Youknowme
הי לכולם , זה הפרומולוג - פיילוט לסיפור בהמשכים שאני כותבת אם אני אראה שתאהבו אני אמשיך ואם אראה שאין ביקוש אז אני לא אמשיך , זה הקטע של פרומולוג . בכל מקרה אני מקווה מאוד שתאהבו ! ובבקשה תגיבו מה דעתכם כי זה חשוב לי מאוד ואשמח עם תדרגו את הסיפור כדי שאוכל לדעת אם להמשיך.❤️

אסון מדהים. *פרומולוג *.

Youknowme 30/03/2017 859 צפיות 4 תגובות
הי לכולם , זה הפרומולוג - פיילוט לסיפור בהמשכים שאני כותבת אם אני אראה שתאהבו אני אמשיך ואם אראה שאין ביקוש אז אני לא אמשיך , זה הקטע של פרומולוג . בכל מקרה אני מקווה מאוד שתאהבו ! ובבקשה תגיבו מה דעתכם כי זה חשוב לי מאוד ואשמח עם תדרגו את הסיפור כדי שאוכל לדעת אם להמשיך.❤️

״זה לא אפשרי שתהיו ביחד״ אמרה לי חברתי הטובה מאיה , ״אבל למה לא?״ אמרתי בזמן שהדמעות בעייני איימו לפרוץ ,״הוא החבר הכי טוב שלך , זה או שהוא לא יהיה בעניין ויהרס לכם הקשר ״ היא עצרה לרגע והיססה ״ או שהוא כן בקטע אבל אם תפרדו זה גם יהרוס את הקשר שלכם, ״ היא אמרה לי את דברים אלו והסתכלה בעייני במבט דואג ,״מה אני יכולה לעשות ? אני לא יכולה להמשיך ככה יותר פשוט לא יכולה אני סובלת בקשר כזה שאני לא מספרת לו את האמת על רגשותיי״ אמרתי לה והדמעות זלגו על לחיי , ״ איך אני אוכל לדעת אם הוא רוצה בזה או לא? ״ המשכתי בניסיון לשכנע אותה וקצת הרבה את עצמי שכן , יש לנו סיכוי , ״ די אל תבכי .. אולי תפגשו לבד ותראי מה יהיה?״ היא אמרה לי בזמן שהיא חיבקה אותי בניסיון להרגיע אותי ״ או-אוקי אני אנסה ״ אמרתי והתחלתי להרגיע את בכיי .

אני ואיתי החברים הכי טובים מכיתה ח׳ , תמיד הכרנו אחד את השני אבל בכיתה ח׳ נוצר הקשר המדהים שיש לנו . הוא לא לומד באותו בית ספר כמו שלי , הוא כיתה יב בזמן שאני כיתה י . אנחנו ממש כמו אחים ואני אוהבת אותו מכל ליבי. אבל , בתקופה האחרונה הרגשות שלי התחילו לקבל כיוון אחר , כיוון שיכול להיות מדהים ויכול להיות אסון .


תגובות (4)

אני תמיד בעד סיפורי אהבה, אני מרגישה בפרומו הזה שנכנסו באמצע סיפור, מקווה שכשתתחילי את הסיפור תתחילי אותו מההתחלה ועם כל העבר:)

30/03/2017 14:55

    אל תדאגי בהמשך יהיו פלאשבקים וקטעים מהעבר , אכן נכנסנו לתוך סיפור ותוך כדי הסיפור נחבר את החלקים בראשנו ונקבל את התמונה המלאה . שמחה לשמוע את דעתך בעיניין????

    30/03/2017 15:18

נשמע מעניין

30/03/2017 17:19

    שמחה לשמוע????

    30/03/2017 17:26
סיפורים נוספים שיעניינו אותך