אתה מוכן לקבל אותי?

foreverandalwaysm.y 25/02/2017 722 צפיות אין תגובות

זה בסדר שאתה מפחד לבחור בי על פני השניה. איתה היה לך קשר מדהים של שנתיים, אתם מכירים אחד את השניה. אתם המקום הבטוח של האחר, מקום בלי סודות ובלי מסיכות. חברי נפש וידידי נשמה נהפכתם. העובדה שנפרדתם כבני זוג לא משפיעה על הקשר שלכם. אתם ממשיכים לדבר, לשבת אחד ליד השני בשיעורים, ולהיפגש. וזה בסדר. כי אין לך שום מחוייבות אליי. שום דבר שאתה חייב לעשות או להגיד כדי לרצות אותי. כנראה מחר תהיה לך מחויבות, אבל עד שניפגש ונחליט מה קורה בינינו אתה יכול לעשות מה שאתה רוצה, ואני אקבל את זה ואבין בלב שלם. אתה מתגעגע אליה. אתה רוצה בכל גופך לחזור אליה אבל אתה לא מרשה לעצמך. היא בכלל עם גבר אחר מאז שנפרדתם וזה אוכל אותך כי אתה עוד אוהב אותה. ואתם ממשיכים, וממשיכים. וזה רע לך. אתה לא מבין כמה זה רע לך. היא רעה, כל הזמן שהייתם ביחד היא רק הייתה לך השפעה לרעה. רבת עם כל כך הרבה אנשים, איבדת חברים ואת אחיך אפילו. בגללה. ועכשיו גם אותה איבדת. היא כה גסת רוח להיפרד ממך ואז לרצות אותך בחזרה. אתה צריך להביו דבר אחד. אם תראה שאני אחת שמתאימה לך, ושאתה מסוגל לאהוב אותי ככה, ולהכיל אותי בצורה כזו אני מבטיחה לך… אני מבטיחה שאני אדאג שיהיה לך טוב, קודם לך ואז לי. עם אנשים, עם עצמנו. אני אכיל כל חלק בך, ואני אוהב כל פינה בך. אצחק מכל בדיחה ואקשיב לכל מילה. גם כשלא אוהב את מה שתגיד אדע תמיד לקחת בפרופורציה ולא לצאת מהכלים. אני יכולה להשתגע כשאני מאוהבת. אני אעשה הכל בשביל אותו אחד. אלך מקצה אחד לשני של העיר בשבילו, ואדע שזה לא כרוך בשום מחיר או תשלום. אהבת חינם. למה שלא אתן מעצמי, אפנק ואתחשב באדם שאני אוהבת? אין סיבה שלא. אני אוהבת אותך, ואני מוכנה לדאוג לך בלי סוף. אתה מוכן לקבל אותי?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך