הילה =]
חג שבועות שמח 3>

“את היחידה שבלבי… חיים שלמים חיכיתי רק לך.. ” ♥ פרק35!

הילה =] 24/05/2015 1107 צפיות 4 תגובות
חג שבועות שמח 3>

~למחרת בבוקר~
נקודת מבט של ליאור- השעון מעורר של האייפון צלצל כיביתי אותו והמשכתי לישון אחרי כמה זמן האייפון צלצל שוב והפעם מישהו התקשר עניתי לשיחה ״הלו ?״ שאלתי , ״ליאורייי״ שמעתי שמישהו אומר מהצד השני של הפלאפון ״מי זה ?״ שאלתי , ״הילה״ אמרה הילה , ״הא בוקר טוב יפה שלי״ אמרתי , ״בוקר טוביייי״ אמרה והוסיפה ״קמת כבר ?״ , ״לא,אני מת לישון״ אמרתי , ״אויש אתה צריך לקום עוד חודש אנחנו מסיימים ללמוד ונשארו לנו עוד שתי בגרויות וזהו ״ אמרה , ״נו אז נדבר בבגרויות״ אמרתי , ״אוח נודניק תבוא אליי ונלך ביחד ״ אמרה , ״אני לא בא״ אמרתי , ״אתה תבוא כי אם לא תבוא למי אני יציק?״ שאלה , ״את מציקה לי ? אני יותר מציק לך מאשר את ״אמרתי , ״טוב אתה בא או לא ?״ שאלה , ״אני יבוא בשיעור השני ״ אמרתי , ״אני יודעת שלא תבוא אתה תמשיך לישון ״ אמרה , ״נו מה אני יעשה שאני עייף?״ אמרתי ,״אתה לא אשם אבל אם אתה רואה שאתה עמוס מידי אתה צריך להוריד דברים כמו פחות להתאמן ופחות לעבוד באולם״ אמרה ,״טוב טוב אני בא ״ אמרתי ״יופי , אוהבת אותך ״ אמרה ,״ אוהב אותך גם ביי ״ אמרתי וניתקתי את השיחה. קמתי מהמיטה חצי סחוט ונכנסתי לחדר מקלחת , הוצאתי את המברשת מהארון ומרחתי משחה על המברשת והתחלתי לצחצח את השיניים תוך כדי שאני מצחצח הלכתי לחדר שלי ושמתי שירים במחשב , חזרתי לחדר מקלחת ושטפתי את הפה עם מים וחזרתי לחדר , הוצאתי מהארון חולצה של בצפר בצבע כחול ומכנס בצבע שחור ,לבשתי אותם ונעלתי נעליים של נייק , שמתי את העגיל באוזן ושמתי בושם ,לקחתי את התיק והכנתי מערכת ,שמתי את התיק על הגב וירדתי במדרגות לכיון המטבח , ראיתי שהשעה שבע ארבעים אז הנחתי את התיק על השולחן והוצאתי מהמקרר חלב והכנתי לעצמי נס קפה ,הוצאתי את האוכל שלי מהמקרר ושמתי בתיק, ברגע שהיה השעה שמונה שמתי את התיק על הגב ,לקחתי את האייפון ואת המפתחות של הבית ויצאתי לכיון הבית של הילה.
~נקודת מבט של הילה~ קמתי בשעה שבע ורבע והתקשרתי לליאור , התחלנו לדבר קצת ושיכנעתי אותו לבוא לבצפר , אחרי רבע שעה של שכנועים הלכתי לצחצח שיניים והתחלתי להתאפר ,מרחתי מייקאפ בקטנה ומרחתי איינלר , ושמתי אודם אדום עדין ,שמתי עגילים צמודים בצבע ורוד , שסיימתי הלכתי לחדר והתחלתי לעשות מחליק ,ככה עברו להן עשרים דקות אז הוצאתי מהארון חולצה ורודה וג׳ינס בהיר , נעלתי נעליי אדידס בצבע אפור ואז שמתי בושם ,לקחתי את התיק ולקחתי שקית שוקו מהמקרר ,את האייפון שמתי בתיק ולקחתי מפתח של הבית ויצאתי החוצה. ירדתי במדרגות של הבניין וכשהגעתי לכניסה ראיתי את ליאור מעשן סיגריה ושותה משקה חם כי המשקה היה בכוס ששומרת על חום , ״גם עכשיו את מעשן ?״ שאלתי מרחוק , וכשהוא שמע את זה הוא הסתכל לצדדים לראות מי אמר לו את זה וברגע שהוא ראה שזאת אני הוא זרק את הסיגריה על הרצפה ודרך עליה. שהייתי כבר קרובה אליו , חיבקתי אותו והתחלנו ללכת לבצפר , בדרך לבצפר התחלנו לדבר ״וואי איך בא לי לישון ״ אמר לפתע, ״אמרתי לך אתה צריך להוריד שעות מהאימונים ומהעבודה״ אמרתי , ״מהאימונים אני לא יכול ומהעבודה אני יכול אבל לא רוצה ״ אמר , ״למה לא רוצה ?״שאלתי , ״כי אם אני יפסיק לעבוד לא יהיה לי כסף ,אז מי יממן אותך ?״ אמר בצחוק ,״לא ביקשתי שתממן אותי ״ אמרתי ,״אני צחקתי איתך״אמר והוסיף ״אם אני לא יעבוד אני יצטרך לבקש כסף מההורים שלי הם יתנו לי אבל זה לא בכבוד שלי לקחת מהם כסף שאני בגיל הזה״ אמר. המשכנו עוד לדבר עד שהגענו לבצפר ואז עלינו לכיתה.

~נקודת מבט של נאור~
קמתי בבוקר ביחד עם מעיין התארגנו לבצפר ושהיינו בדרך לבצפר אמא שלי התקשרה אליי אבל המשכתי לסנן אותה ,אבל האמת לא הגיע לה לא רציתי שיכאב לה אבל הייתי חייב את זה לעצמי , הגענו לכיתה ועומר ולינוי היו שם , אני ועומר ועוד כמה התחלנו לדבר ואחרי עשר דקות ליאור והילה הגיעו ,ליאור בא אלינו ואז הרכז נכנס ואמר שהשיעור הראשון התבטל אז כול הכיתה יצאה החוצה אני ישבתי על הספסל עם כולם ואז אמרתי לליאור ולעומר שנלך למחששה , ״יאלה אנחנו באים״ אמר ליאור , הלכנו למחששה והם התחילו לעזור לי בלחפש דירה , ״מצאתי משהו״ עומר אמר , ״נו תראה״ אמרתי , היה כתוב במודעה שבעצם זאת. דירה עם חדר זאת אומרת שהסלון והחדר שינה באותו מקום ויש מטבח קטן והשירותים והמקלחת באותו מקום, והמחיר כדי להשכיר אותה הוא 1500 שקל בחודש והיא נמצאת באיזור הרחוק של העיר , התקשרתי למפרסם של המודעה והתחלתי לדבר איתו וקבעתי שניפגש בדירה היום בשעה שלוש כדי שאני יראה אותה לפני שאני חותם לו שאני לוקח אותה , ״אני מרוויח רק 1000 שקל בחודש באולם ,איזה עוד עבודה אני צריך?״ שאלתי , ״מישהו מחפש עובד לשיפוצים ״ ליאור אמר והראה לי את המודעה ,התקשרתי לשם והתחלתי לדבר גם איתו ויצא שהוא משלם לי 1000 שקל בחודש ,״אז יצא לי טוב יש לי רווח של 500 שקל ״ אמרתי ואז ראינו שהבנות הולכות לקיוסק והלכנו לכיון שלהם.

~נקודת מבט של עומר~
אחרי שעזרנו פחות או יותר לנאור לגבי העבודה והדירה שהוא מחפש , הלכנו לכיון הבנות שהיו בקיוסק והתחלתי להציק ללימודי, ״נודניק״ אמרה וצחקה ,״נו מה אני יעשה אני צריך אותך״ אמרתי ונישקתי אותה בשפתיים , ״אויש לפני שאני אמרתי לך שאני אוהבת אותך לא הסתכלת עליי בכיון הזה ״ אמרה , ״אוי מה זה חשוב? העיקר אנחנו ביחד ואת שלי ״,אמרתי וחיבקתי אותה מאחור ונישקתי אותה בלחי , ״אני רוצה קולה״ אמרה למוכר בקיוסק והוא הביא לה ועל הדרך קרץ לה , ״מה זה ?״ שאלתי , ״אויש תפסיק עם זה״ אמרה , ״כלום?, הקקה הזה קרץ לך ואת אומרת לי כלום?״ אמרתי , ״תפסיק,אתה בעצמך אמרת שאני רק שלך ואני גם אוהבת רק אותךאז מה אכפת לך שהוא קרץ לי ?״ שאלה ,״אכפת לי, לא מתעסקים עם מישהי שיש לה חבר״ אמרתי ,״וואי די עם זה ״ אמרה וליטפה לי את הלחי ,״בוא נלך ״ הוסיפה ,״לא הולך ״ אמרתי וקראתי למוכר ״מה בשבילך גבר?״ שאל ,״בשבילי כלום ,בשבילך אגרוף״ אמרתי ונתתי לו אגרוף , ״וואי עומר ,מה קרה?״ הילה שאלה פתאום , ״קרץ ללינוי הדבע הזה ״אמרתי והמשכתי ללכת .
״אתה לא יכול להרביץ לאנשים אם הם רק קורצים ״ אמרה לינוי , ״בטח שאני יכול כל עוד הוא קרץ לחברה שלי ״ אמרתי , ״גם אז לא ״ אמרה ,״ראית עובדה שכן״
אמרתי ,״יואו מעצבןןןן״ אמרה והלכה .
היה צלצול לשיעור השני והתיישבתי במקום שלי ,לינוי ישבה לידי אבל לא דיברה איתי כל פעם שנגעתי ביד שלה ,היא רק הזיזה אותה ממני , אחרי שסיימנו ללמוד ליוותי אותה לבית היא אמרה ביי והלכה ,הלכתי לכיון הבית ועישנתי סיגריה וקבעתי עם כולם למשחק כדורגל.

~נקודת מבט של נאור~
יצאנו מהבצפר והלכתי לכיון התחנת אוטובוס , ״אתה לא בא אליי?״ שאלה , ״לא אני צריך לעשות משהו ואני בא״ אמרתי ,״טוביק״ אמרה ואני בינתיים חיכיתי לאוטובוס והתקשרתי בזמן הזה לבתאל (אחותי) ״מה קורה ילדה?״ שאלתי ,״סבבה מה איתך?״ שאלה ,״נחמד״ עניתי ,״אתה יודע שאמא כל היום מחפשת אותך ודואגת לך ?״ אמרה , ״בסדר,מה אני יכול לעשות ?״שאלתי ,״לפחות תענה לה שהיא מתקשרת אלייך״אמרה,״אין לי מה לדבר איתה״ אמרתי,״בטח שכן תמיד דיברת איתה כי אתם קרובים אחד לשני״ אמרה,״בסדר,אמא בבית?״ שאלתי ,״לא ,למה?״ ,״כי שכחתי כמה דברים בבית ואני צריך לקחת אותם״,״תחזור הביתה,נאור אני מתגעגעת אלייך״ אמרה,״אין לי מה להגיד לך חוץ מזה שגם אני מתגעגע אלייך״ אמרתי ,״ אז תבוא הביתה ונדבר״ אמרה,״טוב אני יגיע עוד שעה שעה וחצי ככה״ אמרתי, ״טוב יאלה ביוש״ אמרה ,״ביי חיים שלי״ אמרתי וניתקתי את השיחה ואז הגיע האוטובוס ונסעתי לכיון הדירה ,אחרי שסגרנו כמה דברים חתמתי שאני לוקח את הדירה ואז נסעתי לכיון של הבית שלי אחרי כמה ימים שלא הייתי בו.


תגובות (4)

תמשיכי

24/05/2015 15:28

שכחתי למה מאור עובר דירה ולא מדבר עם אמא שלו? תמשיכייי

24/05/2015 17:05

הילההההה אני דורשת פרק נוסף.
פרק מושי-מושלם! אני שרוםה על ליאור והילה ועל כל הזוגות האחרים!
חיבתתתת פרק נוסף בדיחיפות!!!!!!
אהבתי את זה שהילה מעירה את ליאור.. מזכיר לי נשכחותת..
אוהבת
אלייענה

24/05/2015 17:40

היי אני קוראת חדשה שלך וביום אחד חרשתי על הסיפור.
הסיפור מהמם, אני מתה על הקנאה של הבנים לבנות, אל תפרידי ביניהם זה רק מכאיב לשניי הצדדים.!!!
תמשיכי

26/05/2015 18:50
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך