Franz Vanilla
מקווה שתרשמו ותעקבו :)

אקדמית סאוטומה -הקדמה והרשמה –

Franz Vanilla 17/04/2014 912 צפיות 14 תגובות
מקווה שתרשמו ותעקבו :)

הקדמה –

סקרלט ג\'ונס נבחרה ללכת ללמוד בשנה הבאה באקדמיית סאוטומה ,אקדמיה למוזיקה בה קיימים שני מסלולים .
האחד לכאלה שרוצים להיות כוכבים .והשני לכאלה שרוצים לכתוב שירים לכוכבים .
סקרלט מעוניינת במסלול של אלה שכותבים שירים כדי שבעתיד תוכל לכתוב שירים לאיידול האהוב עליה .
העיניניים מתחילים להסתבך כשהיא פוגשת את השותף שלה , שבשבילו היא צריכה לכתוב .

הרשמה –

שם ושם משפחה :
גיל :(תיכון כזה )
אופי :(לא אנדרדוגים )
מראה :(אפשר טיפה חריג אבל לא להגזים , ולא שכולם יהיו חיוורים )
מסלול :(איידול או כותב {שלא כולם יהיו אותו דבר })
רקע : (הורים אחים , לא דרמתי כי זו אקדמייה יוקרתית אבל גם לא מידי רדוד )
עם יש משהו להוסיף :

בבקשה שלא כל הדמויות יהיו אותו דבר ….

נ.ב הבן הראשון שירשם יהיה השותף שלה :)


תגובות (14)

את במקרה רואה נאשוויל?
ושמרי לי מקום!

17/04/2014 10:25

שם : דילן (מאוהבת בשם הזההההD: וזה בת),
גיל : 16
אופי : מה אנגדוגיםםם? (מה שזה לא יהיה)
מראה : שיער חום ארוך גלי ועיינים בהירות (כחולות ירוקות) , שזופהה**,דיי נמוכה.
מסלול: איידול
רקע : כשהיא הייתה קטנה אמא שלה הייתה מסוממת אבל אבא שלה הציל אותה מהמצב הזה.

17/04/2014 10:29

    אנדרדוג זה אחד מתבודד . זה שתמיד בצד ששונא את כולם וכל זה . ותני אופי ^^

    17/04/2014 10:37

שם: רון -בת
גיל: קטנה מסקרלט ביומיים
אופי: חמודה, תמימה.
מראה: שיער חום חזק ועניים בצבע חום חזק (-כן רגילה כזאתי) גומה בצד שמאל שהיא מחייכת, יפה.
מסלול: לא כל כך הבנתי אבל שתיהי חברה טובה של סקרלט בסוף השבוע הראשון שלה שם
רקע: אבא עשיר אמא ממוצעת,אח גדול ממנה בשנה , אח קטן ממנה בשנתיים ואחות תינוקת p-:

17/04/2014 10:39

שם: מייקל
אופי: נחמד , עקשן , לא יוותר על הזדמנויות טובות אלא אם כן יש סיבה טובה , קצת אבל ממש קצת שוויצר .
גיל : 16.5
מסלול: אין לי מושג איך ליקרוא לזה אז: רוצה להיות כוכב ( אגב שר לא רע ומנגן גיטרה מעולה תופים זה תחביב )
מראה : שיער שחור , עם קצוות חום כהה , עניים בצבעי כחול וטורקיז ביחד ( טורקיז כחלחל כזה) רזה , בכושר .
רקע: אביו מפקד בצבא , ואימו מעצבת אופנה , הם לא בבית לרוב , לכן הוא נישאר לבד בבית , ורצה ללכת לפתח את הכישרון שלו במוזיקה וגם בישביל להעביר את הזמן . יש לו אח גדול שבצבא חייל הים , בשם עידן , שאוהב מאוד להיות בים , וליפעמים הם מדברים על איך הולך לכל אחד , מייקל מחכה לשנה הבאה כדאי שיוכלו להיפגש ( שנה הבאה אחיו גומר צבא) יש לו אחות קטנה שקטנה ממנו בשנה וחצי ( בת 15) , בשם דנה, הוא אוהבת סוסים וכלבים , ויש לה מליגת ריקוד

17/04/2014 10:57

דרך אגב, טיפה טעית בהגדרה של אנדרדוג. בעיקרון זה מישהו שצפוי שהוא יכשל. למשל- אם מתאגרף מומחה ומנוסה יתאגרף אם מישהו שהוא יחסית טירון, הטירון יהיה האנדרדוג.
את לא תערבי את וואן דיירקשן וג'סטין ביבר וכל מיני מפורסמים, נכון? כי אחרת זה בקטגוריה של סיפורי מפורסמים, ואני אישית אהנה מהסיפור הרבה פחות.
אז אחרי כל ההערות המעצבנות, הנה הדמות:

שם: ג'רג' מלרוי (כשהוא הגיע לפנמייה השותף שלו לחדר אמר שג'ורג' זה שם רגיל מדי, וקרא לו מלרוי. מאז חלק קוראים לו ככה וחלק ככה.)
גיל: מבוגר מסקרלט בשישה חודשים.
אופי: עדין, ביישן, מתוק, מגושם ברמות על. הוא חברותי וצנוע, (מבחינת הלחיים שלו מאדימות ממבוכה כל פעם שבחור מוריד לידו חולצה.) וההערכה העצמית שלו לא בשמיים. איכשהו הוא תמיד מצליח להיפצע, בכל מצב. הוא מקבל מכות ממשקופים נמוכים, מועד על כריות שזרוקות על הרצפה, זה לא ממש משנה איך. אבל היקום פשוט לא סובל את ג'ורג' מלרוי.
מראה: גבוה, רחב, שמנמן. יש לו ידיים גדולות ומחוספסות. השיער שלו חום כהה והעיניים שלו ירוקות עם גוונים של זהוב. הוא קרוב למטר תשעים ועוד לא סיים את הגדילה שלו, והחלק שהכי מעצבן אותו, הוא שזה לא כאילו יש לו קוביות או משהו. הוא פשוט שמנמן ומגודל כנגד רצונו.
בדרך כלל הוא לובש מכנסי ג'ינס עבים ורחבים, וחולצות ענקיות עם הדפסים פשוטים. יש לו מעיל טייסים עבה ובלוי שהוא אוהב, ושתמיד צוחקים עליו שגורם לו להראות אפילו יותר כמו דובי ענקי.
מסלול: כותבים.
רקע: בבית הספר הקודם שלו הציקו לו די הרבה, ולא היו לו יותר מידי חברים. אבא שלו לא היה בסביבה ואמא שלו, למרות שניסתה מאוד, לא יכלה להיות איתו יותר מידי. בסך הכל החיים שלו היו די משעמים, עד שהוא גילה את המוזיקה.
אומנם הוא היה ביישן מכדי לנגן אפילו בפני אמא שלו, אבל בכל זאת הכתיבה שלו הייתה נהדרת והשמיעה המוזיקלית שלו לא תסולא מפז.
כשהוא שמע על בית ספר למוזיקה שיש בו מסלול מיוחד לכותבים, הוא ממש קפץ מרוב שמחה. וזאת כבר השנה הרביעית שלו באקדמיית סאוטומה. הוא מדבר עם אמא שלו הרבה, בסקייפ, בטלפון, במייל, במכתבים. בעיקרון בכל דרך אפשרית. והיא מספרת לכל לקוח מיוחס שהיא פוגשת איזה בן מוכשר יש לה.
אז… אני יודעת שאמרת שהבן הראשון שירשמו יהיה האיידול שלה (אם עוד לא רשמו אחד עד שסיימתי לכתוב את זה.) אבל הוא לא ממש מתאים…

17/04/2014 11:22

אוקיי אז ככה עד 3 בנים ואני מתחילה אבל צריך שהם יהיו איידולים ולכל השואלים והתוהים זה לא סיפור מפורסמים עם יהיה איזה הזקור של כוכב זה יהיה משהו שאני ימציא (יכול להיות שהיו יהיה עם אופי של משהו קיים אבל הבנתם את הכוונה )
שמחה מאוד על הדמויות שרשמתם הם נראות לי ממש מגניבות . אז עד שלוש בנים ואני מתחילה :)

17/04/2014 11:35

שם: יובל
אופי: עקשן,ערמומי אבל סה"כ נחמד
גיל : 16.8
מראה: שיער שחור מתולתל על הכתפיים עניים תכולות, מטר 85 שרירי
מסלול: איידול
רקע : הורים עשירים; דחפו אותו לעניין השירה ומאז הוא מפורסם בקטנה, בא לבית ספר כדי להתפרסם יותר.
כתבתי שתיים כי אני רוצה שכבר תתחילי

17/04/2014 11:48

עדיין צריך עד בנים לכל המעוניינים :)

17/04/2014 12:58

שם: ריאן (בן)
אופי: משחק את עצמו קשוח אבל הוא רגיש, חמוד, מפרגן, קצת שוויצר, מצחיק, לפעמים קצת פתי (מאמין לכל דבר), בניגוד לזה שהוא משוויץ אין לו הרבה ביטחון עצמי, והוא לא ממש חכם.
גיל: 16 ו-3 חודשים.
מראה: שיער בלונדיני, עיניים חומות בהירות, שרירי, גבוה (בקיצור חתיך)
מסלול: איידול
רקע: אימא שלו מתה בתאונת דרכים אבל כדי לשכוח מזה הוא מעמיד פנים שזה לא מזיז לו אבל זה כן, אבא די עשיר, אין לו אחים, וכדי להיכנס הוא חסך לבד חצי מהסכום ואת החצי השני הוא לקח מאבא שלו.

18/04/2014 10:57
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך