אתה בתוך הבר

12/12/2017 695 צפיות אין תגובות

אני נכנסת לבר, קירות שחורים צבועים במרקר זוהר, שולחנות עץ גבוהים וכסאות תואמים גם כן. הרצפה חלקה, אנשים מצטופפים בינם לבין עצמם, אף אחד עוד לא רוקד.
מוזיקה בווליום מסחרי, חיוכים מזויפים מצויירים על הפנים של אנשים.
ברמן שקופץ מלקוח ללקוח.
כאוס מוחלט.
אני מתיישבת על הכסא הגבוה, צוחקת צחוק כזה המתערבב עם כל היושבים בבר.
קמה לרקוד אחרי שעה והראש בכלל לא במקום. בלי שתייה ובלי עישון פשוט הנאה מהרגע, מהיום, מהחיים, מהשינוי, מהעוצמות שלפעמים משכרות אותך גם בלי כוונה.
אני רוקדת ואתה מסתכל עליי,
אני מתקרבת אלייך לאט ומוצאת את עצמי תפוסה בין זרועותייך, רוקדים צמוד, צמוד מאוד, מרגישים הכל.
אני מסתכלת עלייך וכל כך רוצה לנשק אותך והראש שלי מנהל ויכוח עם עצמו שעדיין לא. אתה מסובב אותי והגוף שלך מתחכך מאחוריי
אני מתה לצעוק עד כמה זה נעים לי
רוצה אותך ככה כל לילה
ונשארת בלית ברירה מאופקת, אני ילדה טובה.
אני מסתובבת חזרה אלייך, אתה מחייך אליי והחיוך שלך יפה. אני קצת מתביישת אני מודה, מעולם לא התרפקתי ככה על מישהו שצץ משום מקום.
העיניים שלנו פתאום נפגשות, והחיוך שלך מתרחב עוד יותר.
אני מחליטה שהגיע הזמן ומנשקת אותך בתשוקה כזאת שכל האנשים סביבנו הפכו לבלתי נראים בפחות משנייה.
אתה מכניס לשון, מלקק לי את חלל הפה, מוצץ לי את השפתיים ולא מרפה.
אנחנו רוקדים עוד יותר צמוד, אני מרגישה אותך גדל. אני תפוסה בזרועותייך חזק, אתה שולט בי זה מובן.
אני לא מרשה לעצמי לאבד את הראש ועוצרת, מחליטה שאני לחברות שלי חוזרת.
ואתה מחייך אליי מהצד, מתקרב לאט לאט, לוקח כוס שתייה ובהחלטה של רגע אני אוחזת בידך וקוראת לך לבוא.
אנחנו יוצאים החוצה ואתה מנשק אותי. אני לא רוצה לעזוב את השפתיים שלך.
אתה מצמיד אותי אלייך ופתאום אתה תופס לי את המותניים ומרים אותי גבוה. אני צוחקת המומה מאיך אתה תופס שליטה ככה מהר עליי.
אתה שואל אותי מה אני רוצה ואני בלהט הרגע עונה לך ש"אני רוצה אותך במיטה". אתה מחייך חיוך ערמומי, אתה זומם עליי.
אני מתפכחת שוב ומדגישה לך שזה לא מתאים לי, זו לא אני.
קשה לי להיות משוחררת ולהתרפק איתך על איזה סקס סוער בין הסדינים,
אני לא מכירה אותך ואתה לא אותי.
אבל אני נשארת עם תחושה שאתה זיין עולמי.
אתה משחרר אותי בעדינות, כמו גבר אמיתי
אתה לא כועס שאני עוצרת אותך וזה רק מדליק אותי.
אנחנו נכנסים חזרה לבר, אני צריכה ללכת ואתה צמוד אליי עומד לידי מבקש חשבון גם.
אני אומרת לך ש"לבטח לא תתקשר אבל בכל זאת שיהיה לך.. זה המספר שלי".
אני יוצאת מהבר והיד שלך מכה אותי בישבן, אני המומה מהתעוזה, אתה מחייך.
הבנת שנהניתי מבלי שאצטרך לבקש.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך