Osher Azaria
תגובות!!!

אני תמיד אהבתי אותך וככה זה יישאר, אני מבטיח!!!

Osher Azaria 05/05/2015 801 צפיות 3 תגובות
תגובות!!!

כשהייתי קטן האמהות שלנו והאבות שלנו היו החברים הכי טובים לכן כל פעם כשההורים היו נפגשים הייתי בא איתם אלייך .
היינו בפעוטון ביחד בגן, בקייטנות, במסיבות, בהכול ביחד.
בכיתה ד, הבנתי שאני מאוהב בך אבל לא ידעתי איך להגיב כי את הייתי האהבה הראשונה שלי אני חושב שאני התאהבתי בך עוד כשהייתי קטן, התאהבתי בחיוך היפה שלך, בצחוק המדבק שלך, בשטויות שהיית אומרת בצחוק, במבטים שהיית תוקעת לי כשהייתי מעצבן אותך בכוונה, תמיד שמרתי עלייך כשהעליבו אותך ולבסוף היית אומרת לי" תודה" והיית מחבקת אותי חיבוק ארוך אני הייתי מתענג על כול חיבוק שלך הישנפתי את השער שלך כדי שהריח המדהים שלך הייה נישאר לי עד לחיבוק הבא שלנו,היום אני בן שבע עשרה ואת בת שש עשרה וחצי, אני הסטוציונר הכי גדול בבית הספר ואני שונא את עצמי על זה שאני כזה, אני נהפכתי לסטוציונר בגלל שהבנתי שאני לא רעוי לך, את חכמה יפה בוגרת, ואני סטוציונר דביל שלא יודע על החיים שלו כלום ומאוהב בך בטרוף .
החבר היחיד שהיה לך הייתם ביחד חצי שנה אבל כשגילית שהוא בגד בך נפרדת מימנו, נפגעת מאוד באותו הרגע שגילית הלכתי ופיצצתי לו את הפנים כי ידעתי שאת חיבבת אותו, היית בוכה לי בטלפון כל הלילות ואני התאפקתי לא לבכות בטלפון כדי שלא תחשדי. כל פעם שאני עם בת אחרת ואת יושבת בספסלים מול המחששה מדברת עם החברה הכי טובה שלך אני מנסה לשמור עלייך, בגלל זה כל הבנות אומרות ל"למה אתה לא מתייחס אלי" "למה אתה מסתכל עלייה היא סתם מכוערת תסתכל עליי אני פי אלף יותר יפה" כשהן אמרו את זה אני הורדתי אותן מהברכיים שלי דפקתי להן פרצוף עצבני והלכתי לחברים.
החלטתי לספר לך עד כמה אני אוהב אותך, עד כמה אני משתוקק שתהיה שלי ולא של אף אחד אחר, עד כמה שאני מת לשמור עלייך יותר, עד כמה אני רוצה שכולם יידעו שאני אוהב אותך ותמיד אהבתי, אז שלחתי לך הודעה בטלפון
-"אני יכול לבוא אלייך אני צריך לדבר איתך"-
ואת ענית לי- "כן ברור רוצה עכשיו ההורים שלי לא בבית גם"-
אז עניתי לך -"מצוין עכשיו עוד חמש דקות אני אצלך"- יצאתי מהבית עליתי על האופנוע שלי וטסתי אלייך כל הדרך חשבתי איך אני יגיד לך אז החלטתי שכשאני יבוא אני פשוט ינשק אותך ולא משנה איך תגיבי אני יסביר לך הכל גם אם יהיה לך קשה לעקל את זה.
כשהגעתי אלייך פתחת לי את הדלת לבשת גופייה רופפת מכנס וכפכפים והשיער שלך היה אסוף לקוקו מבולגן, אהבתי את הפשטות שבך, את לא אוהבת להתלבש כמו עשירה למרות שאת כן,כשפתחת לי את הדלת נישקתי אותך טרפתי לך את הפה פשוט לא יכולתי יותר שבעה עשרה שנה בלעדייך זה היה סיוט,אחרי שלוש דקות של הנשיקה הכי מדהימה שהייתה לי בחיים השתחררנו.
-"ולמה זה היה"- שאלת אותי אם פנים מובכות, חוששות, מפוחדות.
-"אני צריך להסביר לך כמה דברים"- אמרתי לך בשקט, וברוגע, ונכנסתי לבית שלך.
שנינו התיישבנו על הספה הלבנה של הבית שלך,-" אביב אני מאוהב בך מאז שאנחנו קטנים, בגלל זה אני מנסה להגן עלייך בגלל זה אני שומר עלייך בגלל שאני לא יכול להיות איתך אני סטוציונר, אני לא יכול להיות איתך כי אני יודע שאני יפגע בך, אני יודע שאני חרא בתור בן-זוג, אז בגלל זה אני לא אמרתי לך את זה עד היום אני מבטיח לא לפגוע בך ורק לאהוב אותך"אמרתי לך את זה בלי לנשום רציתי שתגידי אני גם אוהבת אותך ואחרי זה אני יטרוף אותך בנשיקה -"דניאל אני אוהבת אותך אבל אני לא רוצה לפגוע בך" אמרת לי כשאמרת לי"אני אוהבת אותך" לא שמעתי כלום אחרי זה הלב שלי האיץ ונישקתי אותך כשסיימת לדבר.
היום אנחנו כבר שנה וחצי ביחד לך יש טבעת סימלת מימני עם הקדשה חרוטה "את הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים האלה" ולי יש טבעת סימלת מימך "אני אוהבת אותך מכל הלב והנשמה"


תגובות (3)

חמוד הדניאל הזה

05/05/2015 17:20

חח תודה זה לא פריקת לב או משהו כזה זה סתם סיפור אהבה קצר

05/05/2015 18:15

חח תודה זה לא פריקת לב או משהו כזה זה סתם סיפור אהבה קצר שהתחשק לי לכתוב

05/05/2015 18:16
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך