי ששייך לך.
אני אוהבת את מה שיצרת בתוכי.
אני אוהבת את הילד הקטן הזה.
ואני הכי הכל אוהבת שהילד הקטן הזה, שבזכות הילד הקטן הזה הסתכלת לי בעיניים וראית את היופי שבי ולא את היופי שלה.


תגובות (1)

מדהים! כתוב כל כך יפה…
לצערי אני מזדהה עם זה כל כך מה שעוד יותר מעמיק את זה אצלי.
תיארת סיפור פחות או יותר דומה לשלי להצלחת להביא אותו במילים למשהו שאני מצליחה לשים את עצמי בתוכו ולהרגיש את אותו הדבר.
אלופה!

12/03/2016 21:25
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך