אני..

30/03/2015 604 צפיות אין תגובות

אתם יודעים מה הכי כואב? להיות אופציה ב..
להיות זו שאם האקסית עוזבת אז סבבה נחזור אליה..
להיות זו שתמיד תסלח גם אם שברו לה את הלב ודרכו עליו אלף פעם..
להיות זו שתמיד צריכה לקבל את כולם ולסתום את הפה..
להיות זו שתעזור לכולם והיא זו שתשב במיטה בסוף לילה ותבכה..
להיות זו שנלחמת על החיוך של אחרים, והחיוך שלה נופל..
כולם אומרים לי את נסיכה את מדהימה אני בחיים לא אפגע בך..
וכשפוגעים אני אומרת שהכל בסדר ואז שוב אומרים לי את נסיכה..
אם אני נסיכה אז למה פוגעים בי ושוברים לי את הלב?
את הלב של הנסיכות שומרים בתוך זכוכית כדי שהוא לא יפגע אני ההפך מנסיכה..
אני תמיד זאת ששותקת ובמיטה עם הדמעות מוציאה את הכל.
שיש אחרים שלהוציא את זה עלי זה בסדר, כי אני תמיד אקבל את כולם ויאהב את כולם נכון?
באלי יום אחד שרק יתחייסו אלי בתור אחת שאם ידברו אליה לא יפה או יפגעו בה היא תעזוב.
באלי יום אחד לא להיות כמובן מאליו !
לא להיות זו שתמיד תסלח כי ישלה לב כל כך טוב, וכולם אומרים״ ישלך לב טוב, את חמודה, את אמיתית״
יופי שאני אמיתית ושישלי לב טוב אני זו שבסופו של דבר לבד וכל השאר עם חברות וחברים..
אתם יודעים? אף פעם לא הרגשתי נאהבת , אולי לכמה רגעים ואז שוב חוזרים לארבעת ומשאירים אותי מאחור כי אני אסלח לא?
אני חושבת שאני אפסיק להיות הטובת לב וזו שעוזרת לכולם גם לבנאדם שהכרתי ביומיים , או לבנאדם של שנתיים.
רק לכאלה שיעזרו גם לי, אבל אני לא חושבת שיש בנאדם שיעזור ולא יגיד ״ יהיה בסדר יפה שלי ״
אני לא נסיכה ואני אף פעם לא אהיה, רק ברגע שלא יפגעו בי 70 פעם ביום אני אהפוך לאט לאט לנסיכה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך